Stránka 3 z 6

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 17.02.2010 13:04
od majkl1
Tak správně, aby jen superman vybočoval z řady. (já k němu taky připojím, až bude lepší počasí) Budu mít pak na prodej komplet jednokomoru i s válcem a nádobkou pro ty, komu tam žáby močej a pak jim to tam mrzne. :twisted:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 17.02.2010 13:28
od SupermanXXX
ja tu jednokomoru rovnou hodil do kopřiv :roll:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 17.02.2010 14:04
od majkl1
A co z ní vyrostlo? Zase jednokomora? :twisted:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 17.02.2010 14:48
od ameron
no tu je to uz samy komorník :?

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 19.02.2010 09:37
od SupermanXXX
majkl1 píše:A co z ní vyrostlo? Zase jednokomora? :twisted:
kopřivy si myslely že to spálej ale překvapila je síla zbytků brzdové kapaliny "Castrol dot 4" :mrgreen:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 19.02.2010 18:43
od dvml
Také připojím jednu zkušenost.B5 a brzdy to je pěkná duchařina.Někdy mně to ráno špatně brzdilo.Prošel jsem podtlakové potrubí,hledal vodu v posilovači,připravoval jsem se na výměnu za dvokomorový posilovač.Jenže to nakonec byla vývěva,potvora jedna.Prostě se někdy ráno rozhodla,že nebude dělat svoji práci.Po zabroušení a zaleštění jednotlivých segmentů funguje všechno jako za mlada.A tak to má byť!!!!

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 19.02.2010 20:23
od majkl1
AFN má ale vývěvu společnou i pro ovládání turba, EGRu apod. To ti muselo i haprovat v řízení motoru, ne? :roll:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 19.02.2010 20:31
od dvml
Ráno za studena jsem určitě nic nepozoroval,teda až do první křižovatky,kde jsem musel zabrzdit :)
Ty pertinaxový lopatky vývěvy se roztahují odstředivou silou a zřejmě při malých otáčkách a za studena zůstávala minimálně jedna vyset.
Ráno,než se hne teploměr to jen tak šolichám,atak jsem si ničeho nevšiml.
Rozhodně bych to teď dělal už jinak,ráno bych změřil podtlak v potrubí a porovnal bych ho s hodnotou za tepla.A je hned jasno!
majkl1 píše:AFN má ale vývěvu společnou i pro ovládání turba, EGRu apod. To ti muselo i haprovat v řízení motoru, ne? :roll:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 21.02.2010 13:04
od tinky_linky
mam takovej dotaz kde se nachazi ta vyveva u afn?

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 21.02.2010 15:16
od dvml
Když čučím pod haupnu,tak pravý horní roh motoru.Jde k ní podtlaková hadice.
tinky_linky píše:mam takovej dotaz kde se nachazi ta vyveva u afn?

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 21.02.2010 19:22
od ameron
co to je "vyveva"? je to podtlakove cerpadlo?

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 21.02.2010 19:29
od majkl1
ameron píše:co to je "vyveva"? je to podtlakove cerpadlo?
Zásah do černého! :mrgreen:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 21.02.2010 22:31
od SupermanXXX
ta mě napadla taky a tak sem si tu vakuovou pumpu nechal změřít :wink: jestli si to pamatuju dobře tak má dávat minimálně -0,9 barr. taky jsem si nechal natlakovat ty podtlakový hadičky jestli to někde neutíká, to taky bylo OK no a pak už to pokračovalo jen tou pohádkou o kopřivách :mrgreen:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 28.02.2010 13:39
od majkl1
Náčelníku, jak jde vyndat ten kulák z pedálu? Je tam na prd přístup a origo stahovák nemám. Použil jsi staré dobré násilí? :roll:

Re: Návod pro ty kdo nejsou spokojeni s brzdami na B5ce

Napsal: 02.03.2010 19:42
od SupermanXXX
ahoj jo to se mi taky nepovedlo a proto je potřeba zkrátit tu tyčku se závitem co se do toho kuláku šroubuje protože je kratší.