chyba, turbo 1,9TDI

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Fíša
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 29.09.2007 15:03
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

chyba, turbo 1,9TDI

Příspěvek od Fíša »

Byl jsem na diagnostice u kamaráda. má diagnostický přísroj TS 02 a hlásí to chybu 17958. nevíte někdo co je to za chybu. chtěl jsem se ještě zaptat zda záleží u sestavování turba na pašika 81kw, jak se správně sestaví, myslím tím konrétně ten o kroužek který hýbe lopatkami. mám totiž problém v tom že jsem měnil turbo, kompletně jsem ho vyčistil a sestavil, ale auto mi při 110 km/h, padá do nouzáku, když odpojím podtlakovou hadičku na táhlo lopatek tak auto jede pořád stejně, neztrácí výkon, kámoš mi říkal že jsem ten o kroužek dal obráceně, je možné že to je tím?
Naposledy upravil(a) Fíša dne 18.12.2008 18:25, celkem upraveno 1 x.
Auto - pneu servis Jílové u Děčína
Prodej nových i použitých ND
Plnění autoklimatizací + oprava

Uživatelský avatar
PetrVK
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pardubice

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od PetrVK »

Klasika
Přílohy
Bez názvu.JPG
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

Uživatelský avatar
Fíša
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 29.09.2007 15:03
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od Fíša »

kde je ten ventil N75, nebo jak se mám zachovat, jsem laik, jo auto ztrácí výkon při jízdě, padá do nouzáku
Auto - pneu servis Jílové u Děčína
Prodej nových i použitých ND
Plnění autoklimatizací + oprava

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od majkl1 »

Hledat a hledat. Je toho tady o tvém problému napsáno tolik, že se může stát, že už nikdo ani znova všechny možnosti chyb a jejich odstranění, psát nebude chtít. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Fíša
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 29.09.2007 15:03
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od Fíša »

majkl1 píše:Hledat a hledat. Je toho tady o tvém problému napsáno tolik, že se může stát, že už nikdo ani znova všechny možnosti chyb a jejich odstranění, psát nebude chtít. :wink:
možná je toho hodně ale kde je ten ventil jsem nenašel, a to jsem hledal asi hodinu. je pravda že toho je hodně ale udělat vše co se tady píše tak budu trávit v motoru vánoce
Auto - pneu servis Jílové u Děčína
Prodej nových i použitých ND
Plnění autoklimatizací + oprava

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od majkl1 »

Ventil je hned za chladičem. Vede k němu podtlaková hadička z membrány, co ovládá táhlo k turbu.
Je to taková malá plastová krabička, zvrchu k ní vede el. svazek a ze spoda a zboku několik hadiček :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Fíša
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 29.09.2007 15:03
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od Fíša »

majkl1 píše:Ventil je hned za chladičem. Vede k němu podtlaková hadička z membrány, co ovládá táhlo k turbu.
Je to taková malá plastová krabička, zvrchu k ní vede el. svazek a ze spoda a zboku několik hadiček :wink:

díky, mrknu na to, zítra jdu na komplet vag, ale podle mě to bude v naklápění lopatek u turba, dával jsem tam turbo z 81 kw a s lopatkama jsem nic nedělal, podle mě chtějí trochu poštelovat.
Auto - pneu servis Jílové u Děčína
Prodej nových i použitých ND
Plnění autoklimatizací + oprava

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od majkl1 »

