Ohrivani B5,5 V6 TDi
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- repanek
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stredni cechy
Ohrivani B5,5 V6 TDi
Čau chlapi,
rychlá otázka: Má se teď v zimě, u úpně studenýho motoru (V6 TDi) točit pravej ventilátor za chladičem? Ráno před barákem natočim auto a on točí jak blázen (levej nic). To přeci musí uměle prodlužovat dobu ohřátí, nebo ne? Máte s tim někdo zkušenost?
Jinak se auto podle ohřívá dost dlouho a i při klidný jízdě se za studena na 10km nedostanu pod 10l/100km (po městě za studena průměrka 15 - 20l/100km jako nic ). Ovšem svoji roli hraje i tiptronic...
Dík,
Martin
rychlá otázka: Má se teď v zimě, u úpně studenýho motoru (V6 TDi) točit pravej ventilátor za chladičem? Ráno před barákem natočim auto a on točí jak blázen (levej nic). To přeci musí uměle prodlužovat dobu ohřátí, nebo ne? Máte s tim někdo zkušenost?
Jinak se auto podle ohřívá dost dlouho a i při klidný jízdě se za studena na 10km nedostanu pod 10l/100km (po městě za studena průměrka 15 - 20l/100km jako nic ). Ovšem svoji roli hraje i tiptronic...
Dík,
Martin
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 18.07.2008 11:31
- Bydliště: Praha 5
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
Koukam,ze risis to,co ja resil nedavno.Kdyztak mi vecer zavolej.Milan 722 546076
- Octava
- Profík
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
jakej myslis,ten velkej nebo ten malej?ten velkej se mi taky porad toci....
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 18.07.2008 11:31
- Bydliště: Praha 5
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
Asi mysli ten malej na klimu a na dochlazovani ve velkych vedrech....,je to tak?
- repanek
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stredni cechy
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
Ten velkej, malej by se snad měl spínat jenom kdyby nestíhal (?)Octava píše:jakej myslis,ten velkej nebo ten malej?ten velkej se mi taky porad toci....
- HanzDj
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 25.12.2007 12:51
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
Tak pokud co vím tak ten velkej se toci porad, je na vysco spojce ale roztoci se hned po nastarovani. Ten malej se opravdu spína pokud se motor přehříva nebo je zaplá klimatizace. Jinak ta spotřeba je uplně normální....musíš počítat s tím že máš 2,5 a ještě tiptrona
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group
Diagnostika VW-group
- wesly.tdi
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 21.04.2008 16:53
- Bydliště: karviná
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
jo kluku ten větsí se točí pořád, ale nemá to vliv, pokud máš o dost vyšší spotřebu a auto se ne a ne zahřat na těch 90 tak to bude termostat, teď jsem řešil stejný problém, termostat vyjde na cca 500kč, ale je pod rozvodama takže min. rozvoďák budeš buset vyměnit hold to byli asi soudruzi z NDR najebani jak to vymysleli
.....Prassi Variant 2.5 V6 TDi 132kw......
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
Chce to vždycky jen trochu hledat, aby se tady něco neřešio desetkrát. Mrkni třeba sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=35&t=85387
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- repanek
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Stredni cechy
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
Chlapi dík,
už se v tom začínám orientovat
Vrtuli jsem zastavit nezkoušel, nechci riskovat poškození (vrtule ani moje). Ale jestli termostat nepouští vodu do chladiče za studena, tak je to asi celkem fuk. Jinak jsem ho dával v létě novej v rámci malý generálky motoru (vačky, vahadla, hydroštely, kladky atd atd atd) a vzhledem k tomu, že teplota drží na 90° jak přibitá v létě / v zimě, tak asi funguje dobře.
Takže dík za pomoc, pouštim to z hlavy.
Martin
už se v tom začínám orientovat
Vrtuli jsem zastavit nezkoušel, nechci riskovat poškození (vrtule ani moje). Ale jestli termostat nepouští vodu do chladiče za studena, tak je to asi celkem fuk. Jinak jsem ho dával v létě novej v rámci malý generálky motoru (vačky, vahadla, hydroštely, kladky atd atd atd) a vzhledem k tomu, že teplota drží na 90° jak přibitá v létě / v zimě, tak asi funguje dobře.
Takže dík za pomoc, pouštim to z hlavy.
Martin
-
- Řidič
- Příspěvky: 97
- Registrován: 08.05.2008 01:45
- Bydliště: Slovensko, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
pri mojom je pri chladnom pocasi kym sa zohreje motor aktualna spotreba pri rozbiehani cca takato 1. 14-18 L
2. 10-11 L
3. 8- 10
4 5-6
5. 4.5- 5
Proste ked je studeny papa vela, a kedjazdis mesto a este k tomu taky obah tak to aj musi papat. A to ze sa zohrieva 10 km je normal. mne sa zohrieva ked je cca -5 stupnov tak 11-12 km
Dnes rano ked som isel do roboty 11 km som sa nedostal ani na 60 stupnov, vomku bolo -11. Takze je to v normale
2. 10-11 L
3. 8- 10
4 5-6
5. 4.5- 5
Proste ked je studeny papa vela, a kedjazdis mesto a este k tomu taky obah tak to aj musi papat. A to ze sa zohrieva 10 km je normal. mne sa zohrieva ked je cca -5 stupnov tak 11-12 km
Dnes rano ked som isel do roboty 11 km som sa nedostal ani na 60 stupnov, vomku bolo -11. Takze je to v normale
- magmuss
- Závodník
- Příspěvky: 513
- Registrován: 29.10.2007 19:49
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
StandaS píše:Chce to vždycky jen trochu hledat, aby se tady něco neřešio desetkrát. Mrkni třeba sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=35&t=85387
Stando, já nevím co Vám na tom tolik vadí. Od toho je to fórum, ne? Přijde někdo novej a něco ho trápí. Tak napíše příspěvěk. Já tu nějakou dobu jsem a taky se mi tu nepovedlo najít spoustu věcí, i přesto, že sem hledal. Tak ti to snad nic neudělá - nebo ostatním, když napíšeš znovu ve dvou větách, o co jde. ne? Ve směs se tu málo kdy řeší nějaká novinka, která se zdá být neřešitelná - jako třeba - při pravotočivé zatáčce chcípá motor. Většinou jsou to závady pořád dokola - termostat, automat, oleje atd.. Je to těžký, uhlídat, aby to tu bylo přehledné. Když někdo napíše do předmětu: "Pomoc!" nebo "Čím by to mohlo být?" - kdyby tam napsali v pár slovech čeho se jejich problém týká, bylo by to přehlednější už na první stránce, když klikneš na fórum a požadovanou skupinu auta Ikdyž vyhledavač vyhledává v celém textu.. Jasné. Prostě lidi k tomu nedonutíš a pro zkušené, je to hračka, napsat přeci ve zkratce, co je příčinou závady, popř. na co se má majitel příspěvku podívat. Hm? Snad to ten server ještě pobere svou kapacitou.
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi
Ale jo, mě je to celkem jedno, akorát když něco popisuješ třeba po sedmé, tak tě to nebaví a když je tu něco napsáno třeba 10x, tak se to také hůře hledá. Já sám mám problém někdy najít to, co jsem tu už třeba 3x popsal Také jde o to, že se to tu často sr..o a každý zbytečný příspěvek tomu určítě nepřidá. Někomu třeba vadí Pomoc, nebo Prosím pomoc a já se naopak vždycky na toto mrknu. Jinak chápu, že když je tu někdo novej, tak je jednodušší napsat a hledat ani neprubne, protože třeba ani neví jak. Momentálně mám také problém a půjdu hledat a třeba najdu prd. O nic nejde.magmuss píše:StandaS píše:Chce to vždycky jen trochu hledat, aby se tady něco neřešio desetkrát. Mrkni třeba sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=35&t=85387
Stando, já nevím co Vám na tom tolik vadí. Od toho je to fórum, ne? Přijde někdo novej a něco ho trápí. Tak napíše příspěvěk. Já tu nějakou dobu jsem a taky se mi tu nepovedlo najít spoustu věcí, i přesto, že sem hledal. Tak ti to snad nic neudělá - nebo ostatním, když napíšeš znovu ve dvou větách, o co jde. ne? Ve směs se tu málo kdy řeší nějaká novinka, která se zdá být neřešitelná - jako třeba - při pravotočivé zatáčce chcípá motor. Většinou jsou to závady pořád dokola - termostat, automat, oleje atd.. Je to těžký, uhlídat, aby to tu bylo přehledné. Když někdo napíše do předmětu: "Pomoc!" nebo "Čím by to mohlo být?" - kdyby tam napsali v pár slovech čeho se jejich problém týká, bylo by to přehlednější už na první stránce, když klikneš na fórum a požadovanou skupinu auta Ikdyž vyhledavač vyhledává v celém textu.. Jasné. Prostě lidi k tomu nedonutíš a pro zkušené, je to hračka, napsat přeci ve zkratce, co je příčinou závady, popř. na co se má majitel příspěvku podívat. Hm? Snad to ten server ještě pobere svou kapacitou.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI