Olej v řídící jednotce

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
rlopata
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Znojmo

Olej v řídící jednotce

Příspěvek od rlopata »

Potřebuju se jen ujistit, tlakovou hadičkou napojenou ze sání do řídící jednotky se mi dostává olej až do řídící jednotky, sání je uvnitř taky mastné. Takže jestli se nepletu, tak asi propouští turbo?

Uživatelský avatar
HanzDj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 362
Registrován: 25.12.2007 12:51

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od HanzDj »

co máš za motor? :idea:
DÍLY SE SLEVOU 30%+
Diagnostika VW-group

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od StandaS »

Propouští úplně každé, důležité ale je kolik. :158:
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
rlopata
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Znojmo

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od rlopata »

motor 1,9 TDi, 81kW. Hadička která je napojená na sací potrubí a vede do řídící jednotky, tak přes tu do té jednotky teče olej, né nějak šíleně moc, ale pod řídící jednotkou v té pojistkové skříni už je nateklé asi tak 1 dcl oleje.
Není do toho sacího potrubí odvedenej i přepad z hlavy válců?

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od vaha »

StandaS píše:Propouští úplně každé, důležité ale je kolik. :158:
To bych netvrdil,pokud je vše OK má být turbo čisté suché,ale ten olej co tam je neni z turba ale z odvětrávání...Známí má teď na dílně rozdělaný V8 4.0 TDI,má dvě turba,dvě sání...jedno turbo suchý jak šamot a druhý od oleje...zkus hádat který to je? 8)

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od StandaS »

vaha píše:
StandaS píše:Propouští úplně každé, důležité ale je kolik. :158:
To bych netvrdil,pokud je vše OK má být turbo čisté suché,ale ten olej co tam je neni z turba ale z odvětrávání...Známí má teď na dílně rozdělaný V8 4.0 TDI,má dvě turba,dvě sání...jedno turbo suchý jak šamot a druhý od oleje...zkus hádat který to je? 8)
Špatně jsem se vyjádřil. Né že by bylo mastné turbo, ale měl jsem na mysli např. olej v intercolleru a to má prakticky každý pašík
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
indi666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 28.09.2007 20:05
Bydliště: Dílna na ostravsku
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od indi666 »

Pokud máš v RJ olej tak to čidlo tlaku je poškozené a veme sebou časem i turbo,
jelikož bude podávat skreslené informace o tlaku - RJ.
Nikdy se nevzdávat.Nikdy neříkat nikdy.
1.9 TDI PD, HW-INDI, SW-by TDIfun 190kW/518Nm
Možnost úprav, údržby a diag. Audi,VW,Škoda,Seat. tel.:602 744 182
http://www.tdigarage.cz/
http://www.tdi-tuning.cz/

Uživatelský avatar
rlopata
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Znojmo

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od rlopata »

Tak jsem byl dneska na u jednoho dobrýho mechanika, jelikož mi v jiném servisu řekli, že je vadnej snímač tlaku a že musím vyměnit celou RJ a nic jinýho s tím nejde dělat, tak tento mechanik mě vyvedl z omylu, RJ se dá opravit, stačí vyměnit ten snímač a to že je tam ten olej, tak je díky tomu snímači (přesně jak píše Jezdec).
Takže né všechny servisy vědí co říkají a dělají, v tom prvním mě hned řekli, že je turbo v háji nebo motor už má svoje za sebou. Jo a nutili mi novou RJ za 25 tyček.

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od TDIfun »

A kde sezenes to cidlo?? Kdyz ne z jine ECU?? Vypajet a napajet jine cidlo snade problem nebude ale sehnat ho nevim noooo...

Uživatelský avatar
rlopata
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Znojmo

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od rlopata »

No ten mechanik se tvářil, že už pár takových jednotek opravil. Buď to čidlo někde sežene nebo předělá z druhé jednotky, kterou mám v záloze. Každopádně ráno mu mám přistavit auto a večer bude hotový, tak jsem zvědavej. Je to nějakej vw fanatik :D

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od motorpower »

Čidlo mám za 600,- :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
passat81
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Novosedly
Kontaktovat uživatele:

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od passat81 »

Taky jsem měl řídící jednotku plnou oleje a měl jsem prasklou hadičku v jednotce. Skoro to nebylo vidět.Skus na ni mrknout.

Uživatelský avatar
rlopata
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Znojmo

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od rlopata »

passat81 píše:Taky jsem měl řídící jednotku plnou oleje a měl jsem prasklou hadičku v jednotce. Skoro to nebylo vidět.Skus na ni mrknout.

JJ, díky za tip.

wolf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 26.02.2009 16:17
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od wolf »

Taky mi dnes v servisu diagnostikovali olej v ŘJ přez čidlo a hadička k měnu plná oleje. turbo je nový od 5/08 najeto 15tis. km,tak snad přežilo, je nuté vyčitit sání a svody od turba? prý výměna ŘJ, tak jsem celý nadšený VW pasat variant B5 6/97 TDI 1.9 81KW

Uživatelský avatar
rlopata
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Znojmo

Re: Olej v řídící jednotce

Příspěvek od rlopata »

Tak jsem s opravou trochu pokročil, moje RJ se bohužel už opravit nedala (nějakej tvrdej skrat), musel jsem použít jinou, kterou jsem sehnal zde na fóru (díky VW-Herink :-)), skódováno s autem přes dobrou mašinku. Dneska jsem dal auto ještě na opravu - výměna elektromagnetického ventilu k turbu, který byl v háji současně s RJ, takže si dokážete představit, jak auto jelo (nejelo :-)). Už se těším, jak bude auto v kupě a zas ho trochu protáhnu.
No už mám najeto 310 tis., tak si nějaký ty opravy asi zaslouží.
Taky jsem dlouho odkládal výměnu hydraulických nadzdvýhátek na ventilech (pravidelný klepání v motoru, určitě znáte) - výsledek byla oprava za 25 tis. Kč. Nadzdvýhátko se rozletělo, urval se ventyl a padnul do válce (naštěstí jen ve volnoběhu). Následovala kompletní oprava hlavy, ventily, vstřik, žhaviče, výměna pístu .... Přitom výměna všech nadzdvýhátek výjde na cca 5 tis. Kč. Takže jestli to někomu takhle klepe, neváhejte s výměnou.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“