Vlnovec a nouzák?

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlnovec a nouzák?

Příspěvek od Currahee »

Měl by mít odpor 25-30 Ohmů a když na piny připojíš 12V tak musí klikat. Jinak bys neměl mít turbo s proměnnou geometrií lopatek, ale jenom s bypass kanálem. Vypadá ten ventil takto?
Přílohy
VW N75 starý1996.jpg
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
kemo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Reichenberg

Re: Vlnovec a nouzák?

Příspěvek od kemo »

Nee..mám ten s bílou čepičkou. Mám VTG...
EX Passat Variant Syncro B5 , 1.9 AFN 81kw (lenochod)
EX T3 Caravelle, 1,9 Wasserboxer DG 57 kW (rv.1985)
VW Lupo 1.4 TDI & BMW X5 E53 3.0D
----- Ein Volk, ein Reich, ein Wagen -----

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlnovec a nouzák?

Příspěvek od Currahee »

Tak to maj ve workshopu blbě, ale postup zkoušky je stejný.
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“