Ohrivani B5,5 V6 TDi

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
repanek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Stredni cechy

Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od repanek »

Čau chlapi,

rychlá otázka: Má se teď v zimě, u úpně studenýho motoru (V6 TDi) točit pravej ventilátor za chladičem? Ráno před barákem natočim auto a on točí jak blázen (levej nic). To přeci musí uměle prodlužovat dobu ohřátí, nebo ne? Máte s tim někdo zkušenost?

Jinak se auto podle ohřívá dost dlouho a i při klidný jízdě se za studena na 10km nedostanu pod 10l/100km (po městě za studena průměrka 15 - 20l/100km jako nic :? ). Ovšem svoji roli hraje i tiptronic...

Dík,

Martin

Maunik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.07.2008 11:31
Bydliště: Praha 5

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od Maunik »

Koukam,ze risis to,co ja resil nedavno.Kdyztak mi vecer zavolej.Milan 722 546076

Uživatelský avatar
Octava
Profík
Profík
Příspěvky: 1179
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od Octava »

jakej myslis,ten velkej nebo ten malej?ten velkej se mi taky porad toci....

Maunik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 18.07.2008 11:31
Bydliště: Praha 5

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od Maunik »

Asi mysli ten malej na klimu a na dochlazovani ve velkych vedrech....,je to tak?

Uživatelský avatar
repanek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Stredni cechy

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od repanek »

Octava píše:jakej myslis,ten velkej nebo ten malej?ten velkej se mi taky porad toci....
Ten velkej, malej by se snad měl spínat jenom kdyby nestíhal (?)

Uživatelský avatar
HanzDj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 25.12.2007 12:51

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od HanzDj »

Tak pokud co vím tak ten velkej se toci porad, je na vysco spojce ale roztoci se hned po nastarovani. Ten malej se opravdu spína pokud se motor přehříva nebo je zaplá klimatizace. Jinak ta spotřeba je uplně normální....musíš počítat s tím že máš 2,5 a ještě tiptrona 8)
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

Uživatelský avatar
wesly.tdi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 21.04.2008 16:53
Bydliště: karviná

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od wesly.tdi »

jo kluku ten větsí se točí pořád, ale nemá to vliv, pokud máš o dost vyšší spotřebu a auto se ne a ne zahřat na těch 90 tak to bude termostat, teď jsem řešil stejný problém, termostat vyjde na cca 500kč, ale je pod rozvodama takže min. rozvoďák budeš buset vyměnit :roll: hold to byli asi soudruzi z NDR najebani jak to vymysleli 8)
.....Prassi Variant 2.5 V6 TDi 132kw......

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od StandaS »

Chce to vždycky jen trochu hledat, aby se tady něco neřešio desetkrát. Mrkni třeba sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=35&t=85387
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
repanek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Stredni cechy

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od repanek »

Chlapi dík,

už se v tom začínám orientovat :)

Vrtuli jsem zastavit nezkoušel, nechci riskovat poškození (vrtule ani moje). Ale jestli termostat nepouští vodu do chladiče za studena, tak je to asi celkem fuk. Jinak jsem ho dával v létě novej v rámci malý generálky motoru (vačky, vahadla, hydroštely, kladky atd atd atd) a vzhledem k tomu, že teplota drží na 90° jak přibitá v létě / v zimě, tak asi funguje dobře.

Takže dík za pomoc, pouštim to z hlavy.

