Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 02.12.2011 10:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.10.2009

Příspěvky:

28

Bydliště:

Husova 2754

Tenhle problem mam i ja....bylo mi receno,ze to je vyveva......staci,aby tesneni uprostred netesnilo a jznat ubytek brzdne energie znat.Jeste jsem to nevymenil,ale brzdovku jsem menil,dal jsem daval nove pistky na trmenech,odvzdusnil se zapnutym klickem.....trochu se to zlepsilo,ale neni to co to byvalo.

_________________
VW passat 1.9 TDI 96 KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 03.02.2013 12:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Kluci mám stejný problém a jsem zklamaný, že jsem zde nenašel snad nikoho kdo by to vyřešil. To všichni jezdíte s brzdama, které nejsou schopné reagovat v krizové situaci a jezdíte s tím, že musíte předpokládat co se před Vámi děje?

Passat B5,5 AVF 1,9TDI 96kw

Jedu jedu, brzdím plynule, v pohodě.
Jedu jedu, sešlápnu víckrát pedál za sebou: poprvé zabrzdí normálně, podruhé "ztuhne" do půlky a trochu brzdí pak ztuhne úplně nahoře a už nejde sešlápnout ani kousek a nebrzdí vůbec a jedu dál
Pustím pedál, nechám mu čas a opět jde lehčeji a normálně.
Jedu jedu, brzdím plynule v pohodě.

Nová brzdovka, odvzdušněno, nový posilovač brzd, výměna hadic za jiné z jiného vozu na test, výměněná vývěva za jinou z auta co jezdilo, ale s vůli na náustku - možna je to ten problém - nová vývěva po slevě cca 8tis kč takže bych to nechtěl měnit neopodstatněně, ale asi nebude jiná možnost.

Vyřešil to teda někdo? Díky

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 03.02.2013 14:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.05.2010

Příspěvky:

2105

Jestli myslíš tandem, tak ten jsem měnil a mechoš mi sehnal BOSCH, najeto 20tis. km, byl tuším z octávky TOUR a stál kolem 3tis a jak nový

_________________
Vw Golf IV TDI .:R, EGR, KAT, MAF OFF, GTB1756VK, 80/60.3 exhaust, HDS 57, 312x25/256x22, Soft TDIfun.cz ( 211PS 475Nm)

Vůně California Scents zde

_________________
GIV 1.9TDI PD ARL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 05.02.2013 17:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.02.2008

Příspěvky:

4166

Bydliště:

Nový Jičín

G3-lower píše:
Kluci mám stejný problém a jsem zklamaný, že jsem zde nenašel snad nikoho kdo by to vyřešil. To všichni jezdíte s brzdama, které nejsou schopné reagovat v krizové situaci a jezdíte s tím, že musíte předpokládat co se před Vámi děje?

Passat B5,5 AVF 1,9TDI 96kw

Jedu jedu, brzdím plynule, v pohodě.
Jedu jedu, sešlápnu víckrát pedál za sebou: poprvé zabrzdí normálně, podruhé "ztuhne" do půlky a trochu brzdí pak ztuhne úplně nahoře a už nejde sešlápnout ani kousek a nebrzdí vůbec a jedu dál
Pustím pedál, nechám mu čas a opět jde lehčeji a normálně.
Jedu jedu, brzdím plynule v pohodě.

Nová brzdovka, odvzdušněno, nový posilovač brzd, výměna hadic za jiné z jiného vozu na test, výměněná vývěva za jinou z auta co jezdilo, ale s vůli na náustku - možna je to ten problém - nová vývěva po slevě cca 8tis kč takže bych to nechtěl měnit neopodstatněně, ale asi nebude jiná možnost.

Vyřešil to teda někdo? Díky



Tak tandem Novy fungl pietburg , zmena jen ve startu , krasny cisty , bez krapani a ve vykonu , jede o dost lip . Novy fungl posilovac sem musel dat ven a vratit opet stary , brzdy ucinek uplne vymyzel , na asfaltu neslo do smyku . se starim brzdny ucinek o dost lepsi . komplet hadice dany z A4 B6 tdi 96kw predohrab stejne motorizace a vybavy a zadna zmena . porad treti slapnuti tupe , nezabrzdi auto . pedal je tvrdy jak kdybych vypl motor ....

_________________
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3

_________________
Autoservis a pneuservis , odtahova sluzba ( tel : 777539977 )


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 04.06.2013 09:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.02.2013

Příspěvky:

3

Taky mam podobny problem - po par km klidne jizdy (Passat 01 1.9.TDi 96kW) se po šlápnutí na brzdu dostavil max 30% učinek s bržděním jakoby jen leveho předního kola a tvrdy pedal, hlavně za mokra. Měl jsem ucpany odtok, tak zrejme posilovac nasaval vodu, po vycisteni to bylo ok. Od te doby to hlidam, ale parkrat se mi za deště stalo to same. Když ale kouknu na posilovač je suchý, tak mi nějak pořád nedochází spojitost s vodou..na destičky to nevidim, protože když před bržděním, kde očekávám že to zas příjde, podřadím (tudíž zvýším otáčky = podtlak) tak je jsou brzdy OK.
Taky jsem se chtěl zeptat, jestli je normální, že když zaparkuju a vrátím se k autu po 20minutach a více, tak automaticky šlápnu spojka + brzda a startuju, jenže brzda je tak tvrda, že ani na to první sešlápnutí není schopna v uplně mírném kopci udržet auto stát. Z předchozích aut jsem zvyklý, že aspoň na to první šlápnutí tam nějaký podtlak zůstal, ale tady ne. Je to dost napínavé když nedám ručku a při startování se blížím k vedle zaparkovanému autu s očekáváním, že už by ten posilovač každou chvíli fakt mohl začít fungovat..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 04.06.2013 11:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3245

Bydliště:

Karlovarsko

Tak vicemene sis odpovedel sam - mas maly podtlak v posilovaci brzd. Ted jeste musis zjistit zda ti podtlak utika nebo mas vadny/utopeny posilovac a nebo uz tandem neni to co byval a chtel by alespon kouknout na tesneni. Nejsnaze zkontrolujes podtlakove vedeni. Hlavne vyvod z tandemu - nesmi se hybat a pruchodku v pozarni pricce za motorem. Netece ti z tandemu nafta? Zkus na to vsechno kouknout a dej vedet.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 04.06.2013 15:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.02.2013

Příspěvky:

3

No je to poslední co asi zůstáva.. Protože podtlakové hadičky jsou vyměněné komplet i s tlumítkem, které bylo prasklé. Vývěva změřena a v porovnání s tou samou na Octavii je vše ok. Co jsem ale pořád nikde nezjistil je, jakou to má souvislost s deštěm?!! To, že když sednu do auta a brzda před startem je nepoužitelná bych i pochopil, ale proč když třeba dva měsíce lítam a vše ok, pak zaprší a brzda na první šlápnutí ko..??? :? :? :? Uvažuju, že požádám kamaráda mechanika, ať zapojíme podtlakoměr do okruhu a vyvedeme to někde dovnitř..pak budu čekat na déšť a sledovat podtlak..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 04.06.2013 17:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3245

Bydliště:

Karlovarsko

Pokud zustava voda kolem posilovace vinou ucpanych odtokovych kanalku, muze se podtlakem dostat do posilovace a utopit ho. To by byl pedal tvrdy - bez posileni. Pokud zabira normalne a jen ucinek na mokru je pri prvnim brzdeni mizerny, tak mas brzdove desticky co nesnasi mokro a nezbyde ti nez je nahradit nejakou kvalitnejsi nahradou.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 05.06.2013 02:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

prosím vás, co je to "tlumítko" ?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 05.06.2013 03:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

Znovu sem procházel celou soustavu.
Brzdovka vyměněná, kotouče a desky nové komplet předek i zadek,
třmeny krásně fungují - plovou, nikde nic zarezlého,
hadičky na podtlak vyměněný, zbytek hadic na podtlak seříznuté a pevně nasazené,
ventil který má udržet podtlak ok, kolínka vyměněný za pevné,
posilovač je suchej - odtokový gumový harmoniky už někdo vytrhnul předemnou.. a tak se budu soustředit na gumovou průchodku v požární příčce, jak je tu psáno.
O tom se tu totiž kromě mě a a pana M@tyho nikdo nezmínil a nevěnoval pozornost.
Další věc je ta zelená čepička, nevím co má za funkci, ale vím že když tam není, podtlak utíká.
Třeba je už ta průchodka vytahaná, vyklepaná, netěsní.. nevim jakou silou a jak moc má tahle věc udržet podtlak, jestli někde nefuní kolem trubky vedoucí do posilovače. Ale pokud nepomůže ani tohle, tak vycuknu vývěvu a bude hotovo.

Taky mě štve, že to ještě nikdo nerozlousknul a je tolik případů na vadnoucí brzdy.
Ale je fakt, že kluci popsali tandem.. Logicky, když je vše ostatní ok, musí to být ta věc, co vytváří podtlak :D .. jen si to nechci stále připustit, protože je to zrovna opět nečekaně ta nejdražší věc od VW, vždycky to směřuje při závadě k tomu nejdražšímu dílu :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 05.06.2013 09:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.02.2013

Příspěvky:

3

Tlumitko je tohle....http://www.cc-autodily.cz/tlumitko-zpetneho Je to schovane kousek od turba a jeste to má takový alobalový obal. Já, když jsem auto koupil, tam měl zlomenou takovou tu trubičku na kterou se nasazuje podtlaková hadička. Ta byla mimochodem od nějakého italského frajera předemnou, zaslepena šroubkem s min. centimetrovými prasklinami na obou koncích. Tehdy jsem vyměnil všechny hadičky (a že byly fest popraskané) s nadějí, že se to ztrácí tam, ale nic.

Brzdy mám v plánu měnít co nejdříve, kdybych v pátek nevzal díru na cestě a nemusel bych kupovat 3 nové pneu, tak bych je už měl..:( Tady na foru, u doporučené kombinace Brembo + Textar, bylo párkrat zmíněno právě náchylnost ke špatné účinnosti za mokra, takže z toho mám trochu obavy..

Na desky to ale nevidim...proc by byl tvrdy pedal, to nedava smysl..maximalne by to stahovalo nebo by byla slaba učinnost, ale ne tvrdy pedal uplně od shora. Navíc se mi to stalo i po vyjetí z parkoviště, kdy se brzdy neměli možnost namočit (stál jsem před tím pár minut nastartovaný, ale bylo to ještě před vyčištěním kanálků). V zimě, po té co jsem vyčistil kanálky, se mi to stalo taky a jel jsem zrovna serpentiny na horach v mrholeni a byla tam přímá uměra k otáčkám motoru. Když jsem podřazoval tak ok, ale když bych jen vyřadil a chtěl brzdit, tak vyletím z cesty. Takže buď mám už KO posilovač nebo se prostě někde ještě dostává vlhkost.

Ještě jsem se chtěl zeptat, jak se rozebírá ta protipožární průchodka a jak se odpojuje podtlaková hadice z posilovače?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 05.06.2013 11:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

jak se dá opravit ta vaklající hadička která vede z tandemu? Stačí to zalejt třeba dvousložkovým epoxidem nebo tak něco? Předpokládám že když to sundám abych to opravil tak musim dát nový těsnení. Případně je tam nějaká další věc na kterou bych si měl dát bacha?

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 05.06.2013 12:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3245

Bydliště:

Karlovarsko

Jak jde tandem dolů, tak vždy nové těsnění. Je možnost že se v tom někdo šťoural a nechal původní a teď to netěsní. Mě tudy tekla nafta, podtlak dobrý, ale to bylo spíš starým těsněním. Rozebrané to nikdo asi něměl. Ta trubka z tandemu jde zalepit epoxidovým lepidlem, tekutým kovem, prostě něčím co vymezí její vůli, nevydrolí se a fakt drží. Ty plastové kusy potrubí se nesmí viklat. Pak si to přisává a zmenšuje se podtlak. Možná by se to dalo dotěsnit nějakým kaučukovým lepidlem co zůstává pořád měkké nebo silikonem - jen úvaha.
Tandem není až tak drahý díl. Nový 6000,- a repas 3000,- na vrakáči do 2000,-
Brzdové kotouče Brembo a destičky Brembo/Textar (měly by být shodné) mám odzkoušené a za mě dobrý. Na Preseti mám ještě v Reichu osazeny na předku haněné TRW kot. i dest. a taky není problém. A ty brzdy u mě dostávají na pr**l. Rozhodně to je část auta, kterou jsem nikdy nešetřil a také se o ní vzorně starám. Repas brzdičů - nové prachovky a manžety, měněné orezlé pístky, promazané silikonovou vazelínou. Takže na STK vždy stejný účinek L/P.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 06.06.2013 00:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

506

V protipožární přepážce je opravdu jen gumová průchodka, a v ní spojení trubek od vývěvy a od posilovače.
Trubky vytahni a průchodka je nasazená za hranu plechu, vytlačíš jí prstem.

Trubka co vede do posilovacího válce, je nasazená úplně stejně. Je v gumovém lůžku.



-- tandem se mi neviklá, tlumítko si ani vůbec nevybavuju, že bych nějaké potkal.
nenapadá mě nic jiného, než posilovač, nebo vývěva.
Kolem ní suché, motor sem umyl abych mohl sledovat.. takže těsnění taky ok.
Tlumítko motor 2.5Tdi nemá.
Trubku od posilovače sem omotal teflonovou páskou, aby byla fakt na fest a průchodku sem stahnul páskou. Žádný rozdíl.


Přílohy:
20130531_193423.jpg
20130531_193423.jpg (119.29 KiB) Zobrazeno 2886 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Extrémní povadnutí brzd!
PříspěvekNapsal: 06.06.2013 05:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2012

Příspěvky:

625

Bydliště:

České Budějovice

Neni náhodou tlumítko zásobník podtlaku na turbu? To bys měl mít ne?

_________________
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group