čau, tak jsem se dostal k tomu abych se podíval co mi na té nápravě klepe, to, že mám mizerné Cééčka jsem zjistil při přehazování kol ale když jsem se trochu zadíval tak jsem zjistil že chyba není pouze jen v únavě materiálu viz foto:
Toho mechanika bych rád poznal, upozorňuji že jde o levou přední stranu. Pravá už je naštěsní jak má být.
a dotaz jaká je velikost Imbusu co drží poloosu, mám jí totiž taky KO-manžetu. Dík
Co jde také udělat...
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- marwin
- Jezdec
- Příspěvky: 211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: seVWerní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co jde také udělat...
No tak to byl pan mechanik ... jeste je mohl dat zepredu aby to bylo uplne blbe
Passat B5 (1999) 1.8T 20V
-
- Závodník
- Příspěvky: 534
- Registrován: 30.05.2008 20:01
Re: Co jde také udělat...
Mne tiez skurv.li takto podobne tie cecka. Mechanik nevedel kam dat tu vymedzovaciu podlozku, tak ju jednoducho dal pod matku.
Passat 2.5 TDi AFB,Octavia 1.9 TDi AGR,Audi 100 2.3 NF,Fabia 1.4 TDi BNV
- marwin
- Jezdec
- Příspěvky: 211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: seVWerní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co jde také udělat...
a co cert nechtel vcera mi zrovna tendle sroub na mym aute prasknul a naprava klepala jak blazen, sroub nevypadnul protoze mu tam "vadil" tlumic, nastesti jsem dojel celej, oprava do 60ti minut ale stat se mi to nekde daleko od baraku (na dovoleny) nemel bych dobrej pocit.. mozna az pojedu nekam dal vezmu si par sroubu sebou
Passat B5 (1999) 1.8T 20V
-
- Závodník
- Příspěvky: 534
- Registrován: 30.05.2008 20:01
Re: Co jde také udělat...
marwin píše:a co cert nechtel vcera mi zrovna tendle sroub na mym aute prasknul a naprava klepala jak blazen, sroub nevypadnul protoze mu tam "vadil" tlumic, nastesti jsem dojel celej, oprava do 60ti minut ale stat se mi to nekde daleko od baraku (na dovoleny) nemel bych dobrej pocit.. mozna az pojedu nekam dal vezmu si par sroubu sebou
Skvely napad. Este si tam pribalit nove turbo, nejake tie hadice a hadicky, cidla, ventil N75, vahu vzduchu, tesnenie pod hlavu, zamok dveri + drobnosti a na vozik nalozit vercajch
Passat 2.5 TDi AFB,Octavia 1.9 TDi AGR,Audi 100 2.3 NF,Fabia 1.4 TDi BNV
- marwin
- Jezdec
- Příspěvky: 211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: seVWerní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co jde také udělat...
Kdo měl kdy ve vlastnictví Škodu100 nebo něco podobného by o bedýnce náhradních dílů sebou mohl povyprávět To se ještě vozil klíňák a rozdělovač a vše ostatní šlo opravit izolačkou nebo drátem A UŽ JE TO TU ZAS!marcel110 píše:marwin píše:a co cert nechtel vcera mi zrovna tendle sroub na mym aute prasknul a naprava klepala jak blazen, sroub nevypadnul protoze mu tam "vadil" tlumic, nastesti jsem dojel celej, oprava do 60ti minut ale stat se mi to nekde daleko od baraku (na dovoleny) nemel bych dobrej pocit.. mozna az pojedu nekam dal vezmu si par sroubu sebou
Skvely napad. Este si tam pribalit nove turbo, nejake tie hadice a hadicky, cidla, ventil N75, vahu vzduchu, tesnenie pod hlavu, zamok dveri + drobnosti a na vozik nalozit vercajch
Passat B5 (1999) 1.8T 20V