Váš názor na 2,5 TDI V6

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
malejpeta
Pilot
Pilot
Příspěvky: 743
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od malejpeta »

v práci jsem jezdil B6 3,2FSI DSG a masakr.počkal bych si na kombi,ale dobrá volba.

lukino76
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 15.02.2008 19:42
Bydliště: Severní morava

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od lukino76 »

ZALL píše:
lukino76 píše:Turboefekt je znát i u auta s tiptronikem,ale už né tak moc.Spíš je to takový trvalý zátah od rozjezdu až na 5ku s plným plynem.Teda alespon v mém případě(4motion).Auto nemám moc dlouho cca 0.5roku a najeto jen lehce přes 10tis,ale oproti mé bývalé 1.9PD 74KW jsou tam ty koně navíc znát a Nm.taky.
Těsně před koupí se bývalýmu majiteli odporoučelu vstřikovací čerpadlo tak dával fung nový a já nedávno dělal rozvody.Bývalý maj.udělal jen rozvody a na výměnu řemene od čerpadla se vykašlal a mě se při startování podařilo to že řemen od čerpadla přeskočil o 3 zuby a auto nejelo,volnoběh byl jen na 300-400ot/min. a dýmu jak ze starýho trambusu.Ale na to že už měl natočeno lehce přes 180tis. a rozvody se dělají po 120tis. tak vydržel dost dloho.
Před výměnou oleje jsem koukal na vačky jak jsou mazány za běhu motoru tak to nebylo nic moc (nějakej olej tam byl)ale nebyly vubec opotřebovaný(jak občas píšou že jsou u 200tis. ko) a po výměně oleje a nalití PS23 do oleje jsou jsou vačky zalívány olejem jak z konve.Řekl bych zlepšení mazání tak o 50-70%.
Motor taky líp jede po přidání PS23 a spotřeba šla dolu tak o 0.5-0.8l/100km.
Spotřeba od 7.5-12l/100km to podle toho kde a s jak těžkou nohou jedu.
Dálnice při 150km/hod kolem 8mi a město kolem 9-12,ale mám těžkou nohu.

PS:Tuším že nejvýkonější 2.5tdi má 132KW.
Docela odvaha dát do takový káry PS23 8O
Nejsem žádný expert, ale co jsem zatím přečetl, tak bych si tohle do auta nikdy nedal a tobě doporučil raději brzy vyměnit náplň oleje :? Ono totiž to zázračné PS23 může snížit ochranné funkce oleje proti korozi a s tím bych rozhodně nechtěl najezdit desetitisíce km :evil:
Zkus juknout na odkaz který je v tomhle vláknu, je tam zajímavé počteníčko ohledně olejů: viewtopic.php?f=159&t=91804
Já taky nejsem žádný expert přes oleje a přípravky do oleju,ale pochybuju o tom že budou prodávat nějakou sračku do oleje za 700kč.A jak píšeš "může snížit",ale nemusí.A mě jde hlavně o to že olej má motor mazat!Na co mi bude nezrezavělej motor se zadřenýma vačkama nebo zadřeným turbem?Ještš jsem neslyšel o nikom komu by odešel motor kvuli korozi.A olej moc neřeším,hlavně aby splnoval normy pro daný motor.

Uživatelský avatar
SexedUp
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pražák se vztahem k Olomouci
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od SexedUp »

malejpeta píše:v práci jsem jezdil B6 3,2FSI DSG a masakr.počkal bych si na kombi,ale dobrá volba.
No poznamenal bych k tomu něco o srovnání B6 a nového Superbu, ale někteří zaslepení VW Funs by mě ukamenovali pádnými argumenty typu že Superb nemá hlídání jízdního pruhu apod. :-) tak se na to vybodnu...

Také jsem zvažoval čekat, ale říkám si, že kdybych měl čekat až na nějakou pozdější sérii, aby to nebyla nějaká první pokusná a nevychytaná, tak je to ještě rok až rok a půl... a to se mi nechce. Navíc jsem vyzkoušel, že s Twin Door tam dostanu vše co chci... Pravda, možná bude kombi ze zadu hezčí, tenhle zadek se moc nepovedl... Ale co už :-)

Uživatelský avatar
SexedUp
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pražák se vztahem k Olomouci
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od SexedUp »

vaha píše:
SexedUp píše: New Superb 3.6 FSI, 4x4, DSG Automat, v plný palbě (kromě navi) :-)
Nevím jestli bych chtěl zrovna DSG...výsledná oprava když sena to měnco pos*** je dražší než u tiptroniku,ale u new auta to nemá cenu řešit 8)
To jednak a pak u kombinace 4x4 a Automat není jiná volba....

Uživatelský avatar
saddam666
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2009 15:48

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od saddam666 »

tak jsem si take koupil minuly tyden pasaka 2,5 a 4motion a zatim je to super jinač predtim jsem mel omegu 2,5 td auto v poho ale žere to rez a zimě je to peklo takže toto auto snad rez žrát nebude užívám si toho příjemnýho zátahu a musim přehodnotit styl předjiždění je to tam proste v cuku letu
V6 4x4 über alles

Uživatelský avatar
ZALL
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 290
Registrován: 11.05.2008 20:55
Bydliště: Okr. Trutnov (Královehradecký kraj - Východní Čechy)
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od ZALL »

lukino76 píše:
Já taky nejsem žádný expert přes oleje a přípravky do oleju,ale pochybuju o tom že budou prodávat nějakou sračku do oleje za 700kč.A jak píšeš "může snížit",ale nemusí.A mě jde hlavně o to že olej má motor mazat!Na co mi bude nezrezavělej motor se zadřenýma vačkama nebo zadřeným turbem?Ještš jsem neslyšel o nikom komu by odešel motor kvuli korozi.A olej moc neřeším,hlavně aby splnoval normy pro daný motor.
Já ti chtěl jen poradit nejlépe jak umím.
Přečti si ten odkaz na který jsem tě nasměroval a udělej si vlastní názor.
Jestli si budeš jistý tím to používat dál tak mě do toho nic není a jestli si jistý nebudeš tak odborníci na maziva se dají najít třeba na fórech jako toto a požádat je o radu v novém tématu ;)
Já to chápu tak, že firma prodávající aditiva má hlavně excelentní marketing, to kolik ta věc stojí nevypovídá nic o tom jestli to je sračka nebo ne, to snad chápeš sám ;)
A to jestli jsou vačky mazány dostatečně také snad nezáleží na tom jestli na ně teče trochu oleje nebo litry, olejový film mezi nimi bude v obou případech a to je to ce je chrání před oděrem.
To jak se zvýšil průtok oleje k vačkám jak píšeš, navíc značí, že to PS23 asi slušně mění viskozitu oleje. Kdo ví kolik dalších parametrů oleje to změní jen aby se snížila spotřeba paliva což je hlavní ukazatel který každý zákazník vidí a má pocit z dobré koupě. Takže ti nakonec v motoru proudí něco podstatně jiného než jsi tam původně nalil. A o zachování specifikace maziva udávaného výrobcem si dovolím i jako laik silně pochybovat.
Prostě jukni na ten odkaz, je fakt stručný a odborný, udělej si názor a rozhodni se jak ti rozum velí ;)
http://www.saabinfo.net/index.php?optio ... &Itemid=17" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo to samé zde: http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... _komentare" onclick="window.open(this.href);return false;
Můj názor už znáš, nechci nikomu říkat co dělat, chtěl jsem jen pomoci podle nejlepšího svědomí ;)
PASSAT VARIANT 3BG 2003 1.9TDI PD-96kW AVF + Chiptuning by Motorpower

Huďa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 30.01.2009 22:58

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od Huďa »

Tady je to jasná volba. 132 kw hodně výkonu, méně spotřeby a skoro žádný turbo efekt! A taky i menší spotřeba .

Uživatelský avatar
Octava
Profík
Profík
Příspěvky: 1179
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od Octava »

taky kdyz uz dalsi 2,5 tdi tak jedine kw a nebo tech 120 taky neni spatnych,nejlip bych chtel 3,0TDi 171kw,to je motuuurek :mrgreen: ,ale vykon je svinska droga :lol: :mrgreen:
Naposledy upravil(a) Octava dne 25.02.2009 21:23, celkem upraveno 2 x.

lukino76
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 15.02.2008 19:42
Bydliště: Severní morava

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od lukino76 »

