Mathyas: k funkci EGR ventilu: EGR ventil slouží ke snížení emisí. Jako většina těchto "vylepšení" motoru znamená snížení výkonu. Jeho funkcí je přepouštět výfukové plyny zpět do sání motoru. Tím dochází za prvé ke snížení teploty hoření ve válci a snížení emisí. Za druhé zanášení motoru a za třetí již zmiňovaný úbytek výkonu. EGR ventil je ovládaný elektronikou motoru, obvykle se otevírá pomocí podtlaku.
výhody zaslepení:Upraví se průběh chodu motoru. Když nic víc, alespoň se už nebude motor zanášet nečistotami výfukových plynů.
(text je z netu - lehce upraven)
Takže tím že ho zaslepíš motoru neškodíš...jen prospěješ takže zaslepit? ANO/NE
Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Adham
- VWexpert
- Příspěvky: 2735
- Registrován: 30.12.2007 13:33
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Já neříkám že motoru škodíš. Jen jsem měl EGR dole a změna? ... žádná... A zanášení motoru není zase tak drastické pokud se k autu chováš jak člověk. Já měl v garáži passata co měl najeto 330tis EGR byl pravidelně čištěnej aby chodil a motor zanešenej extrémně nebyl... jako každej jinej nafťák... Vim to protože se dělala hlava a hodně toho bylo na motoru rozebráno.
Na mém passatu co teď mám je naběhaných 145tis tak jsem egr taky vyčistil a zanešení motoru žádný zvláštní není.
Odborná literatura taky říká že dochází tím co jsi popsal ke snížení výkonu v nižších otáčkách... Já nevím, ale jestli máš max. krouťák na 1200ot tak pak bych to bral jako opodstatněné.
Nebo jestli jezdíš s autem do práce 500m a je auto věčně studené nebo jezdí jen couračky tak pak by se mohlo projevit nadměrnější zanášení motoru, ale to se zanese i auto které o EGR ventilu nikdy ani neslyšelo.
Na mém passatu co teď mám je naběhaných 145tis tak jsem egr taky vyčistil a zanešení motoru žádný zvláštní není.
Odborná literatura taky říká že dochází tím co jsi popsal ke snížení výkonu v nižších otáčkách... Já nevím, ale jestli máš max. krouťák na 1200ot tak pak bych to bral jako opodstatněné.
Nebo jestli jezdíš s autem do práce 500m a je auto věčně studené nebo jezdí jen couračky tak pak by se mohlo projevit nadměrnější zanášení motoru, ale to se zanese i auto které o EGR ventilu nikdy ani neslyšelo.
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- Adham
- VWexpert
- Příspěvky: 2735
- Registrován: 30.12.2007 13:33
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Jasně,co člověk to názor. Já zaslepil a poznat to je,takže jsem spokojený.
- klimbik
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.03.2008 12:25
- Bydliště: OstraVWa
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
taky zaslepeno a spokojenost.
ale abych se vratil k tomu na co jsem chtel poukazat, samozrejme je to zase muj nazor.
zjednodusene! :
kupovani stribrne (chromovane mozna) trubicky, ktera ma vzneseny nazev neni podle me vubec dobra inevstice. leda tak na vzhled. ale rozdil 0Kc (za plisek co najdu v garazi + 1/2h prace) a 2100Kc za "chromovanou" trubicku je myslim dost velky.
jenom bych nerad, aby na to nekdo zbytecne naletel.
da se investovat dva litry do uzitecnejsich i peknejsich veci.
ale abych se vratil k tomu na co jsem chtel poukazat, samozrejme je to zase muj nazor.
zjednodusene! :
kupovani stribrne (chromovane mozna) trubicky, ktera ma vzneseny nazev neni podle me vubec dobra inevstice. leda tak na vzhled. ale rozdil 0Kc (za plisek co najdu v garazi + 1/2h prace) a 2100Kc za "chromovanou" trubicku je myslim dost velky.
jenom bych nerad, aby na to nekdo zbytecne naletel.
da se investovat dva litry do uzitecnejsich i peknejsich veci.
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
A ja som si zaslepil EGR a zmena? Narast momentu v nizkych otackach uplne evidentna, lebo ked som sa predtym pohynal do velkeho kopca, ktory mam pred domom, som musel dat vela plynu, aby studeny motor hned nezdochol a akonahle som pustil spojku otacky motora isli hned dole.Mathyas píše:Jen jsem měl EGR dole a změna? ... žádná...
Po zaslepeni okamzite zlepsenie. Taha odspodu citelne lepsie co citim na tom kolko musim slapnut na plynovy pedal .
Ale je pravda ze som si EGR neskusal cistit, mozno by to pomohlo tiez.