Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
ADOXtreme
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 07.10.2007 17:27

Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od ADOXtreme »

Zdravim Vas, mam nasl. problem: Po nastartovani studeneho motora mi kolisu otacky v rozmedzi 800-850-900. Akonahle sa motor zohreje je to v poriadku. Ma niekto s tymto problemom skusenost? Je to normalne?

// Passat 3BG Variant, r.v.: 2001, TDi 96kw, najazdene cca 250000 km

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od noxicek »

Já zkušenost měl. typovalo se to na špatně vstřiky, že některý třeba ukapaval. Pak jsem ale zjistil, ze mam stale otevrenou membranu v EGR ventilu a tim padem na volnobeh to salo z vetsi vasti ne cisty vzduch,ale vyfuk zplodiny a tim se to ruzne dusilo. Po ohrati se membrana trosku zavrela. Vyresiljsem to jako temer vsichni tady - zaslepil jsem EGR a bylo po kolisani.

DavidDC
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 18.06.2008 01:17
Bydliště: Děčín

Re: Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od DavidDC »

sory ze to sem pisu, ale nechtel jsem zakladat nove tema... :wink:
ale jestli muzu mam opacny problem:
po nastartovani jiz zahrateho motoru (kontrolka zhaveni mi sviti cca pul minuty, kdyz ho mam studenej tak cca 3 vteřiny, divny ne?) mi najednou otacky vyletej na asi 1100ot/min a po pul az jedne minute to zase spadne spatky na prijemnych 800ot.
Nevite cim to muze byt???
Diky za kazdou radu... :roll:
VAG - Děčín a okolí
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od noxicek »

DavidDC píše:sory ze to sem pisu, ale nechtel jsem zakladat nove tema... :wink:
ale jestli muzu mam opacny problem:
po nastartovani jiz zahrateho motoru (kontrolka zhaveni mi sviti cca pul minuty, kdyz ho mam studenej tak cca 3 vteřiny, divny ne?) mi najednou otacky vyletej na asi 1100ot/min a po pul az jedne minute to zase spadne spatky na prijemnych 800ot.
Nevite cim to muze byt???
Diky za kazdou radu... :roll:
cidlo teploty chladici kapaliny ! 8)

ADOXtreme
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 07.10.2007 17:27

Re: Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od ADOXtreme »

noxicek píše:Já zkušenost měl. typovalo se to na špatně vstřiky, že některý třeba ukapaval. Pak jsem ale zjistil, ze mam stale otevrenou membranu v EGR ventilu a tim padem na volnobeh to salo z vetsi vasti ne cisty vzduch,ale vyfuk zplodiny a tim se to ruzne dusilo. Po ohrati se membrana trosku zavrela. Vyresiljsem to jako temer vsichni tady - zaslepil jsem EGR a bylo po kolisani.
Co moze stat tat oprava cca?

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od noxicek »

ADOXtreme píše:
noxicek píše:Já zkušenost měl. typovalo se to na špatně vstřiky, že některý třeba ukapaval. Pak jsem ale zjistil, ze mam stale otevrenou membranu v EGR ventilu a tim padem na volnobeh to salo z vetsi vasti ne cisty vzduch,ale vyfuk zplodiny a tim se to ruzne dusilo. Po ohrati se membrana trosku zavrela. Vyresiljsem to jako temer vsichni tady - zaslepil jsem EGR a bylo po kolisani.
Co moze stat tat oprava cca?
Penez? nic, plech urcite mas a stat te to bude pouze Tvuj cas. Ale nezaslepoval bych hned. Chtelo by to at se Ti na to nekdo podiva VAGem, od veci by nebylo taky zkouknout LOG a podle toho se pak rozhodnout..

DavidDC
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 18.06.2008 01:17
Bydliště: Děčín

Re: Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od DavidDC »

noxicek píše:
DavidDC píše:sory ze to sem pisu, ale nechtel jsem zakladat nove tema... :wink:
ale jestli muzu mam opacny problem:
po nastartovani jiz zahrateho motoru (kontrolka zhaveni mi sviti cca pul minuty, kdyz ho mam studenej tak cca 3 vteřiny, divny ne?) mi najednou otacky vyletej na asi 1100ot/min a po pul az jedne minute to zase spadne spatky na prijemnych 800ot.
Nevite cim to muze byt???
Diky za kazdou radu... :roll:
cidlo teploty chladici kapaliny ! 8)
Myslis cidlo teploty dole na chladici? :?
VAG - Děčín a okolí
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od noxicek »

cidlo teploty chladici kapaliny ! 8)[/quote]
Myslis cidlo teploty dole na chladici? :?[/quote]

Ano, ale kdyz se ted nad tim zamyslim,tak spis bych to neusuzoval cidlu. Takove vylitani otacek moc u nafty nebyva.... chtelo by to zkouknout bloky hodnot na vagu

DavidDC
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 18.06.2008 01:17
Bydliště: Děčín

Re: Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od DavidDC »

noxicek píše:cidlo teploty chladici kapaliny ! 8)
Myslis cidlo teploty dole na chladici? :?

Ano, ale kdyz se ted nad tim zamyslim,tak spis bych to neusuzoval cidlu. Takove vylitani otacek moc u nafty nebyva.... chtelo by to zkouknout bloky hodnot na vagu
Tak jsem dneska mluvil se znamym :mob: co do toho dela a rikal ze tam je jeste jedno cidlo teploty, nekde nahore na motoru a ze to bude spise delat ono, nevite nekdo kde je umisteny??? Jak ho prozkouset? :roll:
Diky! :?
VAG - Děčín a okolí
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolisanie otacok po nastartovani motora, potom je to OK

Příspěvek od noxicek »

DavidDC píše:
noxicek píše:cidlo teploty chladici kapaliny ! 8)
Myslis cidlo teploty dole na chladici? :?

Ano, ale kdyz se ted nad tim zamyslim,tak spis bych to neusuzoval cidlu. Takove vylitani otacek moc u nafty nebyva.... chtelo by to zkouknout bloky hodnot na vagu
Tak jsem dneska mluvil se znamym :mob: co do toho dela a rikal ze tam je jeste jedno cidlo teploty, nekde nahore na motoru a ze to bude spise delat ono, nevite nekdo kde je umisteny??? Jak ho prozkouset? :roll:
Diky! :?
To cidlo dole na chladici je cidlo pro klimatizaci. Ne pro motor. Teplotni cidlo je vzadu nahore na hlave bloku valcu. Musis se divat smerem od vzd.filtru dozadu za motor. Vymontovat a bud zmerit odpor jednotl. okruhu a nebo vse nechat pripojene, pripojit na vag a podivat se co ukazuje za hodnotu...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“