Nouzák na 4 ve 3000 ot
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 05.12.2008 19:55
- Bydliště: TRUTNOVSKO
Nouzák na 4 ve 3000 ot
Zdar chlapáci, vím že už to tu bylo tisíckrát, ale připojím svůj problém s nouzákem. Mám Passata 1,9 TDi 81 kw motor AFN. Turbo vyčištěný, N75 fungl nový, hadičky nové, baňka regulace nová. Trojku vytočím na 3500-4500 otáček, dám čtyřku a jakmile se dostanu na 3000 otáček tak to tam spadne, když přeřadím do 3000 otáček na pětku tak to frčí v pohodě a auto jede jak urvaný. Problém je pouze ve 3000 ot. na čtyřku. Nesetkal se s tím někdo? Jo a je vykuchanej kat a ERG ventil je zaslepenej. Díky za každý nápad
- indi666
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 28.09.2007 20:05
- Bydliště: Dílna na ostravsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
Chce to nalogovat v zátěží vagem, ale typnul bych problém v regulaci.
Asi špatně provedené čištění turba.
Asi špatně provedené čištění turba.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
Tak tak. Udělej log turba a váhy. Uvidíš, že při těch 3000 bude příliš velká odchylka skutečných hodnot od požadovaných. Ono ta odchylka bude už v nižších točkách, ale než řj přepne do nouzáku, pár sekund to trvá
Taky si do prifilu dej +-bydliště, ať se ti kdyžtk ozývaj kluci z okolí
Taky si do prifilu dej +-bydliště, ať se ti kdyžtk ozývaj kluci z okolí
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 05.12.2008 19:55
- Bydliště: TRUTNOVSKO
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
Tak dnes jsem byl u Andrého nalogovat a dělá to přidřená regulace naklápění. Tutbo jsem vyčistil a uvidíme jak pošlape.
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
Tak mě tohle na 4 přesně ve 3tis.dělal vzduch.filtr. Po výměně OK. Teď už ho neměním po 30tis ale po 20tis.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 368
- Registrován: 18.06.2008 01:17
- Bydliště: Děčín
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
Take me to potkalo... je to nejspise naklapeni lopatek...
Ale lepsi jizdni vlastnosti byly poznat i po vymene vzduchoveho filtru...
Ja vzduchovy filtr menim vzdy na jare a take kdyz vidim ze je zasvinenej... je to zalezitost par korun...
Ale lepsi jizdni vlastnosti byly poznat i po vymene vzduchoveho filtru...
Ja vzduchovy filtr menim vzdy na jare a take kdyz vidim ze je zasvinenej... je to zalezitost par korun...
VAG - Děčín a okolí
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
hlavne to chtelo videt tu chybu z VAGu
jinak klasika, N75, Turbo (zadrene, zasprasane), hadicky (+vypadnuta hadica z rj. motoru!), filtry (vzduchovy), vaha vzduchu...vic tam snad uz neni
jinak klasika, N75, Turbo (zadrene, zasprasane), hadicky (+vypadnuta hadica z rj. motoru!), filtry (vzduchovy), vaha vzduchu...vic tam snad uz neni
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 05.12.2008 19:55
- Bydliště: TRUTNOVSKO
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
Tak turbo je vyčištěný, filtr měním při výměně oleje tj. 15000 km a dělá to stejně furt. Jen zjištěná závada povolený doraz na naklápění lopatek, neví někdo jak to nastavit aby to foukalo správně?? Díky
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
Přece s vagem kolego. Máš tam požadovaný tlak a skutečný. Tak si s tím chce trochu pohrát
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- noxicek
- Pilot
- Příspěvky: 828
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karvinsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
prosímtě , tam je nějaká hadica?teekey píše:hlavne to chtelo videt tu chybu z VAGu
jinak klasika, N75, Turbo (zadrene, zasprasane), hadicky (+vypadnuta hadica z rj. motoru!), filtry (vzduchovy), vaha vzduchu...vic tam snad uz neni
- rlopata
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Znojmo
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
noxicek píše:prosímtě , tam je nějaká hadica?teekey píše:hlavne to chtelo videt tu chybu z VAGu
jinak klasika, N75, Turbo (zadrene, zasprasane), hadicky (+vypadnuta hadica z rj. motoru!), filtry (vzduchovy), vaha vzduchu...vic tam snad uz neni
jj, spíše hadička, starší RJ 1996 - 97
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
To asi tezko.. Asi nevis jak pracuje dmychadlo, kdy je regulace na dorazu. Tanhle odraz je nastavenej na masine pro maximalni prutok turba aby se nedostalo do negativni oblasi tlaku. Lze to nastavit ale vagem urcite ne. Clovek bez znalosti probelamtiky a funkce proudovych a tlakovych stroju, tohle jen tak doma neudela.majkl1 píše:Přece s vagem kolego. Máš tam požadovaný tlak a skutečný. Tak si s tím chce trochu pohrát
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
Já nemyslel přímo vagem jako takovým, ale s pomocí vagu může sledovat hodnoty požadované a skutečné a tím se orientovat při nastavení. Samozřejmě jenom nahrubo. Já to nikdy nedělal, ale když bych musel udělal bych to tak a potom to nechal někde udělat pořádně pokud by se mi to nepodařilo plus minus trefit.TDIfun píše:To asi tezko.. Asi nevis jak pracuje dmychadlo, kdy je regulace na dorazu. Tanhle odraz je nastavenej na masine pro maximalni prutok turba aby se nedostalo do negativni oblasi tlaku. Lze to nastavit ale vagem urcite ne. Clovek bez znalosti probelamtiky a funkce proudovych a tlakovych stroju, tohle jen tak doma neudela.majkl1 píše:Přece s vagem kolego. Máš tam požadovaný tlak a skutečný. Tak si s tím chce trochu pohrát
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 05.12.2008 19:55
- Bydliště: TRUTNOVSKO
Re: Nouzák na 4 ve 3000 ot
Zdar všem, tak konečně po roce bádání a hledání je závada odstraněna. Do počítače vede hadička ke snímači tlaku v potrubí. PC jsem vyškubnul z auta a po rozdělání mi na ponk vyteklo 0,25 l oleje, pánové to bylo překvápko. Mezi tou trubičkou co kouká ven z PC a snímačem je cca 8 cm dlouhá hadička a v té byla direčka jak od špendlíku, při vyšším tlaku se to přefouklo a do počítače to fluslo kapku oleje a tím snížením tlaku to spadlo do nouzáku. Podotýkám že to dělalo pouze na 4ku ve 3000otáčkách. Dal jsem novou, počítač vykoupal v benzinu a Pašík jezdí jak za mlada. Komu vede hadička do počítače zkontrolujte si ji, dal jsem pro sychr silnostěnou benzinovou, ta vydrží. Díky všem za rady a náměty.