Osobně si myslím, že budeš mít někde únik podtlaku. Těžko se to hledá, je tam milion hadiček a rády se předřou u sponek, kdekoli se něčeho dotýkaj, v průchodech apod. :roll:
Já je měním tak jednou za rok, stojí to pár korun - dávám tam normální přepadový na naftu :P a vím, že v tomhle směru, budu mít klid.
Na vagu zkus ten N75 projet testem akčních členů. Polož na něj ruku a pak ho testni. Musíš cítit, že v něm cvaká (pozor, nemusí být nic slyšet). :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Fíša
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 29.09.2007 15:03
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od Fíša »

majkl1 píše:Osobně si myslím, že budeš mít někde únik podtlaku. Těžko se to hledá, je tam milion hadiček a rády se předřou u sponek, kdekoli se něčeho dotýkaj, v průchodech apod. :roll:
Já je měním tak jednou za rok, stojí to pár korun - dávám tam normální přepadový na naftu :P a vím, že v tomhle směru, budu mít klid.
Na vagu zkus ten N75 projet testem akčních členů. Polož na něj ruku a pak ho testni. Musíš cítit, že v něm cvaká (pozor, nemusí být nic slyšet). :wink:

díky, přesně něco takového jsem chtěl slyšet. moc díky, kdyby tě ještě něco napadlo tak dej vědět. budu vděčný
Auto - pneu servis Jílové u Děčína
Prodej nových i použitých ND
Plnění autoklimatizací + oprava

Uživatelský avatar
Fíša
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 29.09.2007 15:03
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od Fíša »

tak to vypadá na ventil n75, budu shánět nějaký na půjčení a vyzkoušení,
Auto - pneu servis Jílové u Děčína
Prodej nových i použitých ND
Plnění autoklimatizací + oprava

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu? pomoc s turbem

Příspěvek od indi666 »

Ty jsi tam měl 66kw turbo s obtokem nebo VNT?

Jo a kolik bylo lopatek v tom turbu??
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
Fíša
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 29.09.2007 15:03
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu? pomoc s turbem

Příspěvek od Fíša »

indi666 píše:Ty jsi tam měl 66kw turbo s obtokem nebo VNT?

Jo a kolik bylo lopatek v tom turbu??

co je obtok nebo VNT??
a počet lopatek nevím, nepočítal jsem to, ale dal jsem tam z 81 kw a je úplně stejné
Auto - pneu servis Jílové u Děčína
Prodej nových i použitých ND
Plnění autoklimatizací + oprava

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu? pomoc s turbem

Příspěvek od indi666 »

VNT je s proměnlivou geometrii lopatek, na počtu lopatek záleží, jelikož 9 lopatkové jde
složit blbě a 11 ne.
A číslo toho turba nevíš?(náhodou)
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
Fíša
Závodník
Závodník
Příspěvky: 654
Registrován: 29.09.2007 15:03
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu? pomoc s turbem

Příspěvek od Fíša »

indi666 píše:VNT je s proměnlivou geometrii lopatek, na počtu lopatek záleží, jelikož 9 lopatkové jde
složit blbě a 11 ne.
A číslo toho turba nevíš?(náhodou)

Tak to nevím, ale rozhodl jsem se to zítra znovu rozebrat a podívat se než abych zase něco kupoval zbytečně.
Auto - pneu servis Jílové u Děčína
Prodej nových i použitých ND
Plnění autoklimatizací + oprava

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za chybu?

Příspěvek od noxicek »

majkl1 píše:Osobně si myslím, že budeš mít někde únik podtlaku. Těžko se to hledá, je tam milion hadiček a rády se předřou u sponek, kdekoli se něčeho dotýkaj, v průchodech apod. :roll:
Já je měním tak jednou za rok, stojí to pár korun - dávám tam normální přepadový na naftu :P a vím, že v tomhle směru, budu mít klid.
Na vagu zkus ten N75 projet testem akčních členů. Polož na něj ruku a pak ho testni. Musíš cítit, že v něm cvaká (pozor, nemusí být nic slyšet). :wink:
Chtěl bych se zeptat, zda je měníš i od N75, či jsi je už v těch místech měnil. Nevím jak co nejefektivněji vytáhnout N75 (klič ze spoda nedám ani za nic-vadí tam čerpadlo klimy) a ta příruba drzží na několika místech na bloku), dále mám velký problém vyměnit hadičku na podtlakové baňce hned vedle N75 (polovina hliník, polovina černý plast).

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“