Výměna oleje
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
Výměna oleje
Kluci můžete mi napsat odkaz na popis výmeny oleje v servořízení?a kolik se ho tam při výměně vejde?dík moc
VW passat 1,9TDI 4Motion
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Výměna oleje
Musíš to komplet vypustit, propláchnout a nálít koumplet olej nový. Potřebuješ zvedák nebo dva hevery - aby jsi měl obě kola ve vzduchu. Povolíš hadice od nádobky k čerpadlu (to je jeden okruh) a hadice od čeradla do řízení. (druhý okruh) a vracečka - ta je zespoda mezi chladičem a IC. Hadice máš odpojený, olej je vyteklý. Zvedni kola do vzduchu a toč několikrát volantem plnej pravej i levej rejd, ať se vytlačí kapalina i z řízení. Hadice z nádobky do čerpadla proliješ novým olejem pro vyčištění, sítko v nádobce také vymej od bordelu. Čerpadlo máš tedy zalitý novým olejem a teď přijojíš znovu hadice. Až budeš mít všechno zapojený, tak dolij kapalinu do nádobky. Opět dej plnej pravej a levej až do dorazů (tak 10x na každou). Tím se si odvzdušní řízení a zmizí kapalina v nádobce, kterou opět dolij. Pokud už kapalina nemizí, tak to už máš z větší míry odvzdušněno. Nastartuj a pojeď to, několikrát plný rejd až do dorazu. Zkontoluj hladinu, ale už by se hnout neměla a je to.
Já kupoval 2 flašky a jednu pak neotevřenou vracel zpět. Litr by měl v pohodě stačit.
Já kupoval 2 flašky a jednu pak neotevřenou vracel zpět. Litr by měl v pohodě stačit.
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
Re: Výměna oleje
dík moc,jen dotaz to 10xdoprava a doleva se má dělat bez nastartovaného motoru?(to bude makačka)prassat píše:Musíš to komplet vypustit, propláchnout a nálít koumplet olej nový. Potřebuješ zvedák nebo dva hevery - aby jsi měl obě kola ve vzduchu. Povolíš hadice od nádobky k čerpadlu (to je jeden okruh) a hadice od čeradla do řízení. (druhý okruh) a vracečka - ta je zespoda mezi chladičem a IC. Hadice máš odpojený, olej je vyteklý. Zvedni kola do vzduchu a toč několikrát volantem plnej pravej i levej rejd, ať se vytlačí kapalina i z řízení. Hadice z nádobky do čerpadla proliješ novým olejem pro vyčištění, sítko v nádobce také vymej od bordelu. Čerpadlo máš tedy zalitý novým olejem a teď přijojíš znovu hadice. Až budeš mít všechno zapojený, tak dolij kapalinu do nádobky. Opět dej plnej pravej a levej až do dorazů (tak 10x na každou). Tím se si odvzdušní řízení a zmizí kapalina v nádobce, kterou opět dolij. Pokud už kapalina nemizí, tak to už máš z větší míry odvzdušněno. Nastartuj a pojeď to, několikrát plný rejd až do dorazu. Zkontoluj hladinu, ale už by se hnout neměla a je to.
Já kupoval 2 flašky a jednu pak neotevřenou vracel zpět. Litr by měl v pohodě stačit.
a ještě co si tam nalil? dík
VW passat 1,9TDI 4Motion
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1387
- Registrován: 07.07.2009 22:33
- Bydliště: Žďár nad Sázavou a kósek k tomu
Re: Výměna oleje
makačka to nebude-proto ti psal použít dva hevery a mít předek ve vzduchu,aspoň tak jsem to pochopil a dáva to logiku.Trafika píše:dík moc,jen dotaz to 10xdoprava a doleva se má dělat bez nastartovaného motoru?(to bude makačka)prassat píše:Musíš to komplet vypustit, propláchnout a nálít koumplet olej nový. Potřebuješ zvedák nebo dva hevery - aby jsi měl obě kola ve vzduchu. Povolíš hadice od nádobky k čerpadlu (to je jeden okruh) a hadice od čeradla do řízení. (druhý okruh) a vracečka - ta je zespoda mezi chladičem a IC. Hadice máš odpojený, olej je vyteklý. Zvedni kola do vzduchu a toč několikrát volantem plnej pravej i levej rejd, ať se vytlačí kapalina i z řízení. Hadice z nádobky do čerpadla proliješ novým olejem pro vyčištění, sítko v nádobce také vymej od bordelu. Čerpadlo máš tedy zalitý novým olejem a teď přijojíš znovu hadice. Až budeš mít všechno zapojený, tak dolij kapalinu do nádobky. Opět dej plnej pravej a levej až do dorazů (tak 10x na každou). Tím se si odvzdušní řízení a zmizí kapalina v nádobce, kterou opět dolij. Pokud už kapalina nemizí, tak to už máš z větší míry odvzdušněno. Nastartuj a pojeď to, několikrát plný rejd až do dorazu. Zkontoluj hladinu, ale už by se hnout neměla a je to.
Já kupoval 2 flašky a jednu pak neotevřenou vracel zpět. Litr by měl v pohodě stačit.
a ještě co si tam nalil? dík
Zdraví a sílu najdeš ve VW
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
Re: Výměna oleje
aha já myslel sundat to ze zvedáku než s tím začmu točit ať mi to nespadne samoživočich píše:makačka to nebude-proto ti psal použít dva hevery a mít předek ve vzduchu,aspoň tak jsem to pochopil a dáva to logiku.Trafika píše: dík moc,jen dotaz to 10xdoprava a doleva se má dělat bez nastartovaného motoru?(to bude makačka)
a ještě co si tam nalil? dík
VW passat 1,9TDI 4Motion
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: Výměna oleje
Tak, tak, makačka s tím točením není, kola jsou v tu dobu ve vzduchu (vyheverované obě strany).
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
-
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 29.06.2009 22:34
Re: Výměna oleje
povol jednu hadicku co je dole co ide do nadrzky potom nastartuj potoc do jednej potom dodruhej plny daj hadicku naspak nalej kapalino origo zeleno od vw zas nastartuj vytoc zas tak isto dolej a hotovo
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna oleje
alebo nadrzku demontovat a vycistit ju,potom ju namontovat spet na privodnu hadicu a najst hadicu spetnu ktora ti vracia olej spet do nadrzky a tu demontovat a dat do nadoby kde pojde spinavy olej.takto je dobre dvoch jeden bude dolievat olej a druhy nastartuje motor popripade vypne tim ze budes dolievat tak ten zly pojde do flasky ale musis kricat na toho za volantom aby ti vypol motor aby ti aj ten dobry olej vsetok nevycerpalo .su rozne sposobi vyber si jeden ktori ti bude lachsi
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)