Praskání v řízení
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 23.01.2010 10:16
Praskání v řízení
Ahoj mám problém. Když s passatem stojím na místě a nemám nastartgovaný motor a hýbu s volantem ze strany na stranu tak mi v tom docela dost praská. A při jízdě do zatáčky, když je nějaká nervonost tak mi to bouchne do volantu. To samé mi to udělá když najíždím ze silnice na parkoviště kde je vyvíšený nájezd oproti silnici tak v tom také zapraská a hodí to rány do volantu. To samé když jedu po štěrkové cestě a pustím volant tak to do něho mlátí a hýbe se ze strany na stranu. Prosím čím by to mohlo být? už mě to celkem znervozňuje:-(. a nevím čím to může být.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: Praskání v řízení
zkontroluj všechny kuláky a ty axialní na spojovací tyči též,nebo zajeď na STK na desku.
Zdraví a sílu najdeš ve VW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 23.01.2010 10:16
Re: Praskání v řízení
Čau díky za radu kouknu na to. Tohle přesn mi dělal i passat před tím měl jsem to v servisu am nic nezjistili byli s tím i na desce a také nic nezjistili:-(. A teď jsem byl u jednoho borce a ten mi řekl, že to nejspíš budou v řídících tyčích nějaké klouby jestli je to možné?
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Praskání v řízení
To myslel asi ty axiální táhla. Před pár dny jsem to měnil a jde to krásně, jen mít otevřený klíč tuším velikost 36. Když si nerozhodíš kontramatky na čepech řízení, tak se ti ani geometrie moc nepohne. Mě vůbec.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 23.01.2010 10:16
Re: Praskání v řízení
Jasný protože, jsme na to koukali a jinak všechny silenbloky jsou ještě v pohodě teda né jako nový, ale na výměnu to ještě není. Myslíš tedy, že by to mohlo být tím jak jsi měnil ty. Dělá mi to ty příčiny jak jsem psal. Díky. A prosím tě jaký jsi tam koupil aby to vydrželo a kolik stály?
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Praskání v řízení
těžko říci. Lupání způsobovat mohou, praskání nevím. Ale vůle jde zjistit. Sundáš prachovku před čepem řízení a sáhneš na kulový čep u axiálního táhla. Někdo druhý zkusí zacloumat volantem. Pokud bude vůle, tak to v prstech poznáš.
Já to měnil z jiných důvodů (bohužel mlj problém to nevyřešilo). Jelikož jsem spěchal, dával jsem delphi. Mě stály cca 400,-. Když bych nespěchal, šel bych do Lemforder.
Já to měnil z jiných důvodů (bohužel mlj problém to nevyřešilo). Jelikož jsem spěchal, dával jsem delphi. Mě stály cca 400,-. Když bych nespěchal, šel bych do Lemforder.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 23.01.2010 10:16
Re: Praskání v řízení
Dobrá no uvidím zkusím to jak říkáš jetsli to tam bude praskat. Díky za rady
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: Praskání v řízení
podle těch ran do volantu bych to směroval na kuláky řízení,jak už jsem ti psal.
To bouchání při přejíždění nerovností na spodní zadní rameno,tak se to projevovalo na audině,pak to upadlo,ale za jízdy
Ty tam můžeš mít obě možnosti,jak řízení tak zavěšení předních kol.
To bouchání při přejíždění nerovností na spodní zadní rameno,tak se to projevovalo na audině,pak to upadlo,ale za jízdy
Ty tam můžeš mít obě možnosti,jak řízení tak zavěšení předních kol.
Zdraví a sílu najdeš ve VW