Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- pepin12
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 08.05.2008 12:52
- Bydliště: VW
- Kontaktovat uživatele:
Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
Mám vozidlo VW Passat B 96 KW TDi a nikde si v servisu už neví rady. Při prudkém přídání plynu - týká se to od rychlosti 4 a 5 se vozidlo rozvibruje a silně se třese. Dívali se mi na poloosu - dobré. Klouby - taky dobré. Teď zase přišli na to, že by to mohl být i setrvačník. Poradí mi někdo jeslti je to tím, jesli se setrvačník dá opravit, nebo jen vyměnit za celý kus. ¨Mámm obavy jestli mě nechcou natáhnout. Prý dost stojí nový. Díky za rady Pepei12
- cendler
- VWagenista
- Příspěvky: 1400
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ve svém
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
setrvák stojí 10-15t
při jaké rychlosti ti to dělá? otáčky? nemáš chip na autě?
při jaké rychlosti ti to dělá? otáčky? nemáš chip na autě?
http://www.pjshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - Prodej autohifi a tuningu všech možných i nemožných věcí
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka
- pepin12
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 08.05.2008 12:52
- Bydliště: VW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
Začína to třást od 4 rychl. st. od 60 km/h a to už nemohu zařadit 5 rychl. stupeň to by se asi rozpadlo. A je načipovaný na 120 KW. Takže na kolik % je to setrvák. Jena abych ho zbytečně nesháněl. Předem díky za rady Pepin12.
- indi666
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 28.09.2007 20:05
- Bydliště: Dílna na ostravsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
Vyplň si bydliště a on se určitě někdo najde.
Asi to bude tím setrvákem, nebo špatným chipem.
Chce to diag. a pak dál.
Asi to bude tím setrvákem, nebo špatným chipem.
Chce to diag. a pak dál.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
- proche77
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 16.12.2008 18:13
- Bydliště: pozořice JICH MoraVWy
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
ano ano,pokud byla načla muže to byt spoječka,kor po chipu ta moja si lehounce zavybruje,ale drži a ma 40tkm.
- Fary
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovice
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
Máš 5g nebo 6g převodovku?
Mám úplně stejnej problém na mojí A4... Když jedu na pětku, nechám otáčky spadnout k 1500ot. a potom chci znovu přidat tak se motor SILNĚ rozvibruje, mám pocit že vyskočí a půjde jinudy. Dvojku a trojku můžu klidně nechat spadnout na 1200 ot, když potom přidám tak auto bez nejmenšího problému zrychlí a nezavibruje ani trochu. Čtyřka mírně zavibruje mezi 1600-1800.
Auto zavibruje i když jedu na pětku, zpomalým na cca 80km/h a pak doložím...
Zároveň se auto rozvibruje jen při ohřátém motoru po cca 3-5 sekundách stání (to už vibruje jenom trochu).
spojka, setrvák, silenbloky motoru a převodovky vyměněny za nové
Už nevím, jestli je někde chyba a nebo jestli se to rozvibruje jen pro to, že to nemá takovej výkon v nízkých otáčkách...ale přijde mi to jako blbost.
Nebo nemohl by někdo se Superbem, Passatem, A4 s motorem 96kW a pětikvaltem to zkusit takhle podtočit, abych věděl jestli je chyba u mě? Díky
Mám úplně stejnej problém na mojí A4... Když jedu na pětku, nechám otáčky spadnout k 1500ot. a potom chci znovu přidat tak se motor SILNĚ rozvibruje, mám pocit že vyskočí a půjde jinudy. Dvojku a trojku můžu klidně nechat spadnout na 1200 ot, když potom přidám tak auto bez nejmenšího problému zrychlí a nezavibruje ani trochu. Čtyřka mírně zavibruje mezi 1600-1800.
Auto zavibruje i když jedu na pětku, zpomalým na cca 80km/h a pak doložím...
Zároveň se auto rozvibruje jen při ohřátém motoru po cca 3-5 sekundách stání (to už vibruje jenom trochu).
spojka, setrvák, silenbloky motoru a převodovky vyměněny za nové
Už nevím, jestli je někde chyba a nebo jestli se to rozvibruje jen pro to, že to nemá takovej výkon v nízkých otáčkách...ale přijde mi to jako blbost.
