b5.5 kotouce a desky

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
mikelight
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 10.08.2010 17:18

b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od mikelight »

Zdar borci,

nevite kdo dela prvovyrobu kotoucu a desek pro VW?

Uživatelský avatar
standokan
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3077
Registrován: 17.04.2008 11:59
Bydliště: Uplnej sever

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od standokan »

u W8 ATE :wink:
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw

Uživatelský avatar
rapