Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 131 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 24.09.2010 10:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.08.2010

Příspěvky:

36

Zdar borci,

nevite kdo dela prvovyrobu kotoucu a desek pro VW?

_________________
Passat B6, 06/2010, CBBB, 125KW, manual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 24.09.2010 11:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

17.04.2008

Příspěvky:

3077

Bydliště:

Uplnej sever

u W8 ATE :wink:

_________________
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 24.09.2010 11:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

17.02.2008

Příspěvky:

3876

Proč je to tak důležité to slovo prvovýroba?


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 24.09.2010 12:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.08.2010

Příspěvky:

36

rapid.direct píše:
Proč je to tak důležité to slovo prvovýroba?


No ja myslim, ze je, ptz kdyz si koupis napr. ATE kotouce primo u VW nebo nekde v Auto Kelly, tak to nutne nemusi znamenat, ze se bude jednat o dva identicke vyrobky.

Nevim jak u VW, ale napr. u BMW to tak je, znam mraky lidi, co si na bawo koupili ATE z normalni obchodni site a meli problemy-hlavne krouceni. U bmw origo kotoucu zadne problemy nejsou, i kdyz je to ATE.

Co si tak vzpominam z te diskuse, co se na toto tema na bmwklubu vedla, tak se delaji verze pro zapadni trhy a pak pro ty vychodni...takze asi tak.

Tal by me zajimalo, jak to je u VW - zkusenosti s origo a druhovyrobou.
U BMW to vychazelo tak, ze se proste vyplati priplatit a dat origo, nez pak resit reklamace a apod.

_________________
Passat B6, 06/2010, CBBB, 125KW, manual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 24.09.2010 14:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.07.2009

Příspěvky:

800

Bydliště:

BRNO

Já mám ATE 1,5 roku a spokojenost :D . Dávají se i na Supa.

_________________
VW Passat 3B5 1.9 TDI-PD 85kw r.v.2000 ATJ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 24.09.2010 15:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

U kotoučů nevím, ale u ATE destiček jsou minikálně 3 řady dle kvality (a ceny pochopitelně). Ty nejsračkovatěšní jsem nezkoušel, ty prostřední ano a už nikdy více. Ty nejlepší nemám odzkoušené. A zato, že se kotouče zkoutí mohou mít a často i mají na svědomí špatně zvolené destičky. :wink:

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 28.09.2010 08:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1401

Mne sa kotuce stale krutily (aj povodne aj kupene nove Ferodo) vzdy vydrzali asi 3000 km a potom sa uz nedalo jazdit. Tak som dal ATE powerdisc a uz drzia treti rok (60 tkm). Obcas ale robia cudne zvuky nakolko su drazkovane. Ja nabuduce kupim asi dierovane Zimmerman. Ale aj Ate su fajn. A ozaj dozadu som tiez dal ATE.

_________________
VW Touareg V6, 3.2, A6 ; VW Passat Kombi 1,9 TDI 81kW M5 synchro :-) 4/1998 ; Pred tym: VW Passat Kombi 1.8 92kW automat 12/1997


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 29.09.2010 12:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.12.2007

Příspěvky:

33

Já tady teda nechci chytračit, ale na BMW jsem řešil brzdy ranec dlouho.
Naprosto nejlepší kombinace, co jsem vykoumal a mám/měl jsem i na Pašíku je Brembo kotouče a Textary. Destičky jsou pěkně měkký, takže to brzdí jako svině, jak účinkem, tak nevadnou po tvrdším zacházení.
Teď je neměli, tak jsem musel dát přední Ferodo Premier a NEJVĚTŠÍ tragedie. Sice neubývají, ale když jsou úplně ledový (v dešti na dálnici, když dlouho nebrzdím), tak pak ani na mokru nejsem schopnej zašlápnout ze 160, aby zasáhlo ABSo, když už se zahřejou, tak jeden, dva brzdné účinky jsou ok, ale po tvrdším zacházení se okamžitě uvařej, fakt obrovská tragedie a to nejsem žádnej závodník..
ATE je taky cajk, ale Brembo + Textar lepší, ale třeba počítat s tím, že ty desky mizej, ale zase brzděj a to tak, že super ...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 19.10.2010 16:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

830

Bydliště:

Praha

info pro další lidi. Koupil jsem tam nakonec Brembo easy check a destičky Textar a perfektní. Jak tu někdo doporučoval, brzdný efekt je super, i když se zahřejí, účinnost bych řekl stejná, stejně tak, když potřebujete zabrzdit rychle na dálnici a jsou studené, perfektně to šlape pohromadě :)

_________________
...ford?

_________________
VW Passat 1,9 TDi 2003 96 kW - sold


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 19.10.2010 19:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.06.2009

Příspěvky:

25

ATE power disk. A brzdí to jak přeražený. Jen trochu mizej destičky.
Kámoš tam napral zimmermany a teky spokojenost.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 28.10.2010 20:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

438

Bydliště:

VWYSOČINA

Mám Ferodo SL a katastrofa.Píská to jak vlak,dal je tam mechoš a říkal že na všech autech ok.Myslel jsem si že sednou a přestanou,ale ne.Pískaj víc a víc.Kotouč (taky ferodo) je od nich odřenej,takže pujdou asi ven a na reklamaci,co mám koupit místo nich?Přemýšlel sem o těch levnějších rzimmerman,nebo o TRW (ty mám vzadu a ok),pak mě napadá už jen textar,ale ty stojej už skoro2t.Co doporučíte za kompromis?Díky

_________________
VW Passat Variant 3BG 1.9TDi 74KW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 29.10.2010 12:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.03.2008

Příspěvky:

82

Bydliště:

Košice

Daj brembo + textar alebo zimmerman + textar - prvu kombinaciu som mal druhu mam teraz obe max. spokojnost ber co zozenies lacnejsie akurat nech to nema ziadne drazky a dierky. Drazky su hlucne a dierky sa aj tak zanesu prachom a neplnia svoj ucel a zaroven znizuju pevnost kotuca plus zmensuju treciu plochu. A ak dobre viem tak zimmerman berie polotovary od bremba cize su to vlastne rovnake kotuce :roll:

_________________
VW Passat variant 1,9 Tdi AFN - KW var.1, brzdy 312x25/269x22, dva IC z 2.5tdi, turbo VB, Sprint 764 bez softu.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 29.10.2010 13:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3600

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

komin píše:
Daj brembo + textar alebo zimmerman + textar - prvu kombinaciu som mal druhu mam teraz obe max. spokojnost ber co zozenies lacnejsie akurat nech to nema ziadne drazky a dierky. Drazky su hlucne a dierky sa aj tak zanesu prachom a neplnia svoj ucel a zaroven znizuju pevnost kotuca plus zmensuju treciu plochu. A ak dobre viem tak zimmerman berie polotovary od bremba cize su to vlastne rovnake kotuce :roll:

Člověče komíne, to by mě zajímalo, když teda dirky snižují pevnost kotouče a zmenšují třecí plochu, proč se dělají právě u extrémně namáhaných brzd, třeba na závodních autech? Asi jsi toho hodně nazávodil, když máš takovou zkušenost. Já jezdil rally docela dlouho a mám opačnou zkušenost. Jinak bez direk jsem z Mořiny pod kopcem v Letech málem nedobrzdil. Brzdy totálně zvadly, ale s dirkama no problem. No možná až jednou vyzkoušíš sprotovní kotouče, tak změníš názor :lol:

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 29.10.2010 13:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

3600

Bydliště:

StoVWěžatá Praha

Currahee píše:
komin píše:
Daj brembo + textar alebo zimmerman + textar - prvu kombinaciu som mal druhu mam teraz obe max. spokojnost ber co zozenies lacnejsie akurat nech to nema ziadne drazky a dierky. Drazky su hlucne a dierky sa aj tak zanesu prachom a neplnia svoj ucel a zaroven znizuju pevnost kotuca plus zmensuju treciu plochu. A ak dobre viem tak zimmerman berie polotovary od bremba cize su to vlastne rovnake kotuce :roll:

Člověče komine, to by mě zajímalo, když teda dirky snižují pevnost kotouče a zmenšují třecí plochu, proč se dělají právě u extrémně namáhaných brzd, třeba na závodních autech? Asi jsi toho hodně nazávodil, když máš takovou zkušenost. Já jezdil rally docela dlouho a mám opačnou zkušenost. Jinak bez direk jsem z Mořiny pod kopcem v Letech málem nedobrzdil. Brzdy totálně zvadly, ale s dirkama no problem. No možná až jednou vyzkoušíš sprotovní kotouče, tak změníš názor :lol:

_________________
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

_________________
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: b5.5 kotouce a desky
PříspěvekNapsal: 29.10.2010 13:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.03.2008

Příspěvky:

82

Bydliště:

Košice

To je sice fajn ale mi sa bavime o beznych brzdach a beznych dostickach ci mi chces povedat ze vrtane zimmermany su sportove brzdy? To nemyslis vazne, ceny sportovych brzd sa pohybuju niekde inde a neviem otom zeby som na WRC autach F1 ci na LE mans videl nejake auto co by malo vrtane kotuce :wink:

_________________
VW Passat variant 1,9 Tdi AFN - KW var.1, brzdy 312x25/269x22, dva IC z 2.5tdi, turbo VB, Sprint 764 bez softu.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 131 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group