Stránka 4 z 5
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 13.01.2009 21:35
od jono
Mne sa to chová stejne pri -15 ráno na dva žhavenia po sebe ledva chytne , zadymí a krochta , potom to rozbehne a je to v poriadku. V priebehu dna aj pri -18 v poriadku aj ked stojí 5 hodin vonku tak chytá bez problémov. že by to bol fenomen u 96kW motoru tieto blbé ranne štarty?
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 13.01.2009 21:41
od proche77
ne ne,něco pořad nemaš v pořadku,mě obě auta doopravdy chytaj na poprve
na gumičky od vstřiku si se ještě nikdy ndival? mě po vyměně,na brnk.gumky byly sedřeny,jako prase.prej tama podfukuje,a ma to i vliv na start.
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 13.01.2009 22:01
od Hallo
Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim.
dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 13.01.2009 22:07
od proche77
Hallo píše:Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim.
dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.
to važně,ale nic neni
nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm
a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 15.01.2009 22:03
od sss601
proche77 píše:Hallo píše:Je mi s toho na nic,davam mu vsechen servis co je treba,liju do nej kvalitni palivo,kdyz se rozhoduje o vyrobci nahradnich dilu vzdy zvolim kvalitnejsi dil,to auto se mi moc libi,ale rozbíjí se snad vse co jen jde,pocinaje zamky v dverich,turbem,starty,zarovky,ohrev motoru,ted me ceka komplet brzdy,naprava tak premyslim o tom ze se ho snad raci zbavim.
dal sem za nej pres dve kila a vedet co vsechno me ceka,vemu si dalsi dve kila pujcku a koupim novou fabiu a jezdim.Je pravda ze za to muze stari vozidla,priste uz nebudu hloupej a dam na rady starsich.Kdyz mi rikaly neblazni ma to skoro 200tis,tak sem si naivne myslel ze pro vw to nic neni.
to važně,ale nic neni
nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm
a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku
No kurna tak to mam co delat abych te dohnal ja mam najeto 345tisic
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 15.01.2009 22:22
od proche77
sss601 píše:proche77 píše:
to važně,ale nic neni
nebudeš tomu věřit,ale ja mam 406tkm
a pomalu vyměnuju.ale jede jako z praku
No kurna tak to mam co delat abych te dohnal ja mam najeto 345tisic
jo,jenže ja to mam na B5,5
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 16.01.2009 09:06
od maszek
Takze chalani po prve..nemozete porovnavat diesel od peugeota a od VW..to viem zo skusenosti..mal som peugeota a teraz mam VW. Ale ked vam rano zle startuje a potom cely den dobre tak jedine zhavice...mal som to iste ..jednoduho vymena zhavicov a je o probleme
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 16.01.2009 15:31
od H@rrystyl
No a mě se jestě nepodařilo vyřešit to moje startováni...
Každé ráno nastartuju az po 3 až 4 otočením klíčkem (ne motorem) a je uplně jedno jestli je venku -20ºC nebo +35ºC. Žhaviče jsou O.K. a už jsem měnil i ty těsnící kroužky pod vstřikama a pořád nic... nikdo nevi co to muže bejt... VAG nic a kamarádi z VW věděj taky pí*u musel bych jim to tam dát ale zase tak prachatej nejsem...
Tak už me napadá asi jen čerpadlo v nádrži... co myslíte???
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 16.01.2009 16:31
od proche77
amrkal ses na starter,a co zvyšeni davky paliva a na zimu delši žhaveni?jinak je to divny
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 20.01.2009 13:30
od ludvo
Po koľkých km alebo rokoch treba vymeniť žhaviče?
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 20.01.2009 17:33
od petule007
Ja mel ten samej problem presne jak to popisujes tak jsem koupil nove zh. svicky a uvidim
motor 19tdi 96kw 110 tis km 2003
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 27.01.2009 08:58
od noxicek
Někteří jak to tady popisujete, tak to nevypadá ani na žhaviče ani na čidla. Řekl bych to podle některých příznaků, že Vám padá nafta na zpátečče z čerpadla. Ve většině případů za to může zpětný ventil zařazený mezi hadicemi na zpátečče. Vyndejte ho a jednoduše vyzkoušejte jeho funkci, zda je v normálním stavu zavřený a nepropouští vodu proti směru šipky. Vsadím se, že spousta z Vás ho bude mít vadný. Ono stačí,když se do něj dostane malinko špíny, ta se usadí na sedle kuličky ve ventilu a už nezavírá. Já ho už měnil osobně dvakrát.
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 27.01.2009 18:11
od Currahee
A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 27.01.2009 19:38
od noxicek
Currahee píše:A jak bylo mnohokrát psáno, stačí postavit čumákem z kopce a hned ráno víš zda to je ventil. Navíc zdaleka ne všechny pašíci ho mají
Ano, ano čumákem nahoru je asi jediný nejrychlejší zkušební test na padání nafty.
Nehvíce problému s naftou a starty je u PD a snad každé PD má zpětný ventil,nebo se mýlím? Buď je na šlauchu a nebo ve filtru...
Re: Studený start B5.5 1.9TDi 96kW
Napsal: 27.01.2009 19:58
od proche77
ano ma ventil
B5,5