Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce
Napsal: 30.12.2009 22:12
Ahoj, dlouho jsem řešil proč moje B5 nebrzdí a pak sem se svezl v ostatních B5 kách a ejhle ty nebrzdili taky Všichni radili větší kotouče atd. ale já věděl že když šlápnu na brzdu oběma nohama tak auto zabrzdí tak že se čumák zakousne do asfaltu takže chybka asi nebude v průměru kotoučů. Pak mi někdo moudrý z fora poradil že jsou dva druhy posilovačů dvoj a jednokomorový viz brázek 1. Tak jsem se pustil s kamarádem do výměny. Protože se naskytlo pár drobných zádrhelů, tak jsme to dělali celý den
Postup:
1) vypustit kapalinu
2) povolit v motorovém prostoru dva šrouby na posilovači, vyjmout všechny hadičky, povolit propojovací hřídel na brzdovém pedálu.¨
3) vyjmout posilovač ven
4)Na novém posilovači zkrátit cca o 12mm hřídelku která je propojená s pedálem brzd a prodloužit závit na této hřídelce! jinak pedál bude moc vysoko a nepujde to doštelovat!
5) protože dvojkomorový posilovač je delší než jednokomorový nemůžete použít původní šrouby! já nové a delší neměl tak jsem musel dojet koupit ocelovou kulatinu sse závitem a navařením matky šroby vyrobit
6) pak jen namontujete nový posilovač a dole na pedále naštelujete výšku brzdového pedálu.
7) jestliže použijete novou hranatou vyrovnávací nádržku pro brzdovou kapalinu, zjistíte že nepasuje konektor pro kontrolu výšky kapaliny. stačí ale ten původní rozebrat a nasunout vnitřek přímo na magnetické čidlo na nádržce
vše připojit, dolít kapalinu a odvzdušnit a hhurá už to brzdí jako sviňa
kdyby se vám návod líbil dejte ho da FAQ
Postup:
1) vypustit kapalinu
2) povolit v motorovém prostoru dva šrouby na posilovači, vyjmout všechny hadičky, povolit propojovací hřídel na brzdovém pedálu.¨
3) vyjmout posilovač ven
4)Na novém posilovači zkrátit cca o 12mm hřídelku která je propojená s pedálem brzd a prodloužit závit na této hřídelce! jinak pedál bude moc vysoko a nepujde to doštelovat!
5) protože dvojkomorový posilovač je delší než jednokomorový nemůžete použít původní šrouby! já nové a delší neměl tak jsem musel dojet koupit ocelovou kulatinu sse závitem a navařením matky šroby vyrobit
6) pak jen namontujete nový posilovač a dole na pedále naštelujete výšku brzdového pedálu.
7) jestliže použijete novou hranatou vyrovnávací nádržku pro brzdovou kapalinu, zjistíte že nepasuje konektor pro kontrolu výšky kapaliny. stačí ale ten původní rozebrat a nasunout vnitřek přímo na magnetické čidlo na nádržce
vše připojit, dolít kapalinu a odvzdušnit a hhurá už to brzdí jako sviňa
kdyby se vám návod líbil dejte ho da FAQ