Nebo nemohl by někdo se Superbem, Passatem, A4 s motorem 96kW a pětikvaltem to zkusit takhle podtočit, abych věděl jestli je chyba u mě? Díky
-
- Jezdec
- Příspěvky: 381
- Registrován: 18.07.2008 06:54
- Bydliště: Opava
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
No panove ja si myslim,ze vam to dela kdyz prudce pridate v takovych malych otackach turbo.Zahltite ho najednou kourem kdyz prudce pridate treba v tech 1600otackach a ono vam sepina 1800-1900 a nez sepne tak uz tam ma plno koure.Me to dela taky a nevidel bych to jako vadu auta,ale ridice Proste radit tak jak se ma a kdyz uz to v kolone na 5 spadne na 1500otacek tak radeji podradit a slapnout na to nebo jen pozvolna do otacek sepnuti turba at to stinhe pohltit a vyplivnout Je to muj nazor a nemusi byt dobry jen je to takova myslenka nahlas.....
vé-šestka
- TomHy
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
je kravina to tahat tak od nízkých otáček, ale to co vám to dělá je problém auta, ne řidiče. Taháním odspoda se rychle sere dvouhmota. Ale přece je to diesel a furt podřazovat taky žádného nafťáka nebaví. Mám 6q 96kW, ale netřepe, a žádný ve kterém jsem jel to nědělá, ale jak říkám šlapat po plynu na vyšší kvalty u 1500ot není to nejlepší
- Fary
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovice
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
Já mám ale spojku + setrvák new
- radik
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sluhy Praha - východ
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
čau chlapi...jen jsem si včera přečetl toto forum, tak mi to začalo dělat taky 1,2,3 v pohodě, ale 4,5 (šest jsem nezkoušel) kolem 2500ot. mi buď vyletí o kousek otáčky nebo se rozvybruje auto - ale nehrabe - to by se zozblikalo ESP... to je asi fakt spojka co?? ale mám taky načatý pravý kyneťák - mohl by to být on???
- pepin12
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 08.05.2008 12:52
- Bydliště: VW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
Kyneták zřejmě ne, bude to asi setrvák. Teď mi na tom dělají, pak budu chytřejší.
-
- Řidič
- Příspěvky: 194
- Registrován: 03.04.2008 18:39
- Bydliště: Teplice
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
S největší pravděpodobností ti odešel setrvák, taky mě ted čeká, ale budu už dávat jednohmotu..jdu totiž s výkonem nahoru a na to dvouhmota není idealní
-
- Jezdec
- Příspěvky: 394
- Registrován: 08.07.2008 12:42
- Bydliště: Slovensko Dolný Kubín
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
by si sa čudoval aké divy dokáže narobit homokineták! mne isla v audi a6 2.8V6 hlava odpadnut doslova až neprijemné vybrácie,taktiež ale slabsie vybrácie oproti homokinetáku nastali ked sa mi raz výfuk odtrhol vzadu z gum a padol takmer na zadnu nápravu. pri akceleracii vždy rezonovalo celé auto,pretože sa náprava pritlacila,ale hrozne to rezonovalo.som myslel že je niekde nevyvážená hmota v motore,alebo to bdue zotrvák,ale nakoneic to bol výfuk.ja len tolko naokrajpepin12 píše:Kyneták zřejmě ne, bude to asi setrvák. Teď mi na tom dělají, pak budu chytřejší.
G-lader,supercharged jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam
- martin.tdi
- Jezdec
- Příspěvky: 432
- Registrován: 17.06.2008 21:00
- Bydliště: Jižní morava
Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla
cau,souhlasim rozdrcenou dvouhmotou mam stejny problem uz nemuze ten kroutak snest a zacne se trepat cely auto,a muze to prej delat i novej setrvacnik kterej asi nebude z tech odolnejsich....hold tdi to je ukrutna sila uvazuji tez o jednohmote kvuli vyssimu vykonu ale co na to pak prevodovka a tak nemate nekdo zkusenost s jednohmotym setrvakem ? jak se s tim jezdi?
GTI 16V