ZALL píše:
lukino76 píše:
Já taky nejsem žádný expert přes oleje a přípravky do oleju,ale pochybuju o tom že budou prodávat nějakou sračku do oleje za 700kč.A jak píšeš "může snížit",ale nemusí.A mě jde hlavně o to že olej má motor mazat!Na co mi bude nezrezavělej motor se zadřenýma vačkama nebo zadřeným turbem?Ještš jsem neslyšel o nikom komu by odešel motor kvuli korozi.A olej moc neřeším,hlavně aby splnoval normy pro daný motor.
Já ti chtěl jen poradit nejlépe jak umím.
Přečti si ten odkaz na který jsem tě nasměroval a udělej si vlastní názor.
Jestli si budeš jistý tím to používat dál tak mě do toho nic není a jestli si jistý nebudeš tak odborníci na maziva se dají najít třeba na fórech jako toto a požádat je o radu v novém tématu ;)
Já to chápu tak, že firma prodávající aditiva má hlavně excelentní marketing, to kolik ta věc stojí nevypovídá nic o tom jestli to je sračka nebo ne, to snad chápeš sám ;)
A to jestli jsou vačky mazány dostatečně také snad nezáleží na tom jestli na ně teče trochu oleje nebo litry, olejový film mezi nimi bude v obou případech a to je to ce je chrání před oděrem.
To jak se zvýšil průtok oleje k vačkám jak píšeš, navíc značí, že to PS23 asi slušně mění viskozitu oleje. Kdo ví kolik dalších parametrů oleje to změní jen aby se snížila spotřeba paliva což je hlavní ukazatel který každý zákazník vidí a má pocit z dobré koupě. Takže ti nakonec v motoru proudí něco podstatně jiného než jsi tam původně nalil. A o zachování specifikace maziva udávaného výrobcem si dovolím i jako laik silně pochybovat.
Prostě jukni na ten odkaz, je fakt stručný a odborný, udělej si názor a rozhodni se jak ti rozum velí ;)
http://www.saabinfo.net/index.php?optio ... &Itemid=17" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo to samé zde: http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... _komentare" onclick="window.open(this.href);return false;
Můj názor už znáš, nechci nikomu říkat co dělat, chtěl jsem jen pomoci podle nejlepšího svědomí ;)

Díky za odkazy,zase jsem o něco moudřejší.
Je jasné že co člověk to jinej názor na druh oleje a případné aditiva do něj.
Každý máme jinou zkušenost s tím či oním olejem(aditivem) a většinou si každý stojí tvrdohlavě za svým.
Já jsem měl kdysi dávno škodu 110R,natočeno při koupi asi 70tis. a maximálka 130km/hod a lil jsem tam jen mineral olej.V zimě (-5-20st.)starty jak s vybitou baterkou(nechtělo se tomu moc točit,hustý olej) a 2hej rok sem v létě přidřel pístní kroužek na dovolené.Rýha 1.5mm široká a na celou délku pohybu pístu.
Malá vsuvka:Řeknu rovnou že jsem to moc nešetřil(mládí)a motor točil dost často do maxima takže fakt dostával záhul.Max ot. jsou 5500 a kolikrát na jedničku točil motor i 7500ot!!Sám se divím že tohle co napíšu vydržel.
Jen jsem vyměnil kroužky na poškozeném pístu,složil to do kupy(nebylo moc peněz) a jezdil zvesela dál,ale už jsem tam nalil syntetiku a ne minerál.A hned nastala změna.Motor točil i v mrazech jak kdyby byl zahřátý a snížila se spotřeba benzínu i oleje a ta byla povolená výrobcem až na 1l/1000km(olej)Já měl spotřebu oleje tak 1l/5000km i s tou rýhou na válci.(předtím 1l/7-8000km)
Jenže nic netrvá věčně a další rok zase v létě a zase na dálkové jsem přidřel další kroužek.Domu ještě 200km a na odtahovku jsem mohl zapomenout.Dojel jsem to i s tím přidřeným kroužkem.Sice na jiném válci,ale daleko víc.Rýha asi 3mm a taky na celou délku pohybu pístu.
Takže znova pístí kroužky,ale tentokrát na všechny písty,znova syntetiku,ale už jsem tam nalil aditivum na bázi teflonu s mikročásticemi kovu(takový byl nápis na etiketě) v domění že to motoru alespon trošku pomuže a ještě něco najede než ze zadře uplně.
A závěr?Když jsem auto prodával po dalších 2 letech mělo 150 000km z toho 50 000km najeto na 2 rýhy ve válci.Spotřeba paliva klesla ještě víc(puvodně jsem jezdil tak za 12l/100 pak za 11l a nakonec za 9-10l/100km a klesla i spotřeba oleje byla 0.5l/15 000km!!Takže já mám jen pozitivní dluhodobé zkušenosti.
Nový majitel ho po pul roce ježdění stihnul 2x nabourat a 1x "uvařil" motor a zadřít klikovku(na mineral)a to je skoro duchodce který jezdí opravdu opatrně!!Ale když nechal rozdělat motor(vyděl jsem ho rozdělaný) tak jsem čučel jak blázen jak byl "vevnitř" čistounký.Žádný karbon nebo usazeniny.
Je pravda že to je uplně jiný motor než je 2.5tdi ale jde o to že kdybych dál lil jen mineral tak by tohle všechno asi nevydržel.
Do pašíka jsem to ted nalil poprvé(PS23) a mám s tím najeto asi jen 5000km,ale už po první dálkové(1200km((jezdím z 90%dálky tak 150-160km/hod s naloženým autem z 50 až 80% ted za 7.8/100km)) mi klesla spotřeba asi o 1l/100km,motor běží daleko tišeji a startuje daleko líp.
Uvidím dlouhodobě,ale PS23 se má nalívat do motoru každou druhou výměnu a né každou jak u podobných aditiv.
Takže mezi každou druhou výměnou oleje(2x15 tis.) bych měl ušetřit asi 6800kč jen na naftě(naftu budu počítat 1l/25kč).1x15tis.+PS23=3050kč +1X15tis. bez PS23=3750KČ =6800kč ušetřených na 30tis.km a já najezdím tak 50-60tis. ročně = což je uspora 13600kč/60tis. km!!
A za to už koupím případně další (jetý)motor (nebo díly)kdyby náhodou odešel i když s tím nepočítám!!Olej mi nebere vubec mezi výměnama(15tis.)
Takhle to vidím Já,ale to je jen muj názor a moje zkušenosti s aditivy a nikoho nebudu odsuzovat za jiný názor ani jiné zkušenosti.

