otacky motoru
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- pajin
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 01.06.2008 19:39
- Bydliště: Moravwa(Brno)
- Kontaktovat uživatele:
otacky motoru
caute chlapi kolik mate otacek pri prvnim startu studenyho motoru?ja mam podle vagu 1159ot.coz se mi zda nejak moc.po 5 minutach az dojedu na krizovatku tak je tam tak okolo 960ot.kde je chyba nebo to je normal?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 368
- Registrován: 18.06.2008 01:17
- Bydliště: Děčín
Re: otacky motoru
Ja mam podobnej problem, kdyz pri studenem motoru nastartuju, tak mam kolem 850-900ot/min...pak to spadne na cca 800ot/min...coz je v pohode, ale obcas se mi pri teplem startu stane, ze mi otacky vylitnou na cca 1200 a drzej nahore 1-2minuty, pak spadnou...
Bylo mi receno ze to dela cidlo teploty motoru...jeste jsem se na to nedostal, budu to resit az na jare... Takze zkus to cidlo, jestli je OK nebo KO
Bylo mi receno ze to dela cidlo teploty motoru...jeste jsem se na to nedostal, budu to resit az na jare... Takze zkus to cidlo, jestli je OK nebo KO
VAG - Děčín a okolí
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)
Projekční práce - elektroinstalace (silnoproud, slaboproud, fotovoltaika)
- pajin
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 01.06.2008 19:39
- Bydliště: Moravwa(Brno)
- Kontaktovat uživatele:
Re: otacky motoru
a da se nejak pres vag otestovat?zatim jsem takovej zacatecnik s vagem tak jestli vis tak pisniDavidDC píše:Ja mam podobnej problem, kdyz pri studenem motoru nastartuju, tak mam kolem 850-900ot/min...pak to spadne na cca 800ot/min...coz je v pohode, ale obcas se mi pri teplem startu stane, ze mi otacky vylitnou na cca 1200 a drzej nahore 1-2minuty, pak spadnou...
Bylo mi receno ze to dela cidlo teploty motoru...jeste jsem se na to nedostal, budu to resit az na jare... Takze zkus to cidlo, jestli je OK nebo KO
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: otacky motoru
Dá se otestovat VAGem. Ještě než to natočíš, tak se připojíš a teplota motoru na VAGu musí být přibližně stejná jako teplota okolí. Nevim co máš za motor, ale potom ještě můžeš Ohmmetrem změřit odpor a měl by být u studenýho čidla 2,5-3,5kOhmu a u teplýho 300-350Ohmů. Jsou tam 4 kontakty a čidlo je dvojitý, odpor se měří mezi pinem 3 a 4. Jinak dvoukolka má o cca 100ot.(cca 790-870) méně než 4motion (cca 860-945). Možná ti pomůžou tyhle dva obrázky, ale je to na AVF
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- pajin
- Závodník
- Příspěvky: 514
- Registrován: 01.06.2008 19:39
- Bydliště: Moravwa(Brno)
- Kontaktovat uživatele:
Re: otacky motoru
kod motoru je tusim AJM ale stejne to zkusim zmerit tim merakem.A pres ten vag nevis jak.ja se s tim zatim ucim tak kazda rada dobra.Mam na mysli postupCurrahee píše:Dá se otestovat VAGem. Ještě než to natočíš, tak se připojíš a teplota motoru na VAGu musí být přibližně stejná jako teplota okolí. Nevim co máš za motor, ale potom ještě můžeš Ohmmetrem změřit odpor a měl by být u studenýho čidla 2,5-3,5kOhmu a u teplýho 300-350Ohmů. Jsou tam 4 kontakty a čidlo je dvojitý, odpor se měří mezi pinem 3 a 4. Jinak dvoukolka má o cca 100ot.(cca 790-870) méně než 4motion (cca 860-945). Možná ti pomůžou tyhle dva obrázky, ale je to na AVF