Váš názor na 2,5 TDI V6
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 26.12.2008 16:11
Váš názor na 2,5 TDI V6
Čau ropáci Chtěl jsem se zeptat, jaký máte názor na motor 2,5 TDI V6 v Passatech??? Tento motor se mi moc líbí,ale chválu jsem na něj bohužel neslyšel... Jak to vidíte vy??? Díky Čau...
-
- Závodník
- Příspěvky: 534
- Registrován: 30.05.2008 20:01
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
Urcite si si uz precital historky o vackach, cerpadlach. Su take pripady. Ale treba sa na to podivat, ze kolko precent z tych motorov to predstavuje. Podla mna to je len male % a su to len pripady zanedbanej udrzby, hlavne sa to tyka oleja long live a jeho intervalu vymeny. Cerpadlo moze odist kedykolvek, jeho konstrukcia je zial taka. Ale zas na druhej strane, tie veci sa daju zohnat za celkom slusnu cenu (ale skor za hranicami). Inak ani 1.9 TDi nie su bez problemov, staci sa ti podivat tu po fore. Spotreba je u toho motoru taka aka je, no v porovnani s 1.9 je na tom celkom podobne a hlavne zavisi od stylu jazdy. Ale ten vykon, zatah, zvuk to uz je ina kapitola, to sa neda zrovnavat. Pokial by si trafil na "dobry" kus, tak by ta nemali cakat ziadne prekvapujuce investicie. Len si treba uvedomit, ze passat a jeho napravy su dost citlive, no a u tejto motorizacie to znasaju este o trochu horsie. Ale zas su taky co nabehali na originalnej naprave cez 200000 km, takze to neni az taka casta oprava. Mozes trafit aj 1.9 ktora sa ti bude neustale sypat a sypat atd, len tolko, ze fakt zalezi od kusu. Pre mna to bola vinikajuca volba, za tym si stojim a som spokojny.
Passat 2.5 TDi AFB,Octavia 1.9 TDi AGR,Audi 100 2.3 NF,Fabia 1.4 TDi BNV
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01.01.2009 21:35
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
mám tento motor už rok, kupoval som ho po 1 nemeckom majitelovi, auto malo 157 000 km a vymenené rozvody, no proste krásny kus, spravil som na nom 20 000 km, zatial som menil iba termostat a som vysoko spokojný, mám ževraj ten najkozovejší 110kw AKN, ale môj sa správa ako nový, fakt to záleží od toho na aký kus natrafíš, netreba sa toho báť, stáči ked sa pozrieš pod motor a hneď budeš vedieť či to je olejnička a či nie, dúfam teda že toto nezakríknem, ale je pravda, že keby som videl tieto názory na toto auto pred tým ako som ho kupoval, tak to by som sa fakt bál, určite si ho nezabudni napichnúť na vag, od toho začínaj, vela štastia pri výbere
- malejpeta
- Pilot
- Příspěvky: 743
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
naprosto souhlasím.mě osobně na tomto motoru vadí obrovský turboefekt,uvažoval bych na kombinaci s tiptronicemmarcel110 píše:Urcite si si uz precital historky o vackach, cerpadlach. Su take pripady. Ale treba sa na to podivat, ze kolko precent z tych motorov to predstavuje. Podla mna to je len male % a su to len pripady zanedbanej udrzby, hlavne sa to tyka oleja long live a jeho intervalu vymeny. Cerpadlo moze odist kedykolvek, jeho konstrukcia je zial taka. Ale zas na druhej strane, tie veci sa daju zohnat za celkom slusnu cenu (ale skor za hranicami). Inak ani 1.9 TDi nie su bez problemov, staci sa ti podivat tu po fore. Spotreba je u toho motoru taka aka je, no v porovnani s 1.9 je na tom celkom podobne a hlavne zavisi od stylu jazdy. Ale ten vykon, zatah, zvuk to uz je ina kapitola, to sa neda zrovnavat. Pokial by si trafil na "dobry" kus, tak by ta nemali cakat ziadne prekvapujuce investicie. Len si treba uvedomit, ze passat a jeho napravy su dost citlive, no a u tejto motorizacie to znasaju este o trochu horsie. Ale zas su taky co nabehali na originalnej naprave cez 200000 km, takze to neni az taka casta oprava. Mozes trafit aj 1.9 ktora sa ti bude neustale sypat a sypat atd, len tolko, ze fakt zalezi od kusu. Pre mna to bola vinikajuca volba, za tym si stojim a som spokojny.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.02.2008 19:42
- Bydliště: Severní morava
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
Turboefekt je znát i u auta s tiptronikem,ale už né tak moc.Spíš je to takový trvalý zátah od rozjezdu až na 5ku s plným plynem.Teda alespon v mém případě(4motion).Auto nemám moc dlouho cca 0.5roku a najeto jen lehce přes 10tis,ale oproti mé bývalé 1.9PD 74KW jsou tam ty koně navíc znát a Nm.taky.
Těsně před koupí se bývalýmu majiteli odporoučelu vstřikovací čerpadlo tak dával fung nový a já nedávno dělal rozvody.Bývalý maj.udělal jen rozvody a na výměnu řemene od čerpadla se vykašlal a mě se při startování podařilo to že řemen od čerpadla přeskočil o 3 zuby a auto nejelo,volnoběh byl jen na 300-400ot/min. a dýmu jak ze starýho trambusu.Ale na to že už měl natočeno lehce přes 180tis. a rozvody se dělají po 120tis. tak vydržel dost dloho.
Před výměnou oleje jsem koukal na vačky jak jsou mazány za běhu motoru tak to nebylo nic moc (nějakej olej tam byl)ale nebyly vubec opotřebovaný(jak občas píšou že jsou u 200tis. ko) a po výměně oleje a nalití PS23 do oleje jsou jsou vačky zalívány olejem jak z konve.Řekl bych zlepšení mazání tak o 50-70%.
Motor taky líp jede po přidání PS23 a spotřeba šla dolu tak o 0.5-0.8l/100km.
Spotřeba od 7.5-12l/100km to podle toho kde a s jak těžkou nohou jedu.
Dálnice při 150km/hod kolem 8mi a město kolem 9-12,ale mám těžkou nohu.
PS:Tuším že nejvýkonější 2.5tdi má 132KW.
Těsně před koupí se bývalýmu majiteli odporoučelu vstřikovací čerpadlo tak dával fung nový a já nedávno dělal rozvody.Bývalý maj.udělal jen rozvody a na výměnu řemene od čerpadla se vykašlal a mě se při startování podařilo to že řemen od čerpadla přeskočil o 3 zuby a auto nejelo,volnoběh byl jen na 300-400ot/min. a dýmu jak ze starýho trambusu.Ale na to že už měl natočeno lehce přes 180tis. a rozvody se dělají po 120tis. tak vydržel dost dloho.
Před výměnou oleje jsem koukal na vačky jak jsou mazány za běhu motoru tak to nebylo nic moc (nějakej olej tam byl)ale nebyly vubec opotřebovaný(jak občas píšou že jsou u 200tis. ko) a po výměně oleje a nalití PS23 do oleje jsou jsou vačky zalívány olejem jak z konve.Řekl bych zlepšení mazání tak o 50-70%.
Motor taky líp jede po přidání PS23 a spotřeba šla dolu tak o 0.5-0.8l/100km.
Spotřeba od 7.5-12l/100km to podle toho kde a s jak těžkou nohou jedu.
Dálnice při 150km/hod kolem 8mi a město kolem 9-12,ale mám těžkou nohu.
PS:Tuším že nejvýkonější 2.5tdi má 132KW.
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
Ten motor má prostě koule! Zeptej se Rapida, ten o nich ví hodně Nejvíce chvály se pěje na 120 a 132kw verze. Celkově jsou ale choulostivé (a náročné finančně) na údržbu.
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 394
- Registrován: 08.07.2008 12:42
- Bydliště: Slovensko Dolný Kubín
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
mám A8 2.5TDi AFB 110kW rok 98 najazdené 233tis. km absolutna spokojnost.pocul som aj ja o tých chýrach že sa prílis tento motor kazí,naročný na udržbu atď ale vsimnite si aké su zničené už tie auta s motorom 2.5TDi o ktorých hovoria v zlom svetle,večšinou už videli x-krat polku sveta
predsa mám ale otázku.pri kupe som si vsimol že klzné plochy na vačkách su nejako nezvyčajne jemne fialové,ale motor má zdravý zvuk.cím to može byť? chcelo by to zmenu viskoznej triedy? dávam 5W-30.alebo je všetko OK? diky
predsa mám ale otázku.pri kupe som si vsimol že klzné plochy na vačkách su nejako nezvyčajne jemne fialové,ale motor má zdravý zvuk.cím to može byť? chcelo by to zmenu viskoznej triedy? dávam 5W-30.alebo je všetko OK? diky
G-lader,supercharged jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam
- ZALL
- Jezdec
- Příspěvky: 290
- Registrován: 11.05.2008 20:55
- Bydliště: Okr. Trutnov (Královehradecký kraj - Východní Čechy)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
Docela odvaha dát do takový káry PS23lukino76 píše:Turboefekt je znát i u auta s tiptronikem,ale už né tak moc.Spíš je to takový trvalý zátah od rozjezdu až na 5ku s plným plynem.Teda alespon v mém případě(4motion).Auto nemám moc dlouho cca 0.5roku a najeto jen lehce přes 10tis,ale oproti mé bývalé 1.9PD 74KW jsou tam ty koně navíc znát a Nm.taky.
Těsně před koupí se bývalýmu majiteli odporoučelu vstřikovací čerpadlo tak dával fung nový a já nedávno dělal rozvody.Bývalý maj.udělal jen rozvody a na výměnu řemene od čerpadla se vykašlal a mě se při startování podařilo to že řemen od čerpadla přeskočil o 3 zuby a auto nejelo,volnoběh byl jen na 300-400ot/min. a dýmu jak ze starýho trambusu.Ale na to že už měl natočeno lehce přes 180tis. a rozvody se dělají po 120tis. tak vydržel dost dloho.
Před výměnou oleje jsem koukal na vačky jak jsou mazány za běhu motoru tak to nebylo nic moc (nějakej olej tam byl)ale nebyly vubec opotřebovaný(jak občas píšou že jsou u 200tis. ko) a po výměně oleje a nalití PS23 do oleje jsou jsou vačky zalívány olejem jak z konve.Řekl bych zlepšení mazání tak o 50-70%.
Motor taky líp jede po přidání PS23 a spotřeba šla dolu tak o 0.5-0.8l/100km.
Spotřeba od 7.5-12l/100km to podle toho kde a s jak těžkou nohou jedu.
Dálnice při 150km/hod kolem 8mi a město kolem 9-12,ale mám těžkou nohu.
PS:Tuším že nejvýkonější 2.5tdi má 132KW.
Nejsem žádný expert, ale co jsem zatím přečetl, tak bych si tohle do auta nikdy nedal a tobě doporučil raději brzy vyměnit náplň oleje Ono totiž to zázračné PS23 může snížit ochranné funkce oleje proti korozi a s tím bych rozhodně nechtěl najezdit desetitisíce km
Zkus juknout na odkaz který je v tomhle vláknu, je tam zajímavé počteníčko ohledně olejů: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=91804
PASSAT VARIANT 3BG 2003 1.9TDI PD-96kW AVF + Chiptuning by Motorpower
- F2Tuning
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Markredwitz DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
Ahoj všem. Když už se tu bavíte o těchto motorech, chtěl bych se Vás zeptat na cenu rozvodů, jestli má někdo zkušenost. Nemám sice VW, chtěl bych zkusit A4 ,ale motor je stejný. Jedná se o 2,5 TDI 179 PS Quatro. Děkuji..
http://www.f2tuning.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - f2tuning@gmail.com
http://www.tuningoptika.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - tuningoptika@gmail.com
Karo Lack Centrum
Bottger str. 6
Markredwitz 95615 DE
http://www.tuningoptika.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - tuningoptika@gmail.com
Karo Lack Centrum
Bottger str. 6
Markredwitz 95615 DE
-
- Závodník
- Příspěvky: 534
- Registrován: 30.05.2008 20:01
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
F2Tuning píše:Ahoj všem. Když už se tu bavíte o těchto motorech, chtěl bych se Vás zeptat na cenu rozvodů, jestli má někdo zkušenost. Nemám sice VW, chtěl bych zkusit A4 ,ale motor je stejný. Jedná se o 2,5 TDI 179 PS Quatro. Děkuji..
Zalezi ake diely kupis a kde si to das robit. Je to to iste ako s ramenami. Su lacne sady a su znackove sady.
Passat 2.5 TDi AFB,Octavia 1.9 TDi AGR,Audi 100 2.3 NF,Fabia 1.4 TDi BNV
- pásovec
- Moderátor
- Příspěvky: 5487
- Registrován: 25.03.2008 20:26
- Bydliště: Praha
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
Co vím, tak jsou tam rozvody drahé jak sviňa. Máš to vlastně vše dvakrát, jak je V6... Dost lidí to prodává právě před rozvodama..