Uživatelský avatar
saddam666
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2009 15:48

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od saddam666 »

osobně mám zkušenosti ze slickem je to teflon mám doma vojenský jeepy no jednou jsem byl nucen sundat hlavu a tam na válci na mě čučela drážka 5mm široká a dlouhá vod shora dolu no a nalil jsem tam tan sajrajt s tim že to neuškodí no a po čase jsem zase čučel pod hlavu a drážka byla fuč ale to jsou příběhy starých motorů nic méně to zamakalo
V6 4x4 über alles

Uživatelský avatar
marko87
Řidič
Řidič
Příspěvky: 163
Registrován: 05.10.2007 22:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od marko87 »

lukino76 píše:
ZALL píše: Já ti chtěl jen poradit nejlépe jak umím.
Přečti si ten odkaz na který jsem tě nasměroval a udělej si vlastní názor.
Jestli si budeš jistý tím to používat dál tak mě do toho nic není a jestli si jistý nebudeš tak odborníci na maziva se dají najít třeba na fórech jako toto a požádat je o radu v novém tématu ;)
Já to chápu tak, že firma prodávající aditiva má hlavně excelentní marketing, to kolik ta věc stojí nevypovídá nic o tom jestli to je sračka nebo ne, to snad chápeš sám ;)
A to jestli jsou vačky mazány dostatečně také snad nezáleží na tom jestli na ně teče trochu oleje nebo litry, olejový film mezi nimi bude v obou případech a to je to ce je chrání před oděrem.
To jak se zvýšil průtok oleje k vačkám jak píšeš, navíc značí, že to PS23 asi slušně mění viskozitu oleje. Kdo ví kolik dalších parametrů oleje to změní jen aby se snížila spotřeba paliva což je hlavní ukazatel který každý zákazník vidí a má pocit z dobré koupě. Takže ti nakonec v motoru proudí něco podstatně jiného než jsi tam původně nalil. A o zachování specifikace maziva udávaného výrobcem si dovolím i jako laik silně pochybovat.
Prostě jukni na ten odkaz, je fakt stručný a odborný, udělej si názor a rozhodni se jak ti rozum velí ;)
http://www.saabinfo.net/index.php?optio ... &Itemid=17" onclick="window.open(this.href);return false;
nebo to samé zde: http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... _komentare" onclick="window.open(this.href);return false;
Můj názor už znáš, nechci nikomu říkat co dělat, chtěl jsem jen pomoci podle nejlepšího svědomí ;)

