Přestavba motoru

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Bastard »

V rámci toho textu - výměna = přestavba.

Petrolejový šejk
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 243
Registrován: 11.12.2008 18:17
Bydliště: Krupka u Teplic
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Petrolejový šejk »

Bastard píše:V rámci toho textu - výměna = přestavba.

Zajímavý. Taky zajímavý, že nám to na toho tranďáka dovolili? nebo se to liší i typem auta? Jinak někde se řešili i třeba 17cky kola na octaviu 1 generace. Někdo napsal, že to škodovka nikdy nedovolí. Ale já už je mám psaný od výrobce v Tp, že by chyba? překlep . ? A přitom, žádnej rogalo motor , ale normální SDi 50 Kw. Jenom pro zajímavost.

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Bastard »

Petrolejový šejk píše:
Bastard píše:V rámci toho textu - výměna = přestavba.

Zajímavý. Taky zajímavý, že nám to na toho tranďáka dovolili?
A kdy jste toho Transpíka přestavovali? :wink:

Na kola stačí typový list od výrobce kol, docela dobrej návod je tu myslím v sekci FAQ.

Petrolejový šejk
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 243
Registrován: 11.12.2008 18:17
Bydliště: Krupka u Teplic
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Petrolejový šejk »

Bastard píše:
Petrolejový šejk píše:
Zajímavý. Taky zajímavý, že nám to na toho tranďáka dovolili?
A kdy jste toho Transpíka přestavovali? :wink:

Na kola stačí typový list od výrobce kol, docela dobrej návod je tu myslím v sekci FAQ.


4oveče to ani nevím, nějak se o to auto až tak moc nezajímám, nějakej měsíc zpátky. ale moc dlouho to nebude. Já se s tebou nechci hádadt. Jenom mě to zajímá jelikož ta přestaba mě nemine a , 1,6tku to si to půjdu radši hodit než tenhle motor.

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Bastard »

Petrolejový šejk píše: 4oveče to ani nevím, nějak se o to auto až tak moc nezajímám, nějakej měsíc zpátky. ale moc dlouho to nebude. Já se s tebou nechci hádadt. Jenom mě to zajímá jelikož ta přestaba mě nemine a , 1,6tku to si to půjdu radši hodit než tenhle motor.
Tak ta informace o změně schvalování přestaveb je z 24.10.2008, tak jestli jste to stihli předtím :?:

Ta přestavba určitě nějak půjde, netvrdím, že to nejde, proto to bylo v uvozovkách, ale bez známých na úřadě nebo know-how tdiracinga se to neobejde.

Uživatelský avatar
Masaryk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 13.09.2008 20:04
Bydliště: Brno

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Masaryk »

sak prave tu sa nechce nikdo s tebou hadat,,jenom clovek uvazuje a zbira informace od skusenejsich... :roll:

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Bastard »

Což mi připomnělo, že s dostatečným množstvím "Masaryků" jde všechno :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
ETC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 170
Registrován: 07.10.2008 00:40
Bydliště: -MaRtIn- SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od ETC »

Masaryk píše:hm zaujimave proc to takhle posiraj,,sak vsechno je stejny,,kastla,napravy,,, sak pri montazi noveho vozu je skoro vsechno identicke,len davaju rozdilne silne motory,rid.jednotky a par komponentu, nereknu kdyby chtel prestavbu 1,6 z roku 98 na 1,8 roku 2002 ale kdyz mam auto 02 a chcu aj motor z roku 02 do nej,,tak proc vymyslej pi*oviny,vzdyt je to stejny... a 75 kw a 110kw je poznat :D Prodavat ho nechcu a ze by sel odrazu do 1,8,bo ho mam pekne pospravovany a zachovaly ..slo mi jenom o info,,kdyby zacal motor pomalu odjizdet :mrgreen:
nemáš pravdu ked píšeš že všetko je rovnaké na motor 1,6 sú použité iné diely ako na 1,8T tie diely su predimenzované ale po čase by ťi to odchádzalo prečo už len ked dáš širšie pneu tak sa ti znižuje životnosť poloos? všetko je navrhnuté na taký motor aký tam máš a nie na silnejší...
DAS AUTO

Uživatelský avatar
Masaryk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 13.09.2008 20:04
Bydliště: Brno

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Masaryk »

Bastard píše:Což mi připomnělo, že s dostatečným množstvím "Masaryků" jde všechno :lol: :lol: :lol:

takovy kreteni jako ty , ma nedokazou rozhodit,, rikej si co chces .... :gey:

Uživatelský avatar
Masaryk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 13.09.2008 20:04
Bydliště: Brno

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Masaryk »

dimmuburger píše:
Masaryk píše:hm zaujimave proc to takhle posiraj,,sak vsechno je stejny,,kastla,napravy,,, sak pri montazi noveho vozu je skoro vsechno identicke,len davaju rozdilne silne motory,rid.jednotky a par komponentu, nereknu kdyby chtel prestavbu 1,6 z roku 98 na 1,8 roku 2002 ale kdyz mam auto 02 a chcu aj motor z roku 02 do nej,,tak proc vymyslej pi*oviny,vzdyt je to stejny... a 75 kw a 110kw je poznat :D Prodavat ho nechcu a ze by sel odrazu do 1,8,bo ho mam pekne pospravovany a zachovaly ..slo mi jenom o info,,kdyby zacal motor pomalu odjizdet :mrgreen:
nemáš pravdu ked píšeš že všetko je rovnaké na motor 1,6 sú použité iné diely ako na 1,8T tie diely su predimenzované ale po čase by ťi to odchádzalo prečo už len ked dáš širšie pneu tak sa ti znižuje životnosť poloos? všetko je navrhnuté na taký motor aký tam máš a nie na silnejší...

pisu ze je vsechno skoro identicke a ne uplne stejne,samozrejme ze nepocitam ze vymenim jenom motor a pojedu dal,,,da sa asi rozum ze z vrakacu nevemu jenom motor ale i veci dulezite kolem nej

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Bastard »

Masaryk píše:
Bastard píše:Což mi připomnělo, že s dostatečným množstvím "Masaryků" jde všechno :lol: :lol: :lol:

takovy kreteni jako ty , ma nedokazou rozhodit,, rikej si co chces .... :gey:
Podívej se, kdo je vyobrazen na 5tisícové bankovce a pak se tady rozčiluj :wink: :wink:

A jinak je celkem rozdíl mezi B4 1.6 a VR6... První má vpředu 256mm nechlazený kotouče a vzadu bubny a druhý má vpředu 288mm chlazený a vzadu 226mm kotouče. A to nemluvím o poloosách... :wink: Jestli jsou tak markantní rozdíly u B5 a 5.5 nevím, ale u 4 to tak je. :adr:

Uživatelský avatar
probe
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Poděbrady

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od probe »

Petrolejový šejk píše:
Bastard píše:A přečetl si vůbec někdo, co je v tom odkazu?
Přečet , ale tam se píše o výměně nikoliv o přestavbě, a nejde mi do hlavy tohle
Výměna motoru možná když se zachová objem a u přestavby zachovat objem? když tam budu cpát jinou 1,6tku tak ani nepotřebuju to nikmu říkat čisla se neevidujou a typ ten napišou na STk nečitenej a jenom ho nechaj znova vyrazit. Přestavba se rozumí snad to, že místo 1,6tky tam nacpu třeba W8 například. to je přestvba za něco uplně jinýho. výměna se mi rozumí za to stejný. Tak jak si to mám vyložit?
nevím jak kde ale nevyráží se... papírovej mužík nechce na sebe vzít odpovědnost, že se při ražení tomu motoru něco stane..

Uživatelský avatar
Masaryk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 13.09.2008 20:04
Bydliště: Brno

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Masaryk »

A jinak je celkem rozdíl mezi B4 1.6 a VR6... První má vpředu 256mm nechlazený kotouče a vzadu bubny a druhý má vpředu 288mm chlazený a vzadu 226mm kotouče. A to nemluvím o poloosách... :wink: Jestli jsou tak markantní rozdíly u B5 a 5.5 nevím, ale u 4 to tak je. :adr:[/quote]

jo a za 2. se nauc cist, kdo tu pise o nejake B4 nebo VR6 :mrgreen: to mi je jasne ze tam jsou velke rozdily,ale u B5,5 a B5,5 myslim ze ne,jde jenom o motor a par veci souvisejicich ne .. ??

ps: neboj,vtip sem pochopil s tou bankovkou,ja narazel prave nan :wink:

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od Bastard »

Masaryk píše:jo a za 2. se nauc cist, kdo tu pise o nejake B4 nebo VR6 :mrgreen: to mi je jasne ze tam jsou velke rozdily,ale u B5,5 a B5,5 myslim ze ne,jde jenom o motor a par veci souvisejicich ne .. ??

ps: neboj,vtip sem pochopil s tou bankovkou,ja narazel prave nan :wink:
Evidentně jsi ho moc nepochopil, když jsi mě začal urážet, hele, dělej si to jak chceš, u B5 jsou např. jenom 2 rozměry předních kotoučů, 280 a 312mm, jak je to s ostatními věcmi se mi nechce hledat, evidentně o tom taky vůbec nic nevíš, tak nemudruj... :roll: :wink:

Uživatelský avatar
tdiracing
Profík
Profík
Příspěvky: 1084
Registrován: 01.10.2008 11:09
Bydliště: Slaný

Re: Přestavba motoru

Příspěvek od tdiracing »

to je docela sranda si tohle téma číst,dohadujete se tu o ničem,už sem to jednou napsal dá se udělat uplně vše a bez úplatku naprosto legálně,v praxi to znamená že múžeš mít třeba 19 kola na golfu zapsané v tp,dále motor,výměna-za stejný typ,to ale neznamená že 1,6 75 ps za 1,6 100 ps není výměna páč se jedná o jiný typ motoru,tak že je to formou přestavby, z benzína udělám v pohodě naftu a opačně
http://www.transporterclub.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.transportercentrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Specializovaný servis na vozy VW Transporter,Caravelle,Multivan

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“