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- SexedUp
- Jezdec
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pražák se vztahem k Olomouci
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
Mám už druhý, první byl V6 110 kw v Passatu b5, teď mám V6 132 kw v B5.5
Obojí s Tiptronicem a 4 motion. Nic jinýho bych do Passata už nechtěl.
U prvního odešlo vstřikovací čerpadlo ve 150 tis, jinak běhal bez problémů včetně vaček. Vím, že dalšímu majiteli odešlo cca po roce turbo, ale nevím kolik s tím ještě nalítal.
Současný (132kw) má najeto 190 tis bez problémů.
Rozvody jsem nechával dělat, jen díly v MJauto jsou cca 20 tis, když se dělají komplet... to znamená jak rozvody, tak ploché řemeny, kladky, napínáky, vodní pumpa. Dá se samozřejmě vyměnit jen něco, ale nadává to smysl, protože dostat se k tomu je porod, takže je lepší to udělat najednou.
Nicméně v pátek bude new car a Passat půjde asi do světa
Obojí s Tiptronicem a 4 motion. Nic jinýho bych do Passata už nechtěl.
U prvního odešlo vstřikovací čerpadlo ve 150 tis, jinak běhal bez problémů včetně vaček. Vím, že dalšímu majiteli odešlo cca po roce turbo, ale nevím kolik s tím ještě nalítal.
Současný (132kw) má najeto 190 tis bez problémů.
Rozvody jsem nechával dělat, jen díly v MJauto jsou cca 20 tis, když se dělají komplet... to znamená jak rozvody, tak ploché řemeny, kladky, napínáky, vodní pumpa. Dá se samozřejmě vyměnit jen něco, ale nadává to smysl, protože dostat se k tomu je porod, takže je lepší to udělat najednou.
Nicméně v pátek bude new car a Passat půjde asi do světa
- malejpeta
- Pilot
- Příspěvky: 743
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
a pro co si se rozhodl?SexedUp píše:Mám už druhý, první byl V6 110 kw v Passatu b5, teď mám V6 132 kw v B5.5
Obojí s Tiptronicem a 4 motion. Nic jinýho bych do Passata už nechtěl.
U prvního odešlo vstřikovací čerpadlo ve 150 tis, jinak běhal bez problémů včetně vaček. Vím, že dalšímu majiteli odešlo cca po roce turbo, ale nevím kolik s tím ještě nalítal.
Současný (132kw) má najeto 190 tis bez problémů.
Rozvody jsem nechával dělat, jen díly v MJauto jsou cca 20 tis, když se dělají komplet... to znamená jak rozvody, tak ploché řemeny, kladky, napínáky, vodní pumpa. Dá se samozřejmě vyměnit jen něco, ale nadává to smysl, protože dostat se k tomu je porod, takže je lepší to udělat najednou.
Nicméně v pátek bude new car a Passat půjde asi do světa
- SexedUp
- Jezdec
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pražák se vztahem k Olomouci
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
New Superb 3.6 FSI, 4x4, DSG Automat, v plný palbě (kromě navi)malejpeta píše:a pro co si se rozhodl?SexedUp píše:Mám už druhý, první byl V6 110 kw v Passatu b5, teď mám V6 132 kw v B5.5
Obojí s Tiptronicem a 4 motion. Nic jinýho bych do Passata už nechtěl.
U prvního odešlo vstřikovací čerpadlo ve 150 tis, jinak běhal bez problémů včetně vaček. Vím, že dalšímu majiteli odešlo cca po roce turbo, ale nevím kolik s tím ještě nalítal.
Současný (132kw) má najeto 190 tis bez problémů.
Rozvody jsem nechával dělat, jen díly v MJauto jsou cca 20 tis, když se dělají komplet... to znamená jak rozvody, tak ploché řemeny, kladky, napínáky, vodní pumpa. Dá se samozřejmě vyměnit jen něco, ale nadává to smysl, protože dostat se k tomu je porod, takže je lepší to udělat najednou.
Nicméně v pátek bude new car a Passat půjde asi do světa
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 2,5 TDI V6
Nevím jestli bych chtěl zrovna DSG...výsledná oprava když sena to měnco pos*** je dražší než u tiptroniku,ale u new auta to nemá cenu řešitSexedUp píše:New Superb 3.6 FSI, 4x4, DSG Automat, v plný palbě (kromě navi)malejpeta píše: a pro co si se rozhodl?