Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna oleje
PříspěvekNapsal: 02.11.2010 18:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2010

Příspěvky:

587

Bydliště:

VWSETIN

Kluci můžete mi napsat odkaz na popis výmeny oleje v servořízení?a kolik se ho tam při výměně vejde?dík moc :?

_________________
VW passat 1,9TDI 4Motion

_________________
VW passat 1,9TDI Variant 96KW 4Motion EGR OFF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna oleje
PříspěvekNapsal: 06.11.2010 21:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

692

Bydliště:

Severní Čechy - Mezák, Litvajz, Most

Musíš to komplet vypustit, propláchnout a nálít koumplet olej nový. Potřebuješ zvedák nebo dva hevery - aby jsi měl obě kola ve vzduchu. Povolíš hadice od nádobky k čerpadlu (to je jeden okruh) a hadice od čeradla do řízení. (druhý okruh) a vracečka - ta je zespoda mezi chladičem a IC. Hadice máš odpojený, olej je vyteklý. Zvedni kola do vzduchu a toč několikrát volantem plnej pravej i levej rejd, ať se vytlačí kapalina i z řízení. Hadice z nádobky do čerpadla proliješ novým olejem pro vyčištění, sítko v nádobce také vymej od bordelu. Čerpadlo máš tedy zalitý novým olejem a teď přijojíš znovu hadice. Až budeš mít všechno zapojený, tak dolij kapalinu do nádobky. Opět dej plnej pravej a levej až do dorazů (tak 10x na každou). Tím se si odvzdušní řízení a zmizí kapalina v nádobce, kterou opět dolij. Pokud už kapalina nemizí, tak to už máš z větší míry odvzdušněno. Nastartuj a pojeď to, několikrát plný rejd až do dorazu. Zkontoluj hladinu, ale už by se hnout neměla a je to.

Já kupoval 2 flašky a jednu pak neotevřenou vracel zpět. Litr by měl v pohodě stačit.

_________________
Superb combi 2011, TDi CR, DSG
Superb sedan 2009, V6 3.6, DSG 4x4
Polo 6N2 1.4i + automatka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna oleje
PříspěvekNapsal: 06.11.2010 22:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2010

Příspěvky:

587

Bydliště:

VWSETIN

prassat píše:
Musíš to komplet vypustit, propláchnout a nálít koumplet olej nový. Potřebuješ zvedák nebo dva hevery - aby jsi měl obě kola ve vzduchu. Povolíš hadice od nádobky k čerpadlu (to je jeden okruh) a hadice od čeradla do řízení. (druhý okruh) a vracečka - ta je zespoda mezi chladičem a IC. Hadice máš odpojený, olej je vyteklý. Zvedni kola do vzduchu a toč několikrát volantem plnej pravej i levej rejd, ať se vytlačí kapalina i z řízení. Hadice z nádobky do čerpadla proliješ novým olejem pro vyčištění, sítko v nádobce také vymej od bordelu. Čerpadlo máš tedy zalitý novým olejem a teď přijojíš znovu hadice. Až budeš mít všechno zapojený, tak dolij kapalinu do nádobky. Opět dej plnej pravej a levej až do dorazů (tak 10x na každou). Tím se si odvzdušní řízení a zmizí kapalina v nádobce, kterou opět dolij. Pokud už kapalina nemizí, tak to už máš z větší míry odvzdušněno. Nastartuj a pojeď to, několikrát plný rejd až do dorazu. Zkontoluj hladinu, ale už by se hnout neměla a je to.

Já kupoval 2 flašky a jednu pak neotevřenou vracel zpět. Litr by měl v pohodě stačit.

dík moc,jen dotaz to 10xdoprava a doleva se má dělat bez nastartovaného motoru?(to bude makačka) :drv:
a ještě co si tam nalil? :?: dík

_________________
VW passat 1,9TDI 4Motion

_________________
VW passat 1,9TDI Variant 96KW 4Motion EGR OFF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna oleje
PříspěvekNapsal: 07.11.2010 17:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2009

Příspěvky:

1387

Bydliště:

Žďár nad Sázavou a kósek k tomu

Trafika píše:
prassat píše:
Musíš to komplet vypustit, propláchnout a nálít koumplet olej nový. Potřebuješ zvedák nebo dva hevery - aby jsi měl obě kola ve vzduchu. Povolíš hadice od nádobky k čerpadlu (to je jeden okruh) a hadice od čeradla do řízení. (druhý okruh) a vracečka - ta je zespoda mezi chladičem a IC. Hadice máš odpojený, olej je vyteklý. Zvedni kola do vzduchu a toč několikrát volantem plnej pravej i levej rejd, ať se vytlačí kapalina i z řízení. Hadice z nádobky do čerpadla proliješ novým olejem pro vyčištění, sítko v nádobce také vymej od bordelu. Čerpadlo máš tedy zalitý novým olejem a teď přijojíš znovu hadice. Až budeš mít všechno zapojený, tak dolij kapalinu do nádobky. Opět dej plnej pravej a levej až do dorazů (tak 10x na každou). Tím se si odvzdušní řízení a zmizí kapalina v nádobce, kterou opět dolij. Pokud už kapalina nemizí, tak to už máš z větší míry odvzdušněno. Nastartuj a pojeď to, několikrát plný rejd až do dorazu. Zkontoluj hladinu, ale už by se hnout neměla a je to.

