Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Fandy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko

Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou

Příspěvek od Fandy »

[quote="Fritz"]Tak problém s přizpůsobením jednotky a čerpadla je už vyřešenej, ale auto stále nestartuje.Jak a čím jsi to přizpůsobení proved?

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou

Příspěvek od Currahee »

Fritz píše:Tak problém s přizpůsobením jednotky a čerpadla je už vyřešenej, ale auto stále nestartuje.

Nemáte někdo zkušenost jak dlouho může trvat než se čerpadlo odvzdušní?
Po připojení hadiček z nádrže jsme čerpadlem rukou točil dokud z něj netekla nafta, pak jsem připojil rozvody a trubičky a startoval jsem dokud z ttrubiček nešla jen nafta bez bublin.
Neudělal jsem něco špatně?
A ta hláška co jsem ti tam vyčetl, že jednotka je blokovaná immobilizerem už zmizela?
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
Fritz
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s ř. j.

Příspěvek od Fritz »

Nejdřív díky všem kteří mi pomohli a to osobně i na telefonu i tady na foruru.

Bylo to celé docela nešťastné trápení snad s dobrým koncem.
První den mi jeden audi klubák vyměnil čerpadlo, myslim že i dobře odvzdušnil, ale auto nestartovalo, vždy udělalo jen vrr a chcíplo. PRotože už nevěděl co s tim tak trošku hnul s nastavením počátku vstřiku. NA VAGu to psalo: řj motoru zablokována imobilizérem. PRotože jsem nevěděl PIN a on neměl patřičný SW tak jsme toho nechali.
Další pokus udělal Currahee který zkusil VAG tacho, ale výsledek byl "přístup zamítnut" prostě se to zase nepovedlo.
Třetí pokus byl s Chiptunerem, ten mi odblokoval jednotku (asi pomocí VAG commanderu) ale auto pořád nestartovalo. Ještě k tomu mi kamsi do okolí rozvodů spadnul "bit", a tak jsem ho asi tři hodiny hledal, naštěstí sem ho nakonec našel.
A pak přišla světlá chvilka, posunul jsem počátek vstřiku asi o tři milimetry, a postupně povolil tři vstřiky a ještě je odvzdušnil.
A najednou to naskočilo..všude byla spousta šedivýho kouře a zvuk jak traktor... po chviličce se to trošku srovnalo, ale pořád nemůžu říct že by to jezdilo, jde špatně do otáček, ale přikládám to že nemám seřízenej počátek vstřiku podle vagu.

Čerpadlo mám s koncovkou L.
Repase BOSCH 45000,-, oprava v diesel centru diagnostika 3000,- a oprava 10-35000,- dle zjištěné závady.
Já mě štěstí sehnal jsem nové za 19000,- tak snad bude šlapat:-)

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou

Příspěvek od TDIfun »

Pozor, vono se musi presne dodrzet stejne cerpadlo.Jinak nastava sofwerovy problem.Ovzdusneni systemu je taky pakarna, chce to pouzit cerpadlo z benalu a tlacit to do cerpadla.

Uživatelský avatar
Fritz
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou

Příspěvek od Fritz »

TDIfun píše:Pozor, vono se musi presne dodrzet stejne cerpadlo.Jinak nastava sofwerovy problem.Ovzdusneni systemu je taky pakarna, chce to pouzit cerpadlo z benalu a tlacit to do cerpadla.
To je jasné, jenže ten SW problém nastává i když se dodrží stejné čerpadlo. MYslim si že s jiným by to vůbec nechodilo.

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou

Příspěvek od TDIfun »

Fritz píše:
TDIfun píše:Pozor, vono se musi presne dodrzet stejne cerpadlo.Jinak nastava sofwerovy problem.Ovzdusneni systemu je taky pakarna, chce to pouzit cerpadlo z benalu a tlacit to do cerpadla.
To je jasné, jenže ten SW problém nastává i když se dodrží stejné čerpadlo. MYslim si že s jiným by to vůbec nechodilo.
SW problem myslis Imo? Ja myslim SW problem rizeni z ECU.. To je problem...V6 je proste pakarna..

Uživatelský avatar
Fritz
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou

Příspěvek od Fritz »

TDIfun píše:
Fritz píše: To je jasné, jenže ten SW problém nastává i když se dodrží stejné čerpadlo. MYslim si že s jiným by to vůbec nechodilo.
SW problem myslis Imo? Ja myslim SW problem rizeni z ECU.. To je problem...V6 je proste pakarna..
Počkej já doufám že jinej problém než odblok imo nebude.

Uživatelský avatar
svanco
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2295
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OpavWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou

Příspěvek od svanco »

za 19 ? nové to je vynesene z Jihlavy
tyhle čerpalda bud nemaji nahrany software v jednotce a nebo neni provedna blokace.Bez blokace je nutno si hrát z rozvody aby se to doladilo.
V obou připadech je ideal dát na stolici vyčist zda jednotka je nahrana a provest blokaci a je strčit do auta.
Parkrát se talo že tyhle čerpadla z Jihlavy odrovnaly jednotku imobilizeru

Čerpadlo se dá za tyhle penize z repasovat se zarukou protokolem a s klidnou montáží

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“