Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Hallo »

A jak dlouho ma svitit kontrolka zhaveni?me sviti jen tak pul vteriny po otoceni klicku i v -12ti.

Uživatelský avatar
DejvX
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: South of Bohemia
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od DejvX »

Hallo píše:A jak dlouho ma svitit kontrolka zhaveni?me sviti jen tak pul vteriny po otoceni klicku i v -12ti.
No me v tehle mrazech pri prvnim rannim startu sviti tak 15 - 20 vterin, pri dlasich startech uz je to tak sekunda
:)

Uživatelský avatar
proche77
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 16.12.2008 18:13
Bydliště: pozořice JICH MoraVWy

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od proche77 »

zkus nastavit vyši davku startu na VAG,malo ti to žhavi a neni dostatečna tepl.na nastartovani :wink:

marecekg
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 261
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Wendryně

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od marecekg »

Komplet žhaviču org.VW Bosch se da sehnat za 800Kč. 8)

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Paskal »

proche77 píše:zkus nastavit vyši davku startu na VAG,malo ti to žhavi a neni dostatečna tepl.na nastartovani :wink:
Startovací dávka nemá se žhavením nic společného. :roll:

Když už tak prodloužit dobu žhavení. :mrgreen: :P

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Hallo »

a mohlo by myt vliv na tu dobu zhaveni to cidlo?vymenil bych jak to cidlo tak zhavice a mel by byt klid ne?baterku sem dal novou 74AH

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Tomm »

Hallo píše:a mohlo by myt vliv na tu dobu zhaveni to cidlo?vymenil bych jak to cidlo tak zhavice a mel by byt klid ne?baterku sem dal novou 74AH
Odpoved mas na predchozi strance :idea:
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Hallo »

Dobre,dejme tomu ze by auto zhavilo i v mrazech jen pul vteriny a snimac teploty byl vporadku,a zhavice taky,co dal?jak vagem nastavit prodlouzeni doby zhaveni?Mam znameho co ma dilnu,ale vagu moc nerozumi

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Tomm »

Hallo píše:Dobre,dejme tomu ze by auto zhavilo i v mrazech jen pul vteriny a snimac teploty byl vporadku,a zhavice taky,co dal?jak vagem nastavit prodlouzeni doby zhaveni?Mam znameho co ma dilnu,ale vagu moc nerozumi
Tak to neni mozny, pod nulou to musi zhavit dyl...

Jinak se to nastavuje v - jednotka 01 - login - prizpusobeni - kanal 12 - cim nizsi cislo tim delsi zhaveni, doporucuju zacit treba na 32700
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Hallo »

super!diky za rady!!diky moc,jeste se chci zeptat,kde najde ty hodnoty toho teplotniho snimace a ten login je jake cislo?
Naposledy upravil(a) Hallo dne 04.01.2009 21:28, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
proche77
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 16.12.2008 18:13
Bydliště: pozořice JICH MoraVWy

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od proche77 »

Paskal píše:
proche77 píše:zkus nastavit vyši davku startu na VAG,malo ti to žhavi a neni dostatečna tepl.na nastartovani :wink:
Startovací dávka nemá se žhavením nic společného. :roll:

Když už tak prodloužit dobu žhavení. :mrgreen: :P
jo jo to sem myslel paskale,je vidět,že maš přehled :lol:

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Hallo »

Zhavice vymeneny,dany BOSH,auto porad zhavi jen 1s a startuje ztezka,takze ted prodlouzit tu dobu zhaveni.Jaky je ten login ?diky

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Tomm »

Hallo píše:Zhavice vymeneny,dany BOSH,auto porad zhavi jen 1s a startuje ztezka,takze ted prodlouzit tu dobu zhaveni.Jaky je ten login ?diky
To cidlo jsi uz vymenil?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Currahee »

Máš ještě možnost z čidla úplně odpojit konektor a mělo by to žhavit déle a hned chytit. Pokud jo, tak je to čidlo a tohle je nejjednodušší testík :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW

Příspěvek od Hallo »

Pojedu ke kamosovi co ma vag,takze prvne odpojime cidlo teploty chlad kapaliny,pokud bude zhavit cca 15-30s tak je to cidlem,pokud ne,tak budem muset nastavit tu dobu zhaveni a k tomu potrebujem ten pin,tak mi ho prosim nekdo napiste,at ho pak nebrzdim.Pak napisu jak sem dopadl

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“