Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- auckland
- Pilot
- Příspěvky: 770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Ahoj,
přemýšlím o koupi sportovního vzduchového filtru, přímo ten kit: http://www.tuningshop.cz/kit-primeho-sa ... tdi-00.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Máte s tím někdo zkušenosti, ať už s tímto, nebo nějakým jiným. Jaké jsou pro a proti, vyplatí se to vůbec Někde jsem četl, že váha vzduchu se na to moc netváří.
přemýšlím o koupi sportovního vzduchového filtru, přímo ten kit: http://www.tuningshop.cz/kit-primeho-sa ... tdi-00.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Máte s tím někdo zkušenosti, ať už s tímto, nebo nějakým jiným. Jaké jsou pro a proti, vyplatí se to vůbec Někde jsem četl, že váha vzduchu se na to moc netváří.
Škoda Superb Combi Elegance Drive DSG; 2.0 TDI, 125 kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW
- milda.23
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 10.05.2008 11:10
- Bydliště: Vysočina :)
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
To by mě také zajímalo Už jsem tam také chtěl nějáký šoupnout, ale pořád není nějak čas.
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Nevim jak váha vzduchu, ale rozhodně ty se na to tvářit moc nebudeš. Razantně ti stoupne hluk auta. Už jen když sundáš ten plastovej mezikus co jde od airboxu do chladičovky tak to dělá hodně slušnej hukot. Teď si vem že budeš mít úplně otevřenej filtr
Kity přímého sání jsou pro seriové motory zbytečné, jednak je to na úkor pohodlí(hluk) a motoru nijak zásadně nepomůžeš. Jediný co by možná opodstatněný bylo a nad čím uvažuji i já je vložka do origo airboxu, vzhledem k ceně nového papírového filtru(kupoval jsem jej za 420.-CZK) a ceně čistící sady by to mělo alespoň ekonomické opodstatnění protože se mi vzducháč celkem dost špiní.
Kity přímého sání jsou pro seriové motory zbytečné, jednak je to na úkor pohodlí(hluk) a motoru nijak zásadně nepomůžeš. Jediný co by možná opodstatněný bylo a nad čím uvažuji i já je vložka do origo airboxu, vzhledem k ceně nového papírového filtru(kupoval jsem jej za 420.-CZK) a ceně čistící sady by to mělo alespoň ekonomické opodstatnění protože se mi vzducháč celkem dost špiní.
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- milda.23
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 10.05.2008 11:10
- Bydliště: Vysočina :)
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Máš nějakej odkaz na tu vložku, to by mi možná stačilo
- auckland
- Pilot
- Příspěvky: 770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
jasan...s tím hlukem máš pravdu, jednou jsem to měl dole a hluk se zvýšil. Pro sériové motory zbytečné?Proč by se to tedy dělalo, já měl za to, že se alespoň nepatrně zvedne krouťákMathyas píše:Nevim jak váha vzduchu, ale rozhodně ty se na to tvářit moc nebudeš. Razantně ti stoupne hluk auta. Už jen když sundáš ten plastovej mezikus co jde od airboxu do chladičovky tak to dělá hodně slušnej hukot. Teď si vem že budeš mít úplně otevřenej filtr
Kity přímého sání jsou pro seriové motory zbytečné, jednak je to na úkor pohodlí(hluk) a motoru nijak zásadně nepomůžeš. Jediný co by možná opodstatněný bylo a nad čím uvažuji i já je vložka do origo airboxu, vzhledem k ceně nového papírového filtru(kupoval jsem jej za 420.-CZK) a ceně čistící sady by to mělo alespoň ekonomické opodstatnění protože se mi vzducháč celkem dost špiní.
Zajímala by mě zkušenost někoho, kdo to na Pašíkovi má, je tu někdo
milda.23 : http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... ?smid=5502" onclick="window.open(this.href);return false;
Škoda Superb Combi Elegance Drive DSG; 2.0 TDI, 125 kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
zvedne ti to akorát nervy. Zkoušeli jsme to na několika autech a dopadlo to přesně tak, jak říká odborná literatura - na výkonu se to nepodepíše, pouze hluk přibude.