Martin

noiby
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 08.05.2008 01:45
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od noiby »

pri mojom je pri chladnom pocasi kym sa zohreje motor aktualna spotreba pri rozbiehani cca takato 1. 14-18 L
2. 10-11 L
3. 8- 10
4 5-6
5. 4.5- 5

Proste ked je studeny papa vela, a kedjazdis mesto a este k tomu taky obah tak to aj musi papat. A to ze sa zohrieva 10 km je normal. mne sa zohrieva ked je cca -5 stupnov tak 11-12 km
Dnes rano ked som isel do roboty 11 km som sa nedostal ani na 60 stupnov, vomku bolo -11. Takze je to v normale

Uživatelský avatar
magmuss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 513
Registrován: 29.10.2007 19:49

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od magmuss »

StandaS píše:Chce to vždycky jen trochu hledat, aby se tady něco neřešio desetkrát. Mrkni třeba sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=35&t=85387

Stando, já nevím co Vám na tom tolik vadí. Od toho je to fórum, ne? Přijde někdo novej a něco ho trápí. Tak napíše příspěvěk. Já tu nějakou dobu jsem a taky se mi tu nepovedlo najít spoustu věcí, i přesto, že sem hledal. Tak ti to snad nic neudělá - nebo ostatním, když napíšeš znovu ve dvou větách, o co jde. ne? Ve směs se tu málo kdy řeší nějaká novinka, která se zdá být neřešitelná - jako třeba - při pravotočivé zatáčce chcípá motor. Většinou jsou to závady pořád dokola - termostat, automat, oleje atd.. Je to těžký, uhlídat, aby to tu bylo přehledné. Když někdo napíše do předmětu: "Pomoc!" nebo "Čím by to mohlo být?" - kdyby tam napsali v pár slovech čeho se jejich problém týká, bylo by to přehlednější už na první stránce, když klikneš na fórum a požadovanou skupinu auta :roll: Ikdyž vyhledavač vyhledává v celém textu.. Jasné. Prostě lidi k tomu nedonutíš a pro zkušené, je to hračka, napsat přeci ve zkratce, co je příčinou závady, popř. na co se má majitel příspěvku podívat. Hm? Snad to ten server ještě pobere svou kapacitou.

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Ohrivani B5,5 V6 TDi

Příspěvek od StandaS »

magmuss píše:
StandaS píše:Chce to vždycky jen trochu hledat, aby se tady něco neřešio desetkrát. Mrkni třeba sem http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=35&t=85387

Stando, já nevím co Vám na tom tolik vadí. Od toho je to fórum, ne? Přijde někdo novej a něco ho trápí. Tak napíše příspěvěk. Já tu nějakou dobu jsem a taky se mi tu nepovedlo najít spoustu věcí, i přesto, že sem hledal. Tak ti to snad nic neudělá - nebo ostatním, když napíšeš znovu ve dvou větách, o co jde. ne? Ve směs se tu málo kdy řeší nějaká novinka, která se zdá být neřešitelná - jako třeba - při pravotočivé zatáčce chcípá motor. Většinou jsou to závady pořád dokola - termostat, automat, oleje atd.. Je to těžký, uhlídat, aby to tu bylo přehledné. Když někdo napíše do předmětu: "Pomoc!" nebo "Čím by to mohlo být?" - kdyby tam napsali v pár slovech čeho se jejich problém týká, bylo by to přehlednější už na první stránce, když klikneš na fórum a požadovanou skupinu auta :roll: Ikdyž vyhledavač vyhledává v celém textu.. Jasné. Prostě lidi k tomu nedonutíš a pro zkušené, je to hračka, napsat přeci ve zkratce, co je příčinou závady, popř. na co se má majitel příspěvku podívat. Hm? Snad to ten server ještě pobere svou kapacitou.
Ale jo, mě je to celkem jedno, akorát když něco popisuješ třeba po sedmé, tak tě to nebaví a když je tu něco napsáno třeba 10x, tak se to také hůře hledá. Já sám mám problém někdy najít to, co jsem tu už třeba 3x popsal :roll: Také jde o to, že se to tu často sr..o a každý zbytečný příspěvek tomu určítě nepřidá. Někomu třeba vadí Pomoc, nebo Prosím pomoc a já se naopak vždycky na toto mrknu. Jinak chápu, že když je tu někdo novej, tak je jednodušší napsat a hledat ani neprubne, protože třeba ani neví jak. Momentálně mám také problém a půjdu hledat a třeba najdu prd. :lol: O nic nejde.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“