Stránka 1 z 6

Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 30.12.2009 22:12
od SupermanXXX
Ahoj, dlouho jsem řešil proč moje B5 nebrzdí a pak sem se svezl v ostatních B5 kách a ejhle ty nebrzdili taky :mrgreen: Všichni radili větší kotouče atd. ale já věděl že když šlápnu na brzdu oběma nohama tak auto zabrzdí tak že se čumák zakousne do asfaltu takže chybka asi nebude v průměru kotoučů. Pak mi někdo moudrý z fora poradil že jsou dva druhy posilovačů dvoj a jednokomorový viz brázek 1. Tak jsem se pustil s kamarádem do výměny. Protože se naskytlo pár drobných zádrhelů, tak jsme to dělali celý den :roll:
Postup:
1) vypustit kapalinu
2) povolit v motorovém prostoru dva šrouby na posilovači, vyjmout všechny hadičky, povolit propojovací hřídel na brzdovém pedálu.¨
3) vyjmout posilovač ven
4)Na novém posilovači zkrátit cca o 12mm hřídelku která je propojená s pedálem brzd a prodloužit závit na této hřídelce! jinak pedál bude moc vysoko a nepujde to doštelovat!
5) protože dvojkomorový posilovač je delší než jednokomorový nemůžete použít původní šrouby! já nové a delší neměl tak jsem musel dojet koupit ocelovou kulatinu sse závitem a navařením matky šroby vyrobit :mrgreen:
6) pak jen namontujete nový posilovač a dole na pedále naštelujete výšku brzdového pedálu.
7) jestliže použijete novou hranatou vyrovnávací nádržku pro brzdovou kapalinu, zjistíte že nepasuje konektor pro kontrolu výšky kapaliny. stačí ale ten původní rozebrat a nasunout vnitřek přímo na magnetické čidlo na nádržce :idea:
8) vše připojit, dolít kapalinu a odvzdušnit a hhurá už to brzdí jako sviňa :wink:
kdyby se vám návod líbil dejte ho da FAQ

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 30.12.2009 23:30
od lesak
dobra prace :D z ceho mas tu dvoukomoru?

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 31.12.2009 08:32
od majkl1
Už nad tím též dlouho přemýšlím. Myslím, že bych to mohl sfouknout obdobně, protože mám úplně stejný ťamanský sandále jako ty. :mrgreen:
Ten posilovač je ze supa? Nepůjde to použít i k montáži ESP? Má to čidlo tlaku? :roll:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 31.12.2009 12:28
od SupermanXXX
je to myslim z B5.5 1.8T čidlo to žádný nemá, ještě jsem zapomněl napsat že když si budete taky vyrábět ty šrouby tak se k nim musí ještě z nějaký trubičky nebo vysoustružením udělat podložky protože ten origo šroub má imbus hlavu. to ale uvidíte až budete mít posilovač v ruce. prostě je lepší k tomu sehnat i origo šrouby

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 31.12.2009 12:33
od majkl1
Už to vím. Mám objednáno z B5.5 96kw.
Na mně jsou ty brzdy taky dost "tvrdý". Měl jsem obavy, že se tam bude muset měnit víc, než jen tohle. Jdu do toho. S vrtanejma talířema, to už doufám bude to pravé ořechové. :twisted:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 31.12.2009 14:43
od proche77
na tohle sem čekal taky dlouho,moc dik :wink: jinak by to mělo pasnout z 96kw passat,superb,a samo i z benzina od 2001-

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 31.12.2009 14:54
od SupermanXXX
ještě k tomu dát vrtaný 312mm kotouče to by bylo žužo takhle zabrzdim arkrát ze 160 km/h a jsou kotouče rozpálený do fialova, ještě že to jsou Zimmermany jiný si myslim by byly dávno zkroucený

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 31.12.2009 14:56
od KamilGTTDI
dvoukomory meli passaty s ESP

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 03.01.2010 12:29
od Sundee
Super.. asi pojdem do toho tiez

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 13.01.2010 08:24
od cendler
Mě se teda zdá, že mi to brzdí dobře, hmm nevím, ale zase mám jiné brzdy než používáte vy :mrgreen:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 13.01.2010 15:41
od ameron
Hmm, chlapi a v com to akoze zle brzdi? Ja mam pocit, ze mi to brzdi normalne...? Nemal som sa pytat, ked si teraz vsimnem, ze to moze brzdit lepsie budem to tiez chciet menit :158:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 13.01.2010 17:54
od Currahee
Teda todleto jsem zatím neštudýroval, ale podle toho, co tu čtu, bych to tam asi už měl mít. Nebo ne? Musim na to mrknout :wink:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 13.01.2010 18:03
od majkl1
Myslím, že dvoukomora se dávala někdy od 2000. A není třeba vyvýjet takovou sílu na pedál jako na jednokomoru. Mě to hlavně sere, když přesednu z manželčiny P206, tak skoro vždy skončím téměř na bráně, protože to je jako šlapat na pytel brambor. :evil:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 13.01.2010 18:32
od Currahee
No tak to znám, protože máma má taky P206 a jak je to malý a lehký, tak jsou brzdy jedovatější, než mám v pašanovi 8)

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 14.01.2010 21:08
od tycon87
Hoši mám dojem, že mám taky dvoukomoru. Mám TDI PD 85kw konec roku 99, model 2000. Mám tam taky dva talíře. 8O