A co třeba situace jedu jakýmkoliv stylem, pak vyřadím rychlost a noha také bez plynu, to by měl být také signál pro řj, že by měla jít bez nafty, ale volnoběh běží. Ale všechny tyto závady , poku d by byly, tak by motor zhasínal i za normální jízdy, ne pouze v zatáččce. Hned ráno to s někým vyzkouším.majkl1 píše:Psal jsi, že ti to zdechne, když zmáčkneš spojku. Takže ve chvíli, když přeřazuješ, tak asi nemáš nohu na plynu, tudíž pro řj je to v tu chvíli režim bez nafty. A jelikož zřejmě nedostane signál o tom, že je spojka vypnutá, tak jí ani nepustí a proto to zdechne. Blbě se ti to bude bez kolegy logovat za jízdy, abys viděl co se děje se spínačem spojky a s dávkováním paliva ve chvíli kdy to zdechne.. To by bylo o držku.
Jinak ohledně toho špatného startu za tepla, tak jsem se podíval na hodnoty kontroly předvstřiku v zákl. nastavení, kanál 000 a časování oproti teploty paliva je rozhozené 120 - 180. Takže ty starty si myslím budou předvstřikem, tedy na hov*o udělané rozvody.