Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.03.2008 19:05
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Jedná se o AFN 1.9TDi 81kw rok 97 najeto cca 213 tis. Asi před 5000km jsem menil váhu vzduchu Pierburg a rozvody taky. Mám ohrátej motor na provozní teplotu a jdu pres 2000otacek a jde pekne a treba v cca 3500 otacek najednou uplne polevi (stratí výkon) a do otacek se mu uz nechce vubec a poton uz vůbec nejde v celém spektru do otáček. Pak vypnu zapalovaní a opet se rozjedu nad 2000 otacek a zhruba na tech 3500 ot jako by to opet nejelo. Vypnu zapalovaní a najednou vše krásne slape az ke 4500 otacek (a to potom napořád). Tato zavada se mi projevuje uz asi tyden. Díky za rady
- malejpeta
- Pilot
- Příspěvky: 743
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
nejjednoduší a klasická věc,hoď to na diagnostiku.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 28.11.2008 10:21
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Docela pravděpodobně řídící jednotka motoru vyhodnotí nějakou chybu a přepne motor do nouzového stavu. Po vypnutí se chyba vymaže a vše jede zase znova. Opravdu to dej na vag a uvidis...univerzální oprava
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Není týden, aby tu někdo neměl podobný problém. Jsou tu o tom hotové romány.
To co popisuješ je opravdu nouzový režim, po opětovném nastartováníje vše ok. Pokud jednotka zaznamená chybu, je tu opět.
Vzhledem k tomu že máš AFN, tak je často na vině turbo (jeho přidřená regulace) - tedy překročení maximálního povoleného tlaku = nouzák. Přesvěč se diagnostikou (VAG) ať víš na čem jsi.
To co popisuješ je opravdu nouzový režim, po opětovném nastartováníje vše ok. Pokud jednotka zaznamená chybu, je tu opět.
Vzhledem k tomu že máš AFN, tak je často na vině turbo (jeho přidřená regulace) - tedy překročení maximálního povoleného tlaku = nouzák. Přesvěč se diagnostikou (VAG) ať víš na čem jsi.
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.03.2008 19:05
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Dekuji za veskere rady, zitra zajedu na VAG k jednomu znamemu. Jeste jsem to probiral se znamym a bud to je regulacní ventil spatnej u turba a nebo problem se samotným turbem. Tak uvidím, tak doufam ze bude spatny ventil no dam zitra vedet pokud by Vas napadlo jeste neco, tak dekuji za radu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.03.2008 19:05
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Ted jsem si precetl veskere informace v priruckach a forech a vypada to na ventil N75 ventil plniciho tlaku turba, nebo nejaka podtlakova hadicky (podtlakovy ventil) a v tom nejhorsim pripade pridrne lopatky na turbu, zitra na VAginu tak zatim a diky
- lukas.popi
- Řidič
- Příspěvky: 193
- Registrován: 11.03.2008 19:49
- Bydliště: Ústecký kraj
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Dělá mi to to samé a přišel jsem při výměně oleje na prasklou hadici k intercoleru Jinak vag mi hlásil totéž co Tobě.
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.03.2008 19:05
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Tak jsem to mel na VAGu a zavada zněla vadný snímač plniciho tlaku turba. Tak jme ho sli hledat aby jsme ho objednali. Ale v nakresech jsem ho nenasli (myslím že tento snimač by mel byt az za turbem ne?)a na aute taky ne, tak se chci zeptat jestli to není ten ventil preplnovaní co je jakoby před turbem neboli hned za chladičem, abych vubec vedel co si mam objednat. http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=40& - toto je ovladač tlaku turba - je to ono??? Diky za jakoukoliv radu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 166
- Registrován: 20.11.2008 20:41
- Bydliště: Malá Úpa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Měnil si váhu vzduchu originál nebo nějakej repas? ja sem na to m totiž jednou šetřil a řídící jednotka si s novo-starou váhou nerozuměla...a dělalo to podobnej problem...jen na jinym autě (mondeu). Potom jsem koupil originál váhu a bylo vše ok
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.03.2008 19:05
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Diky za radu, ale vahu mam od Pierburga nic lepsiho snad neni. Na vagu je ok.
- rlopata
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Znojmo
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Problémů může být hodně, dělalo mi to asi před půl rokem, vadný ventil spínače turba, vyměnili mi ho v servisu, vše ok. Poslední měsíc znovu začal vypínat do nouzáku a na VAGu zjístili vadnou řídící jednotku, tak mám radost.
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.03.2008 19:05
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Díky za radu, jen se chci zeptat kde ho najdu ventil spínače turba (neboli ventil preplnovani turba=pokud se nemýlím) je to snad to same jako ovladač tlaku turba, který je tesně před turbem, jakoby přístup hned za chladičem na 2 šroubech? Jde k tomu konektor a podtlakove hadicky. Jinak nekdy mě to hazí do nouzáku treba uz ve 3000 otacek a nekdy třeba cca na 4000 ot a nekdy vubec. Na VAGu co mam mechanik to píše vadný snímač plniciho tlaku turba. Díky za rady at to muzu co nejdrive vyresit.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 26.01.2009 22:14
- Bydliště: Sokolov
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
Ahoj měl ten samý problem ,určitě to ukazuje špatný tlak v sacím potrubí,tak ti dám vybrat ,vyměnil jsem váhu ,trubky k a od intercoleru,podtlakový čidla ,čidlo v sání ,aale nejlepší je finále prostě turbo a dělalo mi to uplně to samé co tobě.případně když už budeš u výměny turba což si myslím tě nemine,tak si rovnou vyčisti nebo rovnou zaslep EGR ventil ,a vyčisti sání až k motoru páč to bude bud zatemovaný nebo tam bude olej s prachem takovej chnusnej mazut.turbo je prostě svi.... když odejde
Passat B5 1,9 TDI 81 kw
Golf 3 1,6 74 kw
Golf 3 1,6 74 kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.03.2008 19:05
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Od cca 2000ot/min nemá výkon, po vypnutí motoru zase jede.
To eibi: Diky za radu, kouknu na toto taky. Jinak na VAGu turbo tlačilo nádherne a nikde nesakne olej, tak doufam ze v trubu problem nebude. Hlavne se ted podivam na ty ventily.