Já kupoval 2 flašky a jednu pak neotevřenou vracel zpět. Litr by měl v pohodě stačit.

dík moc,jen dotaz to 10xdoprava a doleva se má dělat bez nastartovaného motoru?(to bude makačka) :drv:
a ještě co si tam nalil? :?: dík

makačka to nebude-proto ti psal použít dva hevery a mít předek ve vzduchu,aspoň tak jsem to pochopil a dáva to logiku.

_________________
Zdraví a sílu najdeš ve VW

_________________
VW Passat Variant 1.9TDi 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna oleje
PříspěvekNapsal: 07.11.2010 19:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2010

Příspěvky:

587

Bydliště:

VWSETIN

živočich píše:
Trafika píše:
prassat píše:
Musíš to komplet vypustit, propláchnout a nálít koumplet olej nový. Potřebuješ zvedák nebo dva hevery - aby jsi měl obě kola ve vzduchu. Povolíš hadice od nádobky k čerpadlu (to je jeden okruh) a hadice od čeradla do řízení. (druhý okruh) a vracečka - ta je zespoda mezi chladičem a IC. Hadice máš odpojený, olej je vyteklý. Zvedni kola do vzduchu a toč několikrát volantem plnej pravej i levej rejd, ať se vytlačí kapalina i z řízení. Hadice z nádobky do čerpadla proliješ novým olejem pro vyčištění, sítko v nádobce také vymej od bordelu. Čerpadlo máš tedy zalitý novým olejem a teď přijojíš znovu hadice. Až budeš mít všechno zapojený, tak dolij kapalinu do nádobky. Opět dej plnej pravej a levej až do dorazů (tak 10x na každou). Tím se si odvzdušní řízení a zmizí kapalina v nádobce, kterou opět dolij. Pokud už kapalina nemizí, tak to už máš z větší míry odvzdušněno. Nastartuj a pojeď to, několikrát plný rejd až do dorazu. Zkontoluj hladinu, ale už by se hnout neměla a je to.

Já kupoval 2 flašky a jednu pak neotevřenou vracel zpět. Litr by měl v pohodě stačit.

dík moc,jen dotaz to 10xdoprava a doleva se má dělat bez nastartovaného motoru?(to bude makačka) :drv:
a ještě co si tam nalil? :?: dík

makačka to nebude-proto ti psal použít dva hevery a mít předek ve vzduchu,aspoň tak jsem to pochopil a dáva to logiku.

aha já myslel sundat to ze zvedáku než s tím začmu točit ať mi to nespadne samo :mrgreen:

_________________
VW passat 1,9TDI 4Motion

_________________
VW passat 1,9TDI Variant 96KW 4Motion EGR OFF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna oleje
PříspěvekNapsal: 12.11.2010 19:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

692

Bydliště:

Severní Čechy - Mezák, Litvajz, Most

Tak, tak, makačka s tím točením není, kola jsou v tu dobu ve vzduchu (vyheverované obě strany).

_________________
Superb combi 2011, TDi CR, DSG
Superb sedan 2009, V6 3.6, DSG 4x4
Polo 6N2 1.4i + automatka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna oleje
PříspěvekNapsal: 14.11.2010 21:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2009

Příspěvky:

154

povol jednu hadicku co je dole co ide do nadrzky potom nastartuj potoc do jednej potom dodruhej plny daj hadicku naspak nalej kapalino origo zeleno od vw zas nastartuj vytoc zas tak isto dolej a hotovo

_________________
passat b5,5 r.v2002 2,3 V5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna oleje
PříspěvekNapsal: 14.11.2010 22:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2010

Příspěvky:

1291

Bydliště:

Zvolen pracovne B.Bystrica

alebo nadrzku demontovat a vycistit ju,potom ju namontovat spet na privodnu hadicu a najst hadicu spetnu ktora ti vracia olej spet do nadrzky a tu demontovat a dat do nadoby kde pojde spinavy olej.takto je dobre dvoch jeden bude dolievat olej a druhy nastartuje motor popripade vypne tim ze budes dolievat tak ten zly pojde do flasky ale musis kricat na toho za volantom aby ti vypol motor aby ti aj ten dobry olej vsetok nevycerpalo :lol: .su rozne sposobi vyber si jeden ktori ti bude lachsi

_________________
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)

_________________
vw passat 1,9tdi66kw r.v.2000 AHH egr.off ,chip77kw,105ps,byvale vozytko.aktualneVW Sharan TOU 81kwAFN


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group