lukino76 píše:Takže dle manuálu:Jízdní program:Vozidlo je vybaveno ruznými jízdnímy programy.Podle řidiče nebo podle jízdní situace se volí tzv "ekonomický",tj usporný nebo "sportovní"program.
Program se volí automaticky podle ovládání ovládání plynu.
Při pomalém nebo normálním přidání plynu se snižuje spotřeba pohonných tím,že automatická převodovka dříve zařadí vyšší převodový stupen a později na nižší.
"Sportovní" zpusob jízdy se volí při rychlém přidání plynového pedálu.Pedál se nemusí prošlápnout až do bodu ve kterém se zapíná tzv. "kick down"(o rychlost dolu)
Čísla 4,3,2, znamenají zablokování rychlosti nad dané číslo.Když zařadím za 2 automat bude používat jen převodové stupně číslo 1 a 2 atd.
P - parkovačka - zablokuje hnanou nápravu(při parkování z kopce doporučuji zařadit P a pomalu pouštět brzdu.
R - zpátečka
N - neutrál
D - trvalá jízda v před
+ rychost nahoru - manuální řazení
- rychlost dolu - manuální řazení
NIKDY neřadte za jízdy volbu P a R!!
Při jízdě na "manuál" převodovka řadí nahoru (automaticky i režimu na manuál((neověřeno prakticky))až po dosažení max.otáček motoru a podřazuje při dosažení otáček volnoběhu.
Napsáno dobře, ale nesouhlasím s -
1. při parkování z kopce doporučuji zařadit P a pomalu pouštět brzdu --- Když zařadíš P a pustíš brzdu tak si auto sedne na brzdu v převodovce a to je potom rána při vyřazování P. Hodně rychle pošleš převodovku do věčných lovišť. Proč by se jinak dávala vůbec do auta s automatem ručka? Aby se používala a nepadalo auto na brzdu převodovky.
2. Řazení R při jízdě. Vůbec není problém zařadit R při jízdě dopředu. Jakmile zastavíš, převodovka tam lupne R a můžeš couvat
Citace z manuálu: Parkování
– Sešlápněte brzdový pedál.
– Zatáhněte pevně ruční brzdu.
– Stiskněte blokovací tlačítko, nastavte volicí páku do polohy P a tlačítko
uvolněte.
Motor můžete startovat pouze v polohách P nebo N ⇒ strana 96.
Parkujete-li na rovině, nastavte volicí páku do polohy P. Na skloněné vozovce
nejprve pevně zatáhněte ruční brzdu a teprve potom nastavte volicí páku do parkovací
polohy. Tím se zmenší zatížení blokovacího mechanizmu a později Vám to
usnadní vyřazení volicí páky z polohy P.