otacky motoru

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
pajin
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 01.06.2008 19:39
Bydliště: Moravwa(Brno)
Kontaktovat uživatele:

otacky motoru

Příspěvek od pajin »

caute chlapi kolik mate otacek pri prvnim startu studenyho motoru?ja mam podle vagu 1159ot.coz se mi zda nejak moc.po 5 minutach az dojedu na krizovatku tak je tam tak okolo 960ot.kde je chyba nebo to je normal? :158: :158: :158: 8O 8O 8O

DavidDC
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 368
Registrován: 18.06.2008 01:17
Bydliště: Děčín

Re: otacky motoru

Příspěvek od DavidDC »

Ja mam podobnej problem, kdyz pri studenem motoru nastartuju, tak mam kolem 850-900ot/min...pak to spadne na cca 800ot/min...coz je v pohode, ale obcas se mi pri teplem startu stane, ze mi otacky vylitnou na cca 1200 a drzej nahore 1-2minuty, pak spadnou...
Bylo mi receno ze to dela cidlo teploty motoru...jeste jsem se na to nedostal, budu to resit az na jare... Takze zkus to cidlo, jestli je OK nebo KO :wink:
VAG - Děčín a okolí
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)

Uživatelský avatar
pajin
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 01.06.2008 19:39
Bydliště: Moravwa(Brno)
Kontaktovat uživatele:

Re: otacky motoru

Příspěvek od pajin »

DavidDC píše:Ja mam podobnej problem, kdyz pri studenem motoru nastartuju, tak mam kolem 850-900ot/min...pak to spadne na cca 800ot/min...coz je v pohode, ale obcas se mi pri teplem startu stane, ze mi otacky vylitnou na cca 1200 a drzej nahore 1-2minuty, pak spadnou...
Bylo mi receno ze to dela cidlo teploty motoru...jeste jsem se na to nedostal, budu to resit az na jare... Takze zkus to cidlo, jestli je OK nebo KO :wink:
a da se nejak pres vag otestovat?zatim jsem takovej zacatecnik s vagem tak jestli vis tak pisni

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: otacky motoru

Příspěvek od Currahee »

Dá se otestovat VAGem. Ještě než to natočíš, tak se připojíš a teplota motoru na VAGu musí být přibližně stejná jako teplota okolí. Nevim co máš za motor, ale potom ještě můžeš Ohmmetrem změřit odpor a měl by být u studenýho čidla 2,5-3,5kOhmu a u teplýho 300-350Ohmů. Jsou tam 4 kontakty a čidlo je dvojitý, odpor se měří mezi pinem 3 a 4. Jinak dvoukolka má o cca 100ot.(cca 790-870) méně než 4motion (cca 860-945). Možná ti pomůžou tyhle dva obrázky, ale je to na AVF :wink:
Přílohy
AVF TTD.jpg
AVF odpor cidlo.jpg
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
pajin
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 01.06.2008 19:39
Bydliště: Moravwa(Brno)
Kontaktovat uživatele:

Re: otacky motoru

Příspěvek od pajin »

Currahee píše:Dá se otestovat VAGem. Ještě než to natočíš, tak se připojíš a teplota motoru na VAGu musí být přibližně stejná jako teplota okolí. Nevim co máš za motor, ale potom ještě můžeš Ohmmetrem změřit odpor a měl by být u studenýho čidla 2,5-3,5kOhmu a u teplýho 300-350Ohmů. Jsou tam 4 kontakty a čidlo je dvojitý, odpor se měří mezi pinem 3 a 4. Jinak dvoukolka má o cca 100ot.(cca 790-870) méně než 4motion (cca 860-945). Možná ti pomůžou tyhle dva obrázky, ale je to na AVF :wink:
kod motoru je tusim AJM ale stejne to zkusim zmerit tim merakem.A pres ten vag nevis jak.ja se s tim zatim ucim tak kazda rada dobra.Mam na mysli postup

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“