Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 13.01.2009 22:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.10.2007

Příspěvky:

238

Bydliště:

TAtry

Mne sa to chová stejne pri -15 ráno na dva žhavenia po sebe ledva chytne , zadymí a krochta , potom to rozbehne a je to v poriadku. V priebehu dna aj pri -18 v poriadku aj ked stojí 5 hodin vonku tak chytá bez problémov. že by to bol fenomen u 96kW motoru tieto blbé ranne štarty?

_________________
Passat 3C Variant ,CBAB


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 13.01.2009 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

1399

Bydliště:

pozořice JICH MoraVWy

ne ne,něco pořad nemaš v pořadku,mě obě auta doopravdy chytaj na poprve :wink: na gumičky od vstřiku si se ještě nikdy ndival? mě po vyměně,na brnk.gumky byly sedřeny,jako prase.prej tama podfukuje,a ma to i vliv na start.

_________________
vw passat combiB5 128kw(race 520,VA)AFN Mvolesoft vw passat combi B5,5 AVF 170kw(hybrid+race+FMIC) Mvolesoft by chipforum Hardwer úpravy TDI-PROFICAR Humpolec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 13.01.2009 23:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

438

Bydliště:

VWYSOČINA

Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. :( dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.

_________________
VW Passat Variant 3BG 1.9TDi 74KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 13.01.2009 23:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

1399

Bydliště:

pozořice JICH MoraVWy

Hallo píše:
Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. :( dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.

to važně,ale nic neni :lol: nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm 8O a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku

_________________
vw passat combiB5 128kw(race 520,VA)AFN Mvolesoft vw passat combi B5,5 AVF 170kw(hybrid+race+FMIC) Mvolesoft by chipforum Hardwer úpravy TDI-PROFICAR Humpolec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 15.01.2009 23:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

723

Bydliště:

Praha

proche77 píše:
Hallo píše:
Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. :( dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.

to važně,ale nic neni :lol: nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm 8O a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku

No kurna tak to mam co delat abych te dohnal ja mam najeto 345tisic :-)

_________________
Audi A6 2.8 Avant quattro


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 15.01.2009 23:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

1399

Bydliště:

pozořice JICH MoraVWy

sss601 píše:
proche77 píše:
Hallo píše:
Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim. :( dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.

to važně,ale nic neni :lol: nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm 8O a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku

No kurna tak to mam co delat abych te dohnal ja mam najeto 345tisic :-)

jo,jenže ja to mam na B5,5 :lol:

_________________
vw passat combiB5 128kw(race 520,VA)AFN Mvolesoft vw passat combi B5,5 AVF 170kw(hybrid+race+FMIC) Mvolesoft by chipforum Hardwer úpravy TDI-PROFICAR Humpolec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 16.01.2009 10:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.10.2008

Příspěvky:

15

Takze chalani po prve..nemozete porovnavat diesel od peugeota a od VW..to viem zo skusenosti..mal som peugeota a teraz mam VW. Ale ked vam rano zle startuje a potom cely den dobre tak jedine zhavice...mal som to iste ..jednoduho vymena zhavicov a je o probleme


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 16.01.2009 16:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.10.2008

Příspěvky:

158

No a mě se jestě nepodařilo vyřešit to moje startováni... :? :? :? Každé ráno nastartuju az po 3 až 4 otočením klíčkem (ne motorem) a je uplně jedno jestli je venku -20ºC nebo +35ºC. Žhaviče jsou O.K. a už jsem měnil i ty těsnící kroužky pod vstřikama a pořád nic... nikdo nevi co to muže bejt... VAG nic a kamarádi z VW věděj taky pí*u musel bych jim to tam dát ale zase tak prachatej nejsem... :? Tak už me napadá asi jen čerpadlo v nádrži... co myslíte???

_________________
Obrázek

Tak tady je... :wink: >>>H@rryho Family Ro©ket<<<

_________________
VW Passat 3BG Variant r.v. 03´ 1,9 TDi PD 120 Kw, Blow Off, 8,5x19"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 16.01.2009 17:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

1399

Bydliště:

pozořice JICH MoraVWy

amrkal ses na starter,a co zvyšeni davky paliva a na zimu delši žhaveni?jinak je to divny :roll:

_________________
vw passat combiB5 128kw(race 520,VA)AFN Mvolesoft vw passat combi B5,5 AVF 170kw(hybrid+race+FMIC) Mvolesoft by chipforum Hardwer úpravy TDI-PROFICAR Humpolec


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 20.01.2009 14:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.10.2007

Příspěvky:

92

Bydliště:

Slovensko

Po koľkých km alebo rokoch treba vymeniť žhaviče?

_________________
VW Passat variant B5.5,1.9 TDI,96kw,6kv.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 20.01.2009 18:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.11.2008

Příspěvky:

654

Bydliště:

Liberec

Ja mel ten samej problem presne jak to popisujes tak jsem koupil nove zh. svicky a uvidim :? motor 19tdi 96kw 110 tis km 2003

_________________
VW Passat 19 tdi 96 kw 03............................. někomu hoří voda a mě nejde zapálit ani benzín ..mam to ale smůlu...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 27.01.2009 09:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

828

Bydliště:

Karvinsko

Někteří jak to tady popisujete, tak to nevypadá ani na žhaviče ani na čidla. Řekl bych to podle některých příznaků, že Vám padá nafta na zpátečče z čerpadla. Ve většině případů za to může zpětný ventil zařazený mezi hadicemi na zpátečče. Vyndejte ho a jednoduše vyzkoušejte jeho funkci, zda je v normálním stavu zavřený a nepropouští vodu proti směru šipky. Vsadím se, že spousta z Vás ho bude mít vadný. Ono stačí,když se do něj dostane malinko špíny, ta se usadí na sedle kuličky ve ventilu a už nezavírá. Já ho už měnil osobně dvakrát.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 27.01.2009 19:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3630

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají :wink:

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 27.01.2009 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

828

Bydliště:

Karvinsko

Currahee píše:
A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají :wink:


Ano, ano čumákem nahoru je asi jediný nejrychlejší zkušební test na padání nafty.
Nehvíce problému s naftou a starty je u PD a snad každé PD má zpětný ventil,nebo se mýlím? Buď je na šlauchu a nebo ve filtru...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
PříspěvekNapsal: 27.01.2009 20:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2008

Příspěvky:

1399

Bydliště:

pozořice JICH MoraVWy

ano ma ventil :lol: B5,5

_________________
vw passat combiB5 128kw(race 520,VA)AFN Mvolesoft vw passat combi B5,5 AVF 170kw(hybrid+race+FMIC) Mvolesoft by chipforum Hardwer úpravy TDI-PROFICAR Humpolec


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group