Olej v řídící jednotce
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- rlopata
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Znojmo
Olej v řídící jednotce
Potřebuju se jen ujistit, tlakovou hadičkou napojenou ze sání do řídící jednotky se mi dostává olej až do řídící jednotky, sání je uvnitř taky mastné. Takže jestli se nepletu, tak asi propouští turbo?
- HanzDj
- Jezdec
- Příspěvky: 362
- Registrován: 25.12.2007 12:51
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Olej v řídící jednotce
Propouští úplně každé, důležité ale je kolik.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- rlopata
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Znojmo
Re: Olej v řídící jednotce
motor 1,9 TDi, 81kW. Hadička která je napojená na sací potrubí a vede do řídící jednotky, tak přes tu do té jednotky teče olej, né nějak šíleně moc, ale pod řídící jednotkou v té pojistkové skříni už je nateklé asi tak 1 dcl oleje.
Není do toho sacího potrubí odvedenej i přepad z hlavy válců?
Není do toho sacího potrubí odvedenej i přepad z hlavy válců?
- vaha
- VWsenior
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: královehradecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v řídící jednotce
To bych netvrdil,pokud je vše OK má být turbo čisté suché,ale ten olej co tam je neni z turba ale z odvětrávání...Známí má teď na dílně rozdělaný V8 4.0 TDI,má dvě turba,dvě sání...jedno turbo suchý jak šamot a druhý od oleje...zkus hádat který to je?StandaS píše:Propouští úplně každé, důležité ale je kolik.
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Olej v řídící jednotce
Špatně jsem se vyjádřil. Né že by bylo mastné turbo, ale měl jsem na mysli např. olej v intercolleru a to má prakticky každý pašíkvaha píše:To bych netvrdil,pokud je vše OK má být turbo čisté suché,ale ten olej co tam je neni z turba ale z odvětrávání...Známí má teď na dílně rozdělaný V8 4.0 TDI,má dvě turba,dvě sání...jedno turbo suchý jak šamot a druhý od oleje...zkus hádat který to je?StandaS píše:Propouští úplně každé, důležité ale je kolik.
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- indi666
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 28.09.2007 20:05
- Bydliště: Dílna na ostravsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v řídící jednotce
Pokud máš v RJ olej tak to čidlo tlaku je poškozené a veme sebou časem i turbo,
jelikož bude podávat skreslené informace o tlaku - RJ.
jelikož bude podávat skreslené informace o tlaku - RJ.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/
- rlopata
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Znojmo
Re: Olej v řídící jednotce
Tak jsem byl dneska na u jednoho dobrýho mechanika, jelikož mi v jiném servisu řekli, že je vadnej snímač tlaku a že musím vyměnit celou RJ a nic jinýho s tím nejde dělat, tak tento mechanik mě vyvedl z omylu, RJ se dá opravit, stačí vyměnit ten snímač a to že je tam ten olej, tak je díky tomu snímači (přesně jak píše Jezdec).
Takže né všechny servisy vědí co říkají a dělají, v tom prvním mě hned řekli, že je turbo v háji nebo motor už má svoje za sebou. Jo a nutili mi novou RJ za 25 tyček.
Takže né všechny servisy vědí co říkají a dělají, v tom prvním mě hned řekli, že je turbo v háji nebo motor už má svoje za sebou. Jo a nutili mi novou RJ za 25 tyček.
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Olej v řídící jednotce
A kde sezenes to cidlo?? Kdyz ne z jine ECU?? Vypajet a napajet jine cidlo snade problem nebude ale sehnat ho nevim noooo...
- rlopata
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Znojmo
Re: Olej v řídící jednotce
No ten mechanik se tvářil, že už pár takových jednotek opravil. Buď to čidlo někde sežene nebo předělá z druhé jednotky, kterou mám v záloze. Každopádně ráno mu mám přistavit auto a večer bude hotový, tak jsem zvědavej. Je to nějakej vw fanatik
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Olej v řídící jednotce
Čidlo mám za 600,-
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- passat81
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Novosedly
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v řídící jednotce
Taky jsem měl řídící jednotku plnou oleje a měl jsem prasklou hadičku v jednotce. Skoro to nebylo vidět.Skus na ni mrknout.
- rlopata
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Znojmo
Re: Olej v řídící jednotce
passat81 píše:Taky jsem měl řídící jednotku plnou oleje a měl jsem prasklou hadičku v jednotce. Skoro to nebylo vidět.Skus na ni mrknout.
JJ, díky za tip.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.02.2009 16:17
- Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Re: Olej v řídící jednotce
Taky mi dnes v servisu diagnostikovali olej v ŘJ přez čidlo a hadička k měnu plná oleje. turbo je nový od 5/08 najeto 15tis. km,tak snad přežilo, je nuté vyčitit sání a svody od turba? prý výměna ŘJ, tak jsem celý nadšený VW pasat variant B5 6/97 TDI 1.9 81KW
- rlopata
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Znojmo
Re: Olej v řídící jednotce
Tak jsem s opravou trochu pokročil, moje RJ se bohužel už opravit nedala (nějakej tvrdej skrat), musel jsem použít jinou, kterou jsem sehnal zde na fóru (díky VW-Herink ), skódováno s autem přes dobrou mašinku. Dneska jsem dal auto ještě na opravu - výměna elektromagnetického ventilu k turbu, který byl v háji současně s RJ, takže si dokážete představit, jak auto jelo (nejelo ). Už se těším, jak bude auto v kupě a zas ho trochu protáhnu.
No už mám najeto 310 tis., tak si nějaký ty opravy asi zaslouží.
Taky jsem dlouho odkládal výměnu hydraulických nadzdvýhátek na ventilech (pravidelný klepání v motoru, určitě znáte) - výsledek byla oprava za 25 tis. Kč. Nadzdvýhátko se rozletělo, urval se ventyl a padnul do válce (naštěstí jen ve volnoběhu). Následovala kompletní oprava hlavy, ventily, vstřik, žhaviče, výměna pístu .... Přitom výměna všech nadzdvýhátek výjde na cca 5 tis. Kč. Takže jestli to někomu takhle klepe, neváhejte s výměnou.
No už mám najeto 310 tis., tak si nějaký ty opravy asi zaslouží.
Taky jsem dlouho odkládal výměnu hydraulických nadzdvýhátek na ventilech (pravidelný klepání v motoru, určitě znáte) - výsledek byla oprava za 25 tis. Kč. Nadzdvýhátko se rozletělo, urval se ventyl a padnul do válce (naštěstí jen ve volnoběhu). Následovala kompletní oprava hlavy, ventily, vstřik, žhaviče, výměna pístu .... Přitom výměna všech nadzdvýhátek výjde na cca 5 tis. Kč. Takže jestli to někomu takhle klepe, neváhejte s výměnou.