B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od SupermanXXX »

jj s těma motorama máš pravdu koupil bych to asi v A6ce protože ty novější pašíci 132kw maj už zase haldex :evil: kdybych kupoval dvoukolu koupil bych radši oktávku.. no ale kdybys se svez ve 4kole nic jinýho bys už nechtěl. kámoš se mě furt ptal na co asi tak potřebuju 4kolu, v zimě se s tim svez ušetřil prachy a už jí shání taky :mrgreen:

Uživatelský avatar
ameron
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od ameron »

Ja mam AFN rocnik 98 kombi synchro. Spotrebu mam do 5,5 podla nadrze. Najnizsia spotreba co som mal bola 5,1 ale to znamena jazdu rychlostou do 100km/h :-)

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od vaha »

já to mám nádrž/nádrž palubák sem neměl...Jináč ESP se dávalo,ale ne k motoru AFN,ale AVG 81kw,modelový rok 1999 a 2000
Jináč souhlasím že 1,9TDI je málo

Uživatelský avatar
Shear_5
Profík
Profík
Příspěvky: 939
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ratíškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od Shear_5 »

vaha píše:já to mám nádrž/nádrž palubák sem neměl...Jináč ESP se dávalo,ale ne k motoru AFN,ale AVG 81kw,modelový rok 1999 a 2000
Jináč souhlasím že 1,9TDI je málo
Tak pořád mám na výběr jestli jít do B5ky 4x4 a oželet, to že se mi modrá nelíbí, nebo jít do černého.. Obojí jsou velmi slušně vybavené, cena stejná.. Jenom ten torsen no.. S motorem AVG a s tím ESP systémem nemůžu nic najít.. Asi špatně hledám..

Těch 5,5litrů je slušných, ale jestli pak sednu do předokolky a někde se rozmažu, protože 4kolka by mě tam udržela, tak :budo:

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od SupermanXXX »

vem čtyřkolku ale podle dotazů mi přijedš jako pragmatik a tak jen pro tvoje info: 4kolka je o něco línější, máš o nějakou tu starost navíc, třeba geometrie se dělá i na zadní nápravě, olej musíš necht zkontrolovat v zadním diferenciálu, neseženeš na to díly z druhovýroby jako třeba výfuk nebo tlumiče, často nastávají problémy s palivoměrem protože 4 kolka má víckrát dělenou nádrž. A na hlídaní v zatáčkách by asi stačilo to ESP. Přesto už bych dvoukolku nechtěl :twisted: za kolik máš možnost tý 4kolky jestli to neni tajný?

Uživatelský avatar
malejpeta
Pilot
Pilot
Příspěvky: 743
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od malejpeta »

Shear_5 píše:
vaha píše:já to mám nádrž/nádrž palubák sem neměl...Jináč ESP se dávalo,ale ne k motoru AFN,ale AVG 81kw,modelový rok 1999 a 2000
Jináč souhlasím že 1,9TDI je málo
Tak pořád mám na výběr jestli jít do B5ky 4x4 a oželet, to že se mi modrá nelíbí, nebo jít do černého.. Obojí jsou velmi slušně vybavené, cena stejná.. Jenom ten torsen no.. S motorem AVG a s tím ESP systémem nemůžu nic najít.. Asi špatně hledám..

Těch 5,5litrů je slušných, ale jestli pak sednu do předokolky a někde se rozmažu, protože 4kolka by mě tam udržela, tak :budo:
..tak nesmíš jezdit jak ..... :158:

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od SupermanXXX »

no ono stou 1.9 kou to stejně bude takový EcoRelíííí i když zabiješ se i na kole :roll:

Uživatelský avatar
Shear_5
Profík
Profík
Příspěvky: 939
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ratíškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od Shear_5 »

SupermanXXX píše:no ono stou 1.9 kou to stejně bude takový EcoRelíííí i když zabiješ se i na kole :roll:
Obojí za 130 tisíc. Budu se snažit to ještě stlačit dolů.. Oba jsou to kombajny, oba 81kW AFN, oba béžová alca (prostě to musí být dobře vybavené, jsem si zvykl, na horší se zvyknout pak už snad nedá), předokolka je černá, vypadá na lepší stav, nemá nějaké žmolky na sedačkách.. 4kolka je tmavě modrá, má navíc oproti dvoukolce ještě tempomat a výhřev sedaček (na dálnice se mi to hodí, ale přiznám se, že jsem to používal jen sporadicky)..

Chtěl jsem prve sedana, ale nemůžu nic slušného najít, jakože jsou, ale na jednoho už jsem byl u Golfise (taky klubák), nemohl bych s takovým autem jezdit a oprava by mohla vyjít draho, nebudu dál řešit.. Pak mi tu ještě nabízí jedno hezké auto Clubák z Plně, ale jsem z jižní moravy, takže krapet z ruky..

BTW: už jsem 2x přežil vlastní smrt, jestli umřít tak v autě..

