Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Zohyy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 17.02.2012 14:40

Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od Zohyy »

Zdravím chlapi, mám passata 1.9-96 kw 305 000 tis. Auto jsem nechal na chipnout na 125kw-360Nm a od té doby když sešlapnu plyn na podlahu tak na 3,4,5 mi zavibruje motor. Vstřiky jsou měřeny a jsou OK, spojka dělaná komplet před 5 tis km. zaslepené EGR a VAG neukazuje žádnou chybu. Chip prováděl P. Vojáček http://www.chipforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;.

d.d.t33
Závodník
Závodník
Příspěvky: 590
Registrován: 14.02.2008 11:16
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od d.d.t33 »

to je mvolesko? a co za to chtel taky o tom premyslim ze bych udelal zvyseni

Zohyy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 17.02.2012 14:40

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od Zohyy »

Je to on. Dával jsem 5500,- za chip a 1000.- za brzdu.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od motorpower »

Tak ať ti trochu ubere, nebo buď citlivější na plynu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Zohyy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 17.02.2012 14:40

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od Zohyy »

Ja nevím, co jsem si pročítal, tak ten výkon je na úkor motoru akorad. citlivější na plyn samo být mužu,ale když v daný moment ho potřebuju tak s tím nic neudělám :-). Bojím se, aby časem kuli vibracím neodešlo něco jiného :(

Zohyy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 17.02.2012 14:40

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od Zohyy »

Teďka jsem se ptal jednoho znamého a říkal, že v žádném případě se nemají vstřiky meřit za teplého motoru. Vždy jen za studena. Má s tím někdo zkušenosti ? :-)

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od CentriFUGA »

No ono pri tech kilometrech co mas takhle celkem dost chipnout motor, tak se nediv, auto uz muze mit ruzne vule apod. .. osobne bych rekl, ze to muzou delat poloosy, dostavaji diky zvyseni vykonu a hlavne kroutaku asi dost zabrat a muzou vibrovat i poloosy. Myslim ze 125kW z 96 je celkem dost velky rozdil ne? Kdyzvezmu ze na touranu mam ze 100kW chip na 120kW a myslim, ze i to je celkem dost.

Uživatelský avatar
Santa-klaus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 24.09.2014 16:07
Bydliště: liberec

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od Santa-klaus »

ahoj nevim taky co to muze byt ale sef ma ciplou T5 77kw
a na techto samejch otackach mu to vybruje taky
ma najeto 340 000
jezdi neresi to,ma s cipem najeto cca 60 000 a v poho

Uživatelský avatar
babajara
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 15.12.2007 23:14
Bydliště: Vyškov

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od babajara »

CentriFUGA píše:No ono pri tech kilometrech co mas takhle celkem dost chipnout motor, tak se nediv, auto uz muze mit ruzne vule apod. .. osobne bych rekl, ze to muzou delat poloosy, dostavaji diky zvyseni vykonu a hlavne kroutaku asi dost zabrat a muzou vibrovat i poloosy. Myslim ze 125kW z 96 je celkem dost velky rozdil ne? Kdyzvezmu ze na touranu mam ze 100kW chip na 120kW a myslim, ze i to je celkem dost.
JJ k tomuhle se přikláním pokud chceš jezdit v těchto km pohodlně vol sérii, nebo investici do vyzkoušenýho. klouby na polosách umí své. Jinak viz popis a na GIII po výměně trysek( bes softu) po pár kilákách díky značně většímu Mk vibrace jak kráva. nakonec vyměněnej vnitřní kloub a klid. U pašíka to zatím zmáklý nemám vibrace nejsou ani po čipu.Tu máme motor napodél,,ale řek bych že to musí zákonitě fungovat stejně. Vůle v klobu = přenos nevyvážné hmoty v tahu na kolo. Jo chiptunera máme sejnýho a já nemám důvod měnit. Znám pár aut co prošlo jeho rukama.
Paštika v kombajnu 2004 1,9PD AVF. Modrá perleť. 2x OFF + MVOLESSOFT
Rodinej GIII 1998 1.9TDI 66Kw ALE. Bílej a v kombajnu. sprint 764, EGR OF. Prodanej

garagepower
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 02.10.2014 23:13

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od garagepower »

Hod sem graf z brzdy uvidime ako Ti lezie Tocivý moment navrch a uvidime ono niekedy staci len ubrat nabeh tociveho momentu a je po probleme :)
Passat AVF 155kW 4Motion VKLR/FMIC

grochi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 465
Registrován: 08.12.2010 17:40
Bydliště: ostrava

Re: Vibrace motoru po chipu mezi 1800-2000 ot.

Příspěvek od grochi »

Ahoj,mám ten samý problém s vibracema,mám to taky po chipu od TDIFun 176,6 koní,spojku mám taky novou a vibrace jsou na 3,4,5° prý to můžou být vniřní klouby,jinak mám najeto 221 000
Vw Passat variant 3BG 2005 1,9 tdi 96kw

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“