Nouzák na 4 ve 3000 ot

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Brexx65
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 05.12.2008 19:55
Bydliště: TRUTNOVSKO

Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od Brexx65 »

Zdar chlapáci, vím že už to tu bylo tisíckrát, ale připojím svůj problém s nouzákem. Mám Passata 1,9 TDi 81 kw motor AFN. Turbo vyčištěný, N75 fungl nový, hadičky nové, baňka regulace nová. Trojku vytočím na 3500-4500 otáček, dám čtyřku a jakmile se dostanu na 3000 otáček tak to tam spadne, když přeřadím do 3000 otáček na pětku tak to frčí v pohodě a auto jede jak urvaný. Problém je pouze ve 3000 ot. na čtyřku. Nesetkal se s tím někdo? Jo a je vykuchanej kat a ERG ventil je zaslepenej. Díky za každý nápad

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od indi666 »

Chce to nalogovat v zátěží vagem, ale typnul bych problém v regulaci.
Asi špatně provedené čištění turba.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od majkl1 »

Tak tak. Udělej log turba a váhy. Uvidíš, že při těch 3000 bude příliš velká odchylka skutečných hodnot od požadovaných. Ono ta odchylka bude už v nižších točkách, ale než řj přepne do nouzáku, pár sekund to trvá :wink:
Taky si do prifilu dej +-bydliště, ať se ti kdyžtk ozývaj kluci z okolí :P
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Brexx65
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 05.12.2008 19:55
Bydliště: TRUTNOVSKO

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od Brexx65 »

Tak dnes jsem byl u Andrého nalogovat a dělá to přidřená regulace naklápění. Tutbo jsem vyčistil a uvidíme jak pošlape.

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od Currahee »

Tak mě tohle na 4 přesně ve 3tis.dělal vzduch.filtr. Po výměně OK. Teď už ho neměním po 30tis ale po 20tis.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

DavidDC
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 18.06.2008 01:17
Bydliště: Děčín

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od DavidDC »

Take me to potkalo... je to nejspise naklapeni lopatek... :wink:
Ale lepsi jizdni vlastnosti byly poznat i po vymene vzduchoveho filtru...
Ja vzduchovy filtr menim vzdy na jare 8) a take kdyz vidim ze je zasvinenej... je to zalezitost par korun...
VAG - Děčín a okolí
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)

Uživatelský avatar
teekey
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3840
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od teekey »

hlavne to chtelo videt tu chybu z VAGu :D
jinak klasika, N75, Turbo (zadrene, zasprasane), hadicky (+vypadnuta hadica z rj. motoru!), filtry (vzduchovy), vaha vzduchu...vic tam snad uz neni
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf

Brexx65
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 05.12.2008 19:55
Bydliště: TRUTNOVSKO

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od Brexx65 »

Tak turbo je vyčištěný, filtr měním při výměně oleje tj. 15000 km a dělá to stejně furt. Jen zjištěná závada povolený doraz na naklápění lopatek, neví někdo jak to nastavit aby to foukalo správně?? Díky

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od majkl1 »

Přece s vagem kolego. Máš tam požadovaný tlak a skutečný. Tak si s tím chce trochu pohrát :P
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od noxicek »

teekey píše:hlavne to chtelo videt tu chybu z VAGu :D
jinak klasika, N75, Turbo (zadrene, zasprasane), hadicky (+vypadnuta hadica z rj. motoru!), filtry (vzduchovy), vaha vzduchu...vic tam snad uz neni
prosímtě , tam je nějaká hadica?

Uživatelský avatar
rlopata
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Znojmo

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od rlopata »

noxicek píše:
teekey píše:hlavne to chtelo videt tu chybu z VAGu :D
jinak klasika, N75, Turbo (zadrene, zasprasane), hadicky (+vypadnuta hadica z rj. motoru!), filtry (vzduchovy), vaha vzduchu...vic tam snad uz neni
prosímtě , tam je nějaká hadica?

jj, spíše hadička, starší RJ 1996 - 97

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od TDIfun »

majkl1 píše:Přece s vagem kolego. Máš tam požadovaný tlak a skutečný. Tak si s tím chce trochu pohrát :P
To asi tezko.. Asi nevis jak pracuje dmychadlo, kdy je regulace na dorazu. Tanhle odraz je nastavenej na masine pro maximalni prutok turba aby se nedostalo do negativni oblasi tlaku. Lze to nastavit ale vagem urcite ne. Clovek bez znalosti probelamtiky a funkce proudovych a tlakovych stroju, tohle jen tak doma neudela.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10100
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od majkl1 »

TDIfun píše:
majkl1 píše:Přece s vagem kolego. Máš tam požadovaný tlak a skutečný. Tak si s tím chce trochu pohrát :P
To asi tezko.. Asi nevis jak pracuje dmychadlo, kdy je regulace na dorazu. Tanhle odraz je nastavenej na masine pro maximalni prutok turba aby se nedostalo do negativni oblasi tlaku. Lze to nastavit ale vagem urcite ne. Clovek bez znalosti probelamtiky a funkce proudovych a tlakovych stroju, tohle jen tak doma neudela.
Já nemyslel přímo vagem jako takovým, ale s pomocí vagu může sledovat hodnoty požadované a skutečné a tím se orientovat při nastavení. Samozřejmě jenom nahrubo. Já to nikdy nedělal, ale když bych musel udělal bych to tak a potom to nechal někde udělat pořádně pokud by se mi to nepodařilo plus minus trefit. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Brexx65
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 05.12.2008 19:55
Bydliště: TRUTNOVSKO

Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot

Příspěvek od Brexx65 »

Zdar všem, tak konečně po roce bádání a hledání je závada odstraněna. Do počítače vede hadička ke snímači tlaku v potrubí. PC jsem vyškubnul z auta a po rozdělání mi na ponk vyteklo 0,25 l oleje, pánové to bylo překvápko. Mezi tou trubičkou co kouká ven z PC a snímačem je cca 8 cm dlouhá hadička a v té byla direčka jak od špendlíku, při vyšším tlaku se to přefouklo a do počítače to fluslo kapku oleje a tím snížením tlaku to spadlo do nouzáku. Podotýkám že to dělalo pouze na 4ku ve 3000otáčkách. Dal jsem novou, počítač vykoupal v benzinu a Pašík jezdí jak za mlada. Komu vede hadička do počítače zkontrolujte si ji, dal jsem pro sychr silnostěnou benzinovou, ta vydrží. Díky všem za rady a náměty.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“