Díky za odkazy,zase jsem o něco moudřejší.
Je jasné že co člověk to jinej názor na druh oleje a případné aditiva do něj.
Každý máme jinou zkušenost s tím či oním olejem(aditivem) a většinou si každý stojí tvrdohlavě za svým.
Já jsem měl kdysi dávno škodu 110R,natočeno při koupi asi 70tis. a maximálka 130km/hod a lil jsem tam jen mineral olej.V zimě (-5-20st.)starty jak s vybitou baterkou(nechtělo se tomu moc točit,hustý olej) a 2hej rok sem v létě přidřel pístní kroužek na dovolené.Rýha 1.5mm široká a na celou délku pohybu pístu.
Malá vsuvka:Řeknu rovnou že jsem to moc nešetřil(mládí)a motor točil dost často do maxima takže fakt dostával záhul.Max ot. jsou 5500 a kolikrát na jedničku točil motor i 7500ot!!Sám se divím že tohle co napíšu vydržel.
Jen jsem vyměnil kroužky na poškozeném pístu,složil to do kupy(nebylo moc peněz) a jezdil zvesela dál,ale už jsem tam nalil syntetiku a ne minerál.A hned nastala změna.Motor točil i v mrazech jak kdyby byl zahřátý a snížila se spotřeba benzínu i oleje a ta byla povolená výrobcem až na 1l/1000km(olej)Já měl spotřebu oleje tak 1l/5000km i s tou rýhou na válci.(předtím 1l/7-8000km)
Jenže nic netrvá věčně a další rok zase v létě a zase na dálkové jsem přidřel další kroužek.Domu ještě 200km a na odtahovku jsem mohl zapomenout.Dojel jsem to i s tím přidřeným kroužkem.Sice na jiném válci,ale daleko víc.Rýha asi 3mm a taky na celou délku pohybu pístu.
Takže znova pístí kroužky,ale tentokrát na všechny písty,znova syntetiku,ale už jsem tam nalil aditivum na bázi teflonu s mikročásticemi kovu(takový byl nápis na etiketě) v domění že to motoru alespon trošku pomuže a ještě něco najede než ze zadře uplně.
A závěr?Když jsem auto prodával po dalších 2 letech mělo 150 000km z toho 50 000km najeto na 2 rýhy ve válci.Spotřeba paliva klesla ještě víc(puvodně jsem jezdil tak za 12l/100 pak za 11l a nakonec za 9-10l/100km a klesla i spotřeba oleje byla 0.5l/15 000km!!Takže já mám jen pozitivní dluhodobé zkušenosti.
Nový majitel ho po pul roce ježdění stihnul 2x nabourat a 1x "uvařil" motor a zadřít klikovku(na mineral)a to je skoro duchodce který jezdí opravdu opatrně!!Ale když nechal rozdělat motor(vyděl jsem ho rozdělaný) tak jsem čučel jak blázen jak byl "vevnitř" čistounký.Žádný karbon nebo usazeniny.
Je pravda že to je uplně jiný motor než je 2.5tdi ale jde o to že kdybych dál lil jen mineral tak by tohle všechno asi nevydržel.
Do pašíka jsem to ted nalil poprvé(PS23) a mám s tím najeto asi jen 5000km,ale už po první dálkové(1200km((jezdím z 90%dálky tak 150-160km/hod s naloženým autem z 50 až 80% ted za 7.8/100km)) mi klesla spotřeba asi o 1l/100km,motor běží daleko tišeji a startuje daleko líp.
Uvidím dlouhodobě,ale PS23 se má nalívat do motoru každou druhou výměnu a né každou jak u podobných aditiv.
Takže mezi každou druhou výměnou oleje(2x15 tis.) bych měl ušetřit asi 6800kč jen na naftě(naftu budu počítat 1l/25kč).1x15tis.+PS23=3050kč +1X15tis. bez PS23=3750KČ =6800kč ušetřených na 30tis.km a já najezdím tak 50-60tis. ročně = což je uspora 13600kč/60tis. km!!
A za to už koupím případně další (jetý)motor (nebo díly)kdyby náhodou odešel i když s tím nepočítám!!Olej mi nebere vubec mezi výměnama(15tis.)
Takhle to vidím Já,ale to je jen muj názor a moje zkušenosti s aditivy a nikoho nebudu odsuzovat za jiný názor ani jiné zkušenosti.
Bol by z teba dobrý scénarista. Písanie ti ide. :P
V každom prípade zaujímavý názor.

Uživatelský avatar
PeLa
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Čechy - kousek od Metropole
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 2,5 TDI V6

Příspěvek od PeLa »

SexedUp: Kde máš daný inzerát. Docela bych na něj kouknul.
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“