Proč pragmatik? Důvod toho výběru 4kolky je ten, že cvičky, ikdyž jsou dobré a kvalitní, umí ujet, u 4x4 předpokládám lepší stabilitu, především na sněhu.. Na druhé straně ještě studuju, pracuju, dělám všechno a pak to tak vypadá - nic pořádně.. Každá koruna dobrá - práce zatím moc nesype.. Proto ty dotazy na spotřebu.. Měsíčně to se mnou vypadá, tak na 2-3 tisíce km, takže 2 litry na 100km jsou pro mě dost.. cca 60kč*25 (cca) to je tak 3/4 nádrže Pašíka..
Naposledy upravil(a) Shear_5 dne 20.10.2008 19:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od StandaS »

SupermanXXX píše:vem čtyřkolku ale podle dotazů mi přijedš jako pragmatik a tak jen pro tvoje info: 4kolka je o něco línější, máš o nějakou tu starost navíc, třeba geometrie se dělá i na zadní nápravě, olej musíš necht zkontrolovat v zadním diferenciálu, neseženeš na to díly z druhovýroby jako třeba výfuk nebo tlumiče, často nastávají problémy s palivoměrem protože 4 kolka má víckrát dělenou nádrž. A na hlídaní v zatáčkách by asi stačilo to ESP. Přesto už bych dvoukolku nechtěl :twisted: za kolik máš možnost tý 4kolky jestli to neni tajný?
No ta já ji mám rok a ještě jsem si nevšiml, že by byla línější. :lol: A to už ani nemluvím o rychlosti rozjezdů (když je potřeba) a o jízdě za zhoršených povětrnostních podmínek. :wink: Jediná věc je ta spotřeba a potom náhon zadku jako další náklady na opravu, ale zatím žádný problém. :wink:
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
Shear_5
Profík
Profík
Příspěvky: 939
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ratíškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od Shear_5 »

StandaS píše:...
V podpisu vidím 96 - PD, to je mi prd platné, jedna je to o dost dražší a jednak se mi nechce čekat, až mi po nějakém majiteli vyplivne vstřik nebo něco.. Na tom AFNku si to může zkusit..

Kolik žere? Nejsem povaleč, ale nebudu se někde tahat, abych se vlezl do 6-ti litrů.. S tím mým jsem mohl létat, až jsem nakonec taky letěl..

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od StandaS »

Shear_5 píše:
StandaS píše:...
V podpisu vidím 96 - PD, to je mi prd platné, jedna je to o dost dražší a jednak se mi nechce čekat, až mi po nějakém majiteli vyplivne vstřik nebo něco.. Na tom AFNku si to může zkusit..

Kolik žere? Nejsem povaleč, ale nebudu se někde tahat, abych se vlezl do 6-ti litrů.. S tím mým jsem mohl létat, až jsem nakonec taky letěl..
Jak kdy. Na okrskách dokážu i svižnou jízdou do 6 l a dneska Praha - Bratislava - Praha 7,3. Tam naloženej, spátky prázdnej. Na dálnici rychlost průměr 150 Km/h. Není co řešit. Kdybych jel do 130, šla by i spotřeba dolů asi tak na 7 l. Jo a až tam šoupnu zimáky, tak to také trochu klesne.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
pepinek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 233
Registrován: 13.01.2008 11:46
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od pepinek »

4motion si sice něco papne navíc, ale rozhodně to za tu stabilitu stojí. Jezdí se s tím královsky, ale nevím jak AVF, s tím nemám zkušenosti, mám takovou kombinaci jak StandaS, dlouhodobý průměr 6,6 litru.
Passat 3C 4motion Variant Highline 3.2 FSI 184kW

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od Currahee »

Mám stejnou zkušenost jako StandaS. To asi bude tím, že máme stejný kotle :mrgreen:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
Shear_5
Profík
Profík
Příspěvky: 939
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ratíškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od Shear_5 »

Myslíte si, že za 150 tisíc seženu B5,5 s Torsenem a na 96kW naftě? Ještě by mě zajímalo, proč se do Bory a Golfa dávalo ještě jedno silnější - 110kW PDčko se stejným objemem... Ale to je na jinou diskuzi.

Tak co? Přihodí ještě někdo? Nedá mě to spát, takže se v tom pořád válím a přikláním se spíše k tomu předohrabu. Té zimy se sice krapet bojím, hlavně namrzlin, ale stejně jako se můžu rozvalchovat s předohrabem, může se mi to podařit i předokolkou..

Takové rozhodování se mi vůbec nelíbí.. Snad nakonec koupík ještě 525TDS ne nějakého MB a bude to :D

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: B5 TDI Synchro - spotřeba oproti předohrabu

Příspěvek od Currahee »

Shear_5 píše:Myslíte si, že za 150 tisíc seženu B5,5 s Torsenem a na 96kW naftě? Ještě by mě zajímalo, proč se do Bory a Golfa dávalo ještě jedno silnější - 110kW PDčko se stejným objemem... Ale to je na jinou diskuzi.

Tak co? Přihodí ještě někdo? Nedá mě to spát, takže se v tom pořád válím a přikláním se spíše k tomu předohrabu. Té zimy se sice krapet bojím, hlavně namrzlin, ale stejně jako se můžu rozvalchovat s předohrabem, může se mi to podařit i předokolkou..

Takové rozhodování se mi vůbec nelíbí.. Snad nakonec koupík ještě 525TDS ne nějakého MB a bude to :D
Mám dojem, že předohrab a předokolka je to samé :lol:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“