Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepin12
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 08.05.2008 12:52
Bydliště: VW
Kontaktovat uživatele:

Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od pepin12 »

Mám vozidlo VW Passat B 96 KW TDi a nikde si v servisu už neví rady. Při prudkém přídání plynu - týká se to od rychlosti 4 a 5 se vozidlo rozvibruje a silně se třese. Dívali se mi na poloosu - dobré. Klouby - taky dobré. Teď zase přišli na to, že by to mohl být i setrvačník. Poradí mi někdo jeslti je to tím, jesli se setrvačník dá opravit, nebo jen vyměnit za celý kus. ¨Mámm obavy jestli mě nechcou natáhnout. Prý dost stojí nový. Díky za rady Pepei12

Uživatelský avatar
cendler
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1400
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ve svém
Kontaktovat uživatele:

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od cendler »

setrvák stojí 10-15t
při jaké rychlosti ti to dělá? otáčky? nemáš chip na autě?
http://www.pjshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - Prodej autohifi a tuningu všech možných i nemožných věcí
Akce na podvozky Koni -20%, novinky u Koni podvozek STR.T. - opravdu pěkný cen, na stránkách srovnávací tabulka

Uživatelský avatar
pepin12
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 08.05.2008 12:52
Bydliště: VW
Kontaktovat uživatele:

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od pepin12 »

Začína to třást od 4 rychl. st. od 60 km/h a to už nemohu zařadit 5 rychl. stupeň to by se asi rozpadlo. A je načipovaný na 120 KW. Takže na kolik % je to setrvák. Jena abych ho zbytečně nesháněl. Předem díky za rady Pepin12.

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od indi666 »

Vyplň si bydliště a on se určitě někdo najde.
Asi to bude tím setrvákem, nebo špatným chipem.
Chce to diag. a pak dál.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
proche77
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 16.12.2008 18:13
Bydliště: pozořice JICH MoraVWy

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od proche77 »

ano ano,pokud byla načla muže to byt spoječka,kor po chipu :wink:ta moja si lehounce zavybruje,ale drži a ma 40tkm. :P

Uživatelský avatar
Fary
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: České Budějovice

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od Fary »

Máš 5g nebo 6g převodovku?
Mám úplně stejnej problém na mojí A4... Když jedu na pětku, nechám otáčky spadnout k 1500ot. a potom chci znovu přidat tak se motor SILNĚ rozvibruje, mám pocit že vyskočí a půjde jinudy. Dvojku a trojku můžu klidně nechat spadnout na 1200 ot, když potom přidám tak auto bez nejmenšího problému zrychlí a nezavibruje ani trochu. Čtyřka mírně zavibruje mezi 1600-1800.
Auto zavibruje i když jedu na pětku, zpomalým na cca 80km/h a pak doložím...
Zároveň se auto rozvibruje jen při ohřátém motoru po cca 3-5 sekundách stání (to už vibruje jenom trochu).

spojka, setrvák, silenbloky motoru a převodovky vyměněny za nové

Už nevím, jestli je někde chyba a nebo jestli se to rozvibruje jen pro to, že to nemá takovej výkon v nízkých otáčkách...ale přijde mi to jako blbost.
Nebo nemohl by někdo se Superbem, Passatem, A4 s motorem 96kW a pětikvaltem to zkusit takhle podtočit, abych věděl jestli je chyba u mě? Díky

TDI 4MOTION
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 381
Registrován: 18.07.2008 06:54
Bydliště: Opava

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od TDI 4MOTION »

No panove ja si myslim,ze vam to dela kdyz prudce pridate v takovych malych otackach turbo.Zahltite ho najednou kourem kdyz prudce pridate treba v tech 1600otackach a ono vam sepina 1800-1900 a nez sepne tak uz tam ma plno koure.Me to dela taky a nevidel bych to jako vadu auta,ale ridice :wink: Proste radit tak jak se ma a kdyz uz to v kolone na 5 spadne na 1500otacek tak radeji podradit a slapnout na to nebo jen pozvolna do otacek sepnuti turba at to stinhe pohltit a vyplivnout :D Je to muj nazor a nemusi byt dobry jen je to takova myslenka nahlas.....
vé-šestka

Uživatelský avatar
TomHy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od TomHy »

je kravina to tahat tak od nízkých otáček, ale to co vám to dělá je problém auta, ne řidiče. Taháním odspoda se rychle sere dvouhmota. Ale přece je to diesel a furt podřazovat taky žádného nafťáka nebaví. Mám 6q 96kW, ale netřepe, a žádný ve kterém jsem jel to nědělá, ale jak říkám šlapat po plynu na vyšší kvalty u 1500ot není to nejlepší :wink:

Uživatelský avatar
Fary
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: České Budějovice

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od Fary »

Já mám ale spojku + setrvák new :(

Uživatelský avatar
radik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sluhy Praha - východ

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od radik »

čau chlapi...jen jsem si včera přečetl toto forum, tak mi to začalo dělat taky :lol: 1,2,3 v pohodě, ale 4,5 (šest jsem nezkoušel) kolem 2500ot. mi buď vyletí o kousek otáčky nebo se rozvybruje auto - ale nehrabe - to by se zozblikalo ESP... to je asi fakt spojka co?? :( ale mám taky načatý pravý kyneťák - mohl by to být on???

Uživatelský avatar
pepin12
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 08.05.2008 12:52
Bydliště: VW
Kontaktovat uživatele:

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od pepin12 »

Kyneták zřejmě ne, bude to asi setrvák. Teď mi na tom dělají, pak budu chytřejší. :P

Prospeedy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 194
Registrován: 03.04.2008 18:39
Bydliště: Teplice

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od Prospeedy »

S největší pravděpodobností ti odešel setrvák, taky mě ted čeká, ale budu už dávat jednohmotu..jdu totiž s výkonem nahoru a na to dvouhmota není idealní

biboG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 394
Registrován: 08.07.2008 12:42
Bydliště: Slovensko Dolný Kubín

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od biboG60 »

pepin12 píše:Kyneták zřejmě ne, bude to asi setrvák. Teď mi na tom dělají, pak budu chytřejší. :P
by si sa čudoval aké divy dokáže narobit homokineták! mne isla v audi a6 2.8V6 hlava odpadnut doslova až neprijemné vybrácie,taktiež ale slabsie vybrácie oproti homokinetáku nastali ked sa mi raz výfuk odtrhol vzadu z gum a padol takmer na zadnu nápravu. pri akceleracii vždy rezonovalo celé auto,pretože sa náprava pritlacila,ale hrozne to rezonovalo.som myslel že je niekde nevyvážená hmota v motore,alebo to bdue zotrvák,ale nakoneic to bol výfuk.ja len tolko naokraj
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

Uživatelský avatar
martin.tdi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 432
Registrován: 17.06.2008 21:00
Bydliště: Jižní morava

Re: Při prudkém přidání plynu silný třes celého vozidla

Příspěvek od martin.tdi »

cau,souhlasim rozdrcenou dvouhmotou mam stejny problem uz nemuze ten kroutak snest a zacne se trepat cely auto,a muze to prej delat i novej setrvacnik kterej asi nebude z tech odolnejsich....hold tdi to je ukrutna sila :lol: uvazuji tez o jednohmote kvuli vyssimu vykonu ale co na to pak prevodovka a tak nemate nekdo zkusenost s jednohmotym setrvakem ? jak se s tim jezdi?
GTI 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“