Dělá se to protože to lidi kupujou s tím že jim to "něco" přidá na motoru a protože to dobře vypadá když zvedneš haupnu.
A především jak chceš u turbomotoru ovlivňovat krouťák filtrem? U atmosférických motorů se dá vhodnou úpravou sání hýbat s parametry motoru v určitých mezích. U turbomotoru ti to může být jedno. Jedině že bys měl upravovanej motor, který má upravované spektrum otáček ve kterých se pohybuje nebo upravené turbo aby přisávalo větší objem vzduchu. Pak je takový filtr opodstatněný protože umožňuje větší propustnost vzduchu a nehroutí se jako papírový. Ale to se bavíme o motorech v řádu stovek koní.
Přirovnal bych tuto úpravu k montáži spoilerů na auto. Na výkonu pokud kupuješ odzkoušené prvky v aerodynamickém tunelu se to nepodepíše, jen to dobře vypadá. Nutností se takové spoilery stávají u vozů se sníženou hmotností, které spoilery využívají k tomu aby byly ve vysokých rychlostech na okruhu řiditelné. U vozu které má 2tuny plnej kufr a dětskou sedačku je to pouze o stylingu, né perfomance...
Dělá se to protože to lidi kupujou s tím že jim to "něco" přidá na motoru a protože to dobře vypadá když zvedneš haupnu.
A především jak chceš u turbomotoru ovlivňovat krouťák filtrem? U atmosférických motorů se dá vhodnou úpravou sání hýbat s parametry motoru v určitých mezích. U turbomotoru ti to může být jedno. Jedině že bys měl upravovanej motor, který má upravované spektrum otáček ve kterých se pohybuje nebo upravené turbo aby přisávalo větší objem vzduchu. Pak je takový filtr opodstatněný protože umožňuje větší propustnost vzduchu a nehroutí se jako papírový. Ale to se bavíme o motorech v řádu stovek koní.
Přirovnal bych tuto úpravu k montáži spoilerů na auto. Na výkonu pokud kupuješ odzkoušené prvky v aerodynamickém tunelu se to nepodepíše, jen to dobře vypadá. Nutností se takové spoilery stávají u vozů se sníženou hmotností, které spoilery využívají k tomu aby byly ve vysokých rychlostech na okruhu řiditelné. U vozu které má 2tuny plnej kufr a dětskou sedačku je to pouze o stylingu, né perfomance...
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- auckland
- Pilot
- Příspěvky: 770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Ok.Asi si mě přesvědčil Díky moc za postřehy, koupím tu vložku do airboxu a je to
Nemáš náhodou nějaký typ, na jakou značku se zaměřit, jestli K&N nebo ten Green filtr, nebo úplně něco jiného?
Nemáš náhodou nějaký typ, na jakou značku se zaměřit, jestli K&N nebo ten Green filtr, nebo úplně něco jiného?
Škoda Superb Combi Elegance Drive DSG; 2.0 TDI, 125 kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW
Škoda Fabia; 1.4 MPI
Škoda Superb Combi Exclusive; 2.0 TDI 4x4, 125 kW
Passat 3C; 2.0 FSI
Passat B5.5; 1.9 TDI, 96kW
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Na K&N vložky jezdíme všichni i zmíněné Green jsou dobré, možná srovnatelné ale konkrétně s firmou na kterou jsi poslal odkazy jsou problémy skrz dodání.
Snažím se Ti spýše ušetřit peníze, nás to stálo hrozný peníze než jsme přišli na to že je to jen designová úprava motoru a bolí z toho hlava... A ve výsledku po všech těch přestavbách bylo nejhezčí origo oplastování s vložkou.
Snažím se Ti spýše ušetřit peníze, nás to stálo hrozný peníze než jsme přišli na to že je to jen designová úprava motoru a bolí z toho hlava... A ve výsledku po všech těch přestavbách bylo nejhezčí origo oplastování s vložkou.
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- malejpeta
- Pilot
- Příspěvky: 743
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ltm,Tp,Rce,Ter
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
já jsem vyndal origo mezikus od airboxu do chladičovky a přestalo mi PDčko dunět v těch kritických otáčkách(1800-2000)
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
malejpeta: já tam vrátil správnej počet šroubků, přírubu na airbox omotal těsněním na okna a je taky úplný ticho
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- Adham
- VWexpert
- Příspěvky: 2735
- Registrován: 30.12.2007 13:33
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Pašák má na TDi konus tak by tady o tom mohl něco říct
- Dukes
- Řidič
- Příspěvky: 144
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Kónus je blbost. Vložka je vhodnější, ale i po její instalaci dle zkušeností rychleji odchází váha vzduchu. Dle mého je mnohem lepší nahradit EGR ventil Power Pipe Kitem viz. http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php.
- Pašák
- VWexpert
- Příspěvky: 3039
- Registrován: 10.11.2007 16:06
- Bydliště: okr. Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
Tak za 1) Kupoval sem KN kitAdham píše:Pašák má na TDi konus tak by tady o tom mohl něco říct
2) Váha vzduchu drží pořád
3) Nepočítal jsem s tím, že mi to přidá na výkonu to je jesné
4) Koupil sem to hlavně kvůli zvuku a udržbě (vyperu nasadím a jedu)
Můj Passat zde: http://www.pasak.webnode.cz
Chceš na svého mazla folie? Doporučuju..: http://www.autofolie-alter.com
Velké díky patří stevemu za všechno kolem passata...
Chceš na svého mazla folie? Doporučuju..: http://www.autofolie-alter.com
Velké díky patří stevemu za všechno kolem passata...
- klimbik
- Závodník
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.03.2008 12:25
- Bydliště: OstraVWa
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
nebo mezi hadici a EGR ventil dat plisek co urezes z cehokoliv v garazi jak to tu maji skoro vsichni a mas to vyreseneDukes píše:Kónus je blbost. Vložka je vhodnější, ale i po její instalaci dle zkušeností rychleji odchází váha vzduchu. Dle mého je mnohem lepší nahradit EGR ventil Power Pipe Kitem viz. http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php.
a nemusis utracet nekrestanske prachy za power pipe turbo ultra mega speed tuning kit
moje instruktážní videa!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
-->EGR-OFF na AFN 81kw
-->EGR-OFF na BLS 77kw
-->MAF-OFF
-->dvojitá koncovka výfuku
-->čištění a kontrola žhavičů
pokud se vám líbily, nezapomeňte lajkovat!
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit přímého sání 1.9TDI/96kW
mě jen dodnes neleze do hlavy, že se všichni tím vyřazeným EGRem chlubí... důvod proč tam je je vysvětlen v odkazu a nebo v odborné literatuře.
A nepřijde mi extra mega hustě kůůl TUNING mlátit se do hrudi že jsi závadu vyřešil demontáží součástky nebo že jsi mezi ni a motor nacpak kus plechu... Nějaký opodstatnění ta součástka asi mít bude, jinak by ji v rámci zlevňování výroby vypustili, ne?
Zajímal by mě třeba důvod proč zaslepujete ty EGRy... Když není úplně mrtvej tak z něj stačí vybouchat bordel, po 100 000km je to opravdu extrémně nákladná oprava. A nebo to nahradíš heblem jako je třeba v odkazu který bude víc nadimenzovaný a vydrží víc než serie. Rozhodně lepší investice než třeba do oslňujících neskutečně nevzhledných lamp...
A nepřijde mi extra mega hustě kůůl TUNING mlátit se do hrudi že jsi závadu vyřešil demontáží součástky nebo že jsi mezi ni a motor nacpak kus plechu... Nějaký opodstatnění ta součástka asi mít bude, jinak by ji v rámci zlevňování výroby vypustili, ne?
Zajímal by mě třeba důvod proč zaslepujete ty EGRy... Když není úplně mrtvej tak z něj stačí vybouchat bordel, po 100 000km je to opravdu extrémně nákladná oprava. A nebo to nahradíš heblem jako je třeba v odkazu který bude víc nadimenzovaný a vydrží víc než serie. Rozhodně lepší investice než třeba do oslňujících neskutečně nevzhledných lamp...
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě