Vím, že ty ten ventil máš, ale už jsem ho hledal u dalších asi tří aut a nic. Čumákem do kopce, otestuješ kromě vady ventilu, zejména baterku se startérem. Proto bude asi lepší čumákem z kopce. Ventil by měl být za el.pumpou, ten na zpětném vedení není zpětný, ale regulačnínoxicek píše:Ano, ano čumákem nahoru je asi jediný nejrychlejší zkušební test na padání nafty.Currahee píše:A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají
Nehvíce problému s naftou a starty je u PD a snad každé PD má zpětný ventil,nebo se mýlím? Buď je na šlauchu a nebo ve filtru...
Popis Škoda PD soustavy je tady http://books.google.cz/books?id=erHrd0e ... #PPA148,M1 a nejspíš to bude stejný