Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 03.08.2011 17:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.07.2011

Příspěvky:

10

Ahoj hoši, tak z té vaší konverzace snažím něco načerpat, ale nějak se nedaří. Nechci tím říct, tady melete blbosti. To fakt ne. :-) Mám obdobný problém, ale s malinko jinýmy příznaky. Jen s tím rozdilem, ze se mi auto ve 130km/h taky lehce rozvibruje, ale asi tak na 5-7 sekund, pak dalších 5-7 sekund klid, no a tak to jde porad dokola. Jezdím často dálky po dálnici a po pár stech km si připadám jako u Chocholouška v ordinaci. Předem díky, za jakekoliv myšlenky.

_________________
VW PASSAT VARIANT 3C 2.0 TDI BKP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 03.08.2011 22:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4941

Bydliště:

Mladá VWslaw

mě tohle dělalo, když jsme při výměně z plecháčů na 7,5J hlinikáče nedali jednu vyvažovací podložku dovnitř hliníkáče.
Ale jinak pašíci se už nějak moc serou, v posl. době 3x odtahovka :(

_________________
Passat 3BG TDi PD Highline+++ a Passat 3B TDi Variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 04.08.2011 16:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2009

Příspěvky:

582

Bydliště:

Olomoucký kraj

ales.mart píše:
Ahoj hoši, tak z té vaší konverzace snažím něco načerpat, ale nějak se nedaří. Nechci tím říct, tady melete blbosti. To fakt ne. :-) Mám obdobný problém, ale s malinko jinýmy příznaky. Jen s tím rozdilem, ze se mi auto ve 130km/h taky lehce rozvibruje, ale asi tak na 5-7 sekund, pak dalších 5-7 sekund klid, no a tak to jde porad dokola. Jezdím často dálky po dálnici a po pár stech km si připadám jako u Chocholouška v ordinaci. Předem díky, za jakekoliv myšlenky.


Tohle mi dělaly zadní pneu, nenapadlo mě že to bude kvůli takové blbosti jako je rozdílný tlak, v levé jsem měl 1.5 a v druhé 2 a divně to brnělo, jakmile jsem je dal obě na 2 tak je to mnohem lepší. Je to taková blbost, ale překvapilo mě to, nemyslel jsem, že by to mohlo dělat takový bordel, holt asi v té rychlosti už se to tak mele, že je poznat každá maličkost. A to jsem ještě předtím očistil dosedací plochy všech kol (jak na kolech tak na autě) ocelákem nasazeným na vrtačku úplně dohladka - žádná změna. Až jako druhá věc mě napadlo změřit ten tlak, kola totiž vypadaly na první pohled stejně a dostatečně nafoukané, ale skutečnost byla jiná.

_________________
Passat B5 Variant, AHL 1.6 74kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 05.08.2011 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.07.2011

Příspěvky:

10

ace_rimmer píše:
ales.mart píše:
Ahoj hoši, tak z té vaší konverzace snažím něco načerpat, ale nějak se nedaří. Nechci tím říct, tady melete blbosti. To fakt ne. :-) Mám obdobný problém, ale s malinko jinýmy příznaky. Jen s tím rozdilem, ze se mi auto ve 130km/h taky lehce rozvibruje, ale asi tak na 5-7 sekund, pak dalších 5-7 sekund klid, no a tak to jde porad dokola. Jezdím často dálky po dálnici a po pár stech km si připadám jako u Chocholouška v ordinaci. Předem díky, za jakekoliv myšlenky.


Tohle mi dělaly zadní pneu, nenapadlo mě že to bude kvůli takové blbosti jako je rozdílný tlak, v levé jsem měl 1.5 a v druhé 2 a divně to brnělo, jakmile jsem je dal obě na 2 tak je to mnohem lepší. Je to taková blbost, ale překvapilo mě to, nemyslel jsem, že by to mohlo dělat takový bordel, holt asi v té rychlosti už se to tak mele, že je poznat každá maličkost. A to jsem ještě předtím očistil dosedací plochy všech kol (jak na kolech tak na autě) ocelákem nasazeným na vrtačku úplně dohladka - žádná změna. Až jako druhá věc mě napadlo změřit ten tlak, kola totiž vypadaly na první pohled stejně a dostatečně nafoukané, ale skutečnost byla jiná.


Přesně můj problém. Přešel jsem z 15'' na 17'' 7,5J. Auto nemám dlouho a před tím jsem to nevypozoroval. Jen mi bylo divný, že se to tak pravidelně opakuje. Zkusím překontrolovat ten tlak popř převážit. Pak se uvidí. Jinak díky.

_________________
VW PASSAT VARIANT 3C 2.0 TDI BKP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 10.08.2011 20:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.12.2007

Příspěvky:

21

Bydliště:

Plzen

Me se to zacalo trepat po vymene brzdovych desticek a kotoucu. Take pri 120 km/h se to zacne trepat, ale pokud v teto rychlosti dam plny plyn, tak se to uklidni a zacne to zas az v dobe, kdy sundam nohu z plynu. Uklidni se to zase az kdyz pridam, nebo pri tech kritickych 120km/h. Tez jsem nechaval kontrolovat kola, tlumice, silenbloky. A nic. Take nevim. Pomooooc

_________________
VW Passat B5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 10.08.2011 21:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.12.2007

Příspěvky:

21

Bydliště:

Plzen

TOTO jsem se docetl jinde:

Odpověď: Tento typ závady není až tak neobvyklý. Projevuje se hlavně u novějších typů automobilů, které mají složitější spojkový mechanizmus. Spojka u automobilu přenáší čím dál větší kroutící moment, který musí být přenášen plynule, ne trhavě. K tomu slouží podle typů spojek jednotlivé tlumící prvky. Může to být pryž, ocelové pružiny nebo nějaké předpružené plechy, které slouží jako listová pružina u automobilů. Pokud se nám tyto tlumící a zároveň pružící díly nějak poškodí, vzniká tato závada. Auto pak vibruje a nebo se trhavě rozjíždí. Důsledků může být několik. Jedno je asi jasné, jde o závadu, která vznikla důsledkem poškozeného dílu, který se otáčí tzn. spojka nebo poloosa. Co se týče poloosy tak to je asi první věc, na kterou bych se podíval a na co bych se zaměřil. Je to díl, který vidíte, aniž by jste něco musel rozebírat. Vzpomínám si, že se mi stalo u jednoho Citroenu r.v. 2007, že v určitých otáčkách se jemně chvěl. Bylo to zvláštní vzhledem k tomu, že auto mělo najeto cca 25000 km. Po důsledné kontrole v originál servise zjistili, že je křivá poloosa, která způsobovala toto chvění.

odstranění zavady spojky: pokud vyloučíme závadu poloosy, tak bych se určitě podíval na spojku. Pokud bude poškozená tak jediné jakým způsobem odstranit závadu je výměna celé spojky. Může tam být dvouhmotnostní setrvačník, tam je cena cca 20 000 Kč za neoriginál a nebo náhrada, sada komplet spojky tzn. přítlačný kotouč, lamela, ložisko a tam je cena cca 8 500 Kč.

odstranění závady poloosy: jediné jak odstranit vybrace poloosy je její výměna. Bohužel podle mých zdrojů se jako neoriginál dělají jen klouby, čímž závadu neodstraníte. Celá poloosa je k dispozici jen jako originál díl a tam odhaduji cenu přes 10 000 Kč.
Autor: Jiří Matwiov

_________________
VW Passat B5


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 15.08.2011 13:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.09.2010

Příspěvky:

109

Bydliště:

Kopřivnice

Caute lidicky jsem automechanik a vzdycky kdyz jsem resill tento problem byly silentbloky ramen uplne na žvejkačky. To zpusobovalo ze auto pri vysoke rychlosti v uvozovkách klepe nebo vibruje.

_________________
VW passat B6 r vyroby 2000 2.8 v6 4mottion 4x4 ,Opel claibra 2.0i 8v ( v rekonstrukci)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 15.08.2011 15:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.05.2010

Příspěvky:

40

Calibra píše:
Caute lidicky jsem automechanik a vzdycky kdyz jsem resill tento problem byly silentbloky ramen uplne na žvejkačky. To zpusobovalo ze auto pri vysoke rychlosti v uvozovkách klepe nebo vibruje.


A muzu si je nejak sam doma zkontrolovat ci poznat jestli jsou fakt spatne?

_________________
Passat B5.5 Variant, AVF 1.9TDI 96kW, 6ti-kvalt, ESP, 4motion


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 05.10.2011 15:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

185

mám tenhle problém taky a nedočetl jsem se jak jste to vyřešili... Díky za poznatky.

_________________
WV PASSAT B5,5 96KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 09.11.2011 18:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2009

Příspěvky:

80

Bydliště:

Ostrava - Mariánské Hory

zdravím. Mi to dělalo taky a po výměně spodního krytu motoru a podběhů klid. Byly už značně jeté a při 120 se rozvibrovaly celé auto. Ve 150 se to uklidnilo. po výměně klid

_________________
Zajímavé slevy na produkty O2 : viewtopic.php?f=46&t=172173

_________________
VW Passat V5 4Motion Highline 2001


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pašík nad 120kmh třepe
PříspěvekNapsal: 10.11.2011 01:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2009

Příspěvky:

582

Bydliště:

Olomoucký kraj

to je přesně ten problém,který mě na autech nejvíc štve, člověk polemizuje co všechno v motoru a podvozku není špatné a nakonec jsou to pitomé podběhy, kde s tím nikdo nepočítá..

_________________
Passat B5 Variant, AHL 1.6 74kW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group