Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou
[quote="Fritz"]Tak problém s přizpůsobením jednotky a čerpadla je už vyřešenej, ale auto stále nestartuje.Jak a čím jsi to přizpůsobení proved?
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou
A ta hláška co jsem ti tam vyčetl, že jednotka je blokovaná immobilizerem už zmizela?Fritz píše:Tak problém s přizpůsobením jednotky a čerpadla je už vyřešenej, ale auto stále nestartuje.
Nemáte někdo zkušenost jak dlouho může trvat než se čerpadlo odvzdušní?
Po připojení hadiček z nádrže jsme čerpadlem rukou točil dokud z něj netekla nafta, pak jsem připojil rozvody a trubičky a startoval jsem dokud z ttrubiček nešla jen nafta bez bublin.
Neudělal jsem něco špatně?
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- Fritz
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s ř. j.
Nejdřív díky všem kteří mi pomohli a to osobně i na telefonu i tady na foruru.
Bylo to celé docela nešťastné trápení snad s dobrým koncem.
První den mi jeden audi klubák vyměnil čerpadlo, myslim že i dobře odvzdušnil, ale auto nestartovalo, vždy udělalo jen vrr a chcíplo. PRotože už nevěděl co s tim tak trošku hnul s nastavením počátku vstřiku. NA VAGu to psalo: řj motoru zablokována imobilizérem. PRotože jsem nevěděl PIN a on neměl patřičný SW tak jsme toho nechali.
Další pokus udělal Currahee který zkusil VAG tacho, ale výsledek byl "přístup zamítnut" prostě se to zase nepovedlo.
Třetí pokus byl s Chiptunerem, ten mi odblokoval jednotku (asi pomocí VAG commanderu) ale auto pořád nestartovalo. Ještě k tomu mi kamsi do okolí rozvodů spadnul "bit", a tak jsem ho asi tři hodiny hledal, naštěstí sem ho nakonec našel.
A pak přišla světlá chvilka, posunul jsem počátek vstřiku asi o tři milimetry, a postupně povolil tři vstřiky a ještě je odvzdušnil.
A najednou to naskočilo..všude byla spousta šedivýho kouře a zvuk jak traktor... po chviličce se to trošku srovnalo, ale pořád nemůžu říct že by to jezdilo, jde špatně do otáček, ale přikládám to že nemám seřízenej počátek vstřiku podle vagu.
Čerpadlo mám s koncovkou L.
Repase BOSCH 45000,-, oprava v diesel centru diagnostika 3000,- a oprava 10-35000,- dle zjištěné závady.
Já mě štěstí sehnal jsem nové za 19000,- tak snad bude šlapat:-)
Bylo to celé docela nešťastné trápení snad s dobrým koncem.
První den mi jeden audi klubák vyměnil čerpadlo, myslim že i dobře odvzdušnil, ale auto nestartovalo, vždy udělalo jen vrr a chcíplo. PRotože už nevěděl co s tim tak trošku hnul s nastavením počátku vstřiku. NA VAGu to psalo: řj motoru zablokována imobilizérem. PRotože jsem nevěděl PIN a on neměl patřičný SW tak jsme toho nechali.
Další pokus udělal Currahee který zkusil VAG tacho, ale výsledek byl "přístup zamítnut" prostě se to zase nepovedlo.
Třetí pokus byl s Chiptunerem, ten mi odblokoval jednotku (asi pomocí VAG commanderu) ale auto pořád nestartovalo. Ještě k tomu mi kamsi do okolí rozvodů spadnul "bit", a tak jsem ho asi tři hodiny hledal, naštěstí sem ho nakonec našel.
A pak přišla světlá chvilka, posunul jsem počátek vstřiku asi o tři milimetry, a postupně povolil tři vstřiky a ještě je odvzdušnil.
A najednou to naskočilo..všude byla spousta šedivýho kouře a zvuk jak traktor... po chviličce se to trošku srovnalo, ale pořád nemůžu říct že by to jezdilo, jde špatně do otáček, ale přikládám to že nemám seřízenej počátek vstřiku podle vagu.
Čerpadlo mám s koncovkou L.
Repase BOSCH 45000,-, oprava v diesel centru diagnostika 3000,- a oprava 10-35000,- dle zjištěné závady.
Já mě štěstí sehnal jsem nové za 19000,- tak snad bude šlapat:-)
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou
Pozor, vono se musi presne dodrzet stejne cerpadlo.Jinak nastava sofwerovy problem.Ovzdusneni systemu je taky pakarna, chce to pouzit cerpadlo z benalu a tlacit to do cerpadla.
- Fritz
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou
To je jasné, jenže ten SW problém nastává i když se dodrží stejné čerpadlo. MYslim si že s jiným by to vůbec nechodilo.TDIfun píše:Pozor, vono se musi presne dodrzet stejne cerpadlo.Jinak nastava sofwerovy problem.Ovzdusneni systemu je taky pakarna, chce to pouzit cerpadlo z benalu a tlacit to do cerpadla.
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou
SW problem myslis Imo? Ja myslim SW problem rizeni z ECU.. To je problem...V6 je proste pakarna..Fritz píše:To je jasné, jenže ten SW problém nastává i když se dodrží stejné čerpadlo. MYslim si že s jiným by to vůbec nechodilo.TDIfun píše:Pozor, vono se musi presne dodrzet stejne cerpadlo.Jinak nastava sofwerovy problem.Ovzdusneni systemu je taky pakarna, chce to pouzit cerpadlo z benalu a tlacit to do cerpadla.
- Fritz
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou
Počkej já doufám že jinej problém než odblok imo nebude.TDIfun píše:SW problem myslis Imo? Ja myslim SW problem rizeni z ECU.. To je problem...V6 je proste pakarna..Fritz píše: To je jasné, jenže ten SW problém nastává i když se dodrží stejné čerpadlo. MYslim si že s jiným by to vůbec nechodilo.
- svanco
- VWsenior
- Příspěvky: 2295
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OpavWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po výměně vstřik. čerpadla problém s řídící jednotkou
za 19 ? nové to je vynesene z Jihlavy
tyhle čerpalda bud nemaji nahrany software v jednotce a nebo neni provedna blokace.Bez blokace je nutno si hrát z rozvody aby se to doladilo.
V obou připadech je ideal dát na stolici vyčist zda jednotka je nahrana a provest blokaci a je strčit do auta.
Parkrát se talo že tyhle čerpadla z Jihlavy odrovnaly jednotku imobilizeru
Čerpadlo se dá za tyhle penize z repasovat se zarukou protokolem a s klidnou montáží
tyhle čerpalda bud nemaji nahrany software v jednotce a nebo neni provedna blokace.Bez blokace je nutno si hrát z rozvody aby se to doladilo.
V obou připadech je ideal dát na stolici vyčist zda jednotka je nahrana a provest blokaci a je strčit do auta.
Parkrát se talo že tyhle čerpadla z Jihlavy odrovnaly jednotku imobilizeru
Čerpadlo se dá za tyhle penize z repasovat se zarukou protokolem a s klidnou montáží