Passat B5 - opravná sada, mám to tam vůbec dávat. OREZLÉ!
Napsal: 23.11.2010 22:23
Ahoj chlapi,
tak jsem se pustil do výměny manžet a těsnících gumiček ve třmenech u Passata 1.9TDI 81kW 1999.
Nejdřív jsem dolil brzdovku, pak ucpal víčko, aby byl podtlak a nevytékala mi, vyšlapal zadní pístky, vložil nové těsnění a prachovku, odvzdušnil.. Vše se zdálo být OK..
Pak jsem rozdělal předek a hle - na jedné straně polovina destiček a na druhé netknuté.
Dotaz A) Vadí něčemu, když na každou stranu dám jednu tu novou a jednu tu poloviční??? Já myslim, že by nemuselo, když ty třmeny jsou plovoucí, ale raději se zeptám. Konkrétně by byla na jedné straně tlustá s uchycením do pístku a na druhé straně naopak (takže ani ne symetricky )
Dále mě ale vypekla další věc.. Pístek je decentně orezlej na kraji a má několik malejch fleků i v ploše..
B) Mám to cenu to tam dávat - viz foto?, nebo to budou jen problémy? Kolik stojí pístek?
Poslední problém byl, že opravná sada na předek nesedí stejně jako na zadku.. Všechno je o chloupek menší, takže když vezmu starej těsnící kroužek a novej, tak se mi skoro vejdou do sebe. Navíc když jsem to vložil do toho žlábku, tak mi dole ležel v pořádku na dně a nahoře mi trochu visel (to u zadků nebylo). No a výslednej efekt byl ten, že když jsem tam dal pístek na zkoušku, tak jsem to těsnění pístkem přecvak. Dělám něco blbě, nebo mám špatnou opravnou sadu? U zadků totiž byly velikosti starýho těsnění a novýho témeř identický. Na předku se lišej.. Tak jestli se mám snažit to udělat jinak, nebo běžet pro další opravnou sadu?
No a nakonec dotaz tento: Když to nechám přes noc s tím podtlakem (utěsněné víčko nádržky) - zavzdušní se mi ABS? Může se to stát? Co se pak dá dělat?
Díky moc za rady.. Je to peklo.. Ten zadek šel tak hezky
tak jsem se pustil do výměny manžet a těsnících gumiček ve třmenech u Passata 1.9TDI 81kW 1999.
Nejdřív jsem dolil brzdovku, pak ucpal víčko, aby byl podtlak a nevytékala mi, vyšlapal zadní pístky, vložil nové těsnění a prachovku, odvzdušnil.. Vše se zdálo být OK..
Pak jsem rozdělal předek a hle - na jedné straně polovina destiček a na druhé netknuté.
Dotaz A) Vadí něčemu, když na každou stranu dám jednu tu novou a jednu tu poloviční??? Já myslim, že by nemuselo, když ty třmeny jsou plovoucí, ale raději se zeptám. Konkrétně by byla na jedné straně tlustá s uchycením do pístku a na druhé straně naopak (takže ani ne symetricky )
Dále mě ale vypekla další věc.. Pístek je decentně orezlej na kraji a má několik malejch fleků i v ploše..
B) Mám to cenu to tam dávat - viz foto?, nebo to budou jen problémy? Kolik stojí pístek?
Poslední problém byl, že opravná sada na předek nesedí stejně jako na zadku.. Všechno je o chloupek menší, takže když vezmu starej těsnící kroužek a novej, tak se mi skoro vejdou do sebe. Navíc když jsem to vložil do toho žlábku, tak mi dole ležel v pořádku na dně a nahoře mi trochu visel (to u zadků nebylo). No a výslednej efekt byl ten, že když jsem tam dal pístek na zkoušku, tak jsem to těsnění pístkem přecvak. Dělám něco blbě, nebo mám špatnou opravnou sadu? U zadků totiž byly velikosti starýho těsnění a novýho témeř identický. Na předku se lišej.. Tak jestli se mám snažit to udělat jinak, nebo běžet pro další opravnou sadu?
No a nakonec dotaz tento: Když to nechám přes noc s tím podtlakem (utěsněné víčko nádržky) - zavzdušní se mi ABS? Může se to stát? Co se pak dá dělat?
Díky moc za rady.. Je to peklo.. Ten zadek šel tak hezky