Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 10.07.2010 14:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2009

Příspěvky:

154

no ja menim sice len tlmic ale ten sroub co drzi tie dve ramena nejde von ani po celom wdčku ani pol 3 hodinach busenia uz si neviem rady :twisted:

_________________
passat b5,5 r.v2002 2,3 V5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 11.07.2010 21:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2009

Příspěvky:

1387

Bydliště:

Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

tak snad už to jen náhřát,ale ty chceš dát ramena zpět a nahřátím je můžeš poničit.Skus použít místo WDečka brzdouvou kapalinu nebo rezojed(je též ve spreji) No a pokud byst to přeci nahříval,tak ty manžety skus zabalit do mokrého hadru.

_________________
Zdraví a sílu najdeš ve VW

_________________
VW Passat Variant 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 12.07.2010 08:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

normalne vysroubovat matku na koniec srouby a dat jej poriadne kladivom to musi ist von. problem byvaju skor spodne ramena - tam sa pouziva stahovak ale to horne musi ist.

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 12.07.2010 13:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Ono je hlavně problém tam, kde to nějakej ňouma dá obráceně a nejde do šroubu majznout. :P
Někdy pomůže sáhodlouhé ohřátí horkovzdušnou pistolí, nebo sehnat dusík ve spreji a nebo to prachobyčejně odvrtat (zeslabit šroub)

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 12.07.2010 15:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

nuz ked je to naopk tak je pruser, ale skusal by som pootocit koleso, a prinajhorsom odrezat hlavu srouby flexou :lol:

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 12.07.2010 16:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Možná by to mohlo být řešení. Odříznout hlavu a zkusit dotahovat matku. Buď se protočí šroub nebo ho matka povytáhne a nebo přetrhne. Nic horšího se stát nemůže. Pak odvrtat a nazdar. :roll:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 20.07.2010 20:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.07.2009

Příspěvky:

91

ameron píše:
A este dodam ze ked vytiahnes homokinetak z tehlice (na co je dobre aj vhodne pootocit volantom) tak treba z homokinetaku vytuknut poloos. Najlepsie je zobrat nejaku sestku-osmicku dlhu sroubu strcit do homokinetaku cez otvor po sroube co ho drzi na tehlici a tuknut kladivkom. Na poloose je taka pruzinka tak ta sa tymto vycvakne z homokinetaku a poloos vyjde von. Tuto pruzinku potom dat novu, byva sucastou sady manzety.

A este v sade byvaju nejake podlozky, ktore som ja nikdy nedaval lebo nikdy ked som zhodil homokinetak tam take ani neboli :-) takze ich tam nedaval ani nikto predomnou :-) Davate tam niekto tie podlozky ?

hosi stejny problem ............... otazka treba delat po tom wsem geometrii???


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 20.07.2010 21:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2009

Příspěvky:

1387

Bydliště:

Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

pokud si neměnil kuláky nebo řídící tyč,tak bys nemusel.

_________________
Zdraví a sílu najdeš ve VW

_________________
VW Passat Variant 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 12.06.2012 13:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1681

Bydliště:

Praha-západ

Tak mam za sebou premiéru bez asistence, sundaval jsem celou poloosu a nemusel jsem povolit žádný rameno (vytočený kola, auto na panence, ale těhlici to chce ještě trochu přizvednout, aby šel vnější kloub vystrčit celej, byl to trochu boj a skřípnout si tou hřídelí prst neni zrovna slast, ale šlo to ;) ), naivně jsem si povolil těch 6 šroubů u převodovky předem (btw. jsou to "tisícihrany" - XZN 10) , že mi to pomůže, ale neni to kam vyklonit(aspoň na pravý straně) , aby poloosa zalezla víc dovnitř a vnější kloub šel ven snáz, takže tim jsem si moc nepomohl a musel jsem přizvednout tu těhlici a pak to šlo...
A neni mi moc jasný, proč sundavat kryt motoru? To pomůže snad jen pokud padaj šrouby od ruky, ne? :) Jen to chce dostatek prodlužovacích nástavců na golu (a to ať už je kryt motoru sundanej nebo ne, je lepší mít páku venku - ne pod autem - a i kdyby byl šroub utaženej na krev, v pohodě nasadíš tyč a lehce povolíš ...) a příp.baterku ;)
No vzhledem k postupu (a k tomu, že jsem nechtěl ten kloub vyklepávat), jsem si asi nejvíc užil s aretací vyndaný poloosy (abych kloub vytlačil tim šroubem) a pak s tou malou stahovací sponou, dával jsem jí až na nasazenou manžetu a vůbec nebyla pr*el (se všim umaštěnym) chytit tu zarážku, ale nakonec se povedlo ...
No sice mi to trvalo asi dvě hodiny, ale všechno jsem dělal "pünktlich" a snaha o čistý ruce by byla marná i v rukavičkách (pokud by to nebyly takový ty "inseminátorský" :D )

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 12.06.2012 13:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

Hlavne je ze sa vsetko podarilo :) Kazdy si zvoli postup ktory mu najlepsie vyhovuje :baseball: Ja mam radsej ked mam dost miesta na manevrovanie a preto vzdy demontujem co sa da v konecnom dosledku sa mi to zatial vyplatilo, radsej povolim o sroubu naviac ako potom hodinu nadavat ze sa mi nieco neda nasadit :)

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 12.06.2012 17:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Už se mi párkrát stalo, že nějakej ichtyl na kompletovací lince dal menší spony na manžetu (i v sadě INA!!!). Trvalo mi to asi půl hodiny než jsem přišel na to, že meloun do tenisáku nenarveš. :P

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna manžety
PříspěvekNapsal: 12.06.2012 20:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1681

Bydliště:

Praha-západ

to jsem rád, že to slyšim, já se nechal přemluvit k Meyle (i proto jsem se dokopal ke koupi jedinýho imbusu za víc než dvě kila, ač pořádnýho - nebudu přece nasasovat trubku na ten delší konec, abych si ošoupal kolo nebo blatník, ne? :wink: :P ) a tam byla menší jak podložka, tak ta "skorosegrovka, tak jsem je nechal původní a začal o Meyle pochybovat, ale když se to stává i u origo, tak to snad nenasvědčuje v neprospěch kvality jejich manžet ... spony byly naštěstí správný velikosti, ale oproti origo nemaj ten středovej zářez/drážku a užší vnitřní konec, kterej do ní zajede, takže ten trochu "rejpe" do gumy, ale nezmáčkl jsem to na krev, tak to snad bude ok ...
a taky jsem při tý příležitosti zjistil, že mam v x let starý gola sadě Tona dva ořechy 26 místo 27 :| (ještě že mam i jinou sadu, s klíčem bych ten pův.šroub na kolech asi nepovolil) ... asi zkusim napsat přímo do Tony, jestli by to nevyměnili, když ten ořech neni ani opotřebenej ...

_________________
Pašák B597 turboropa AFN v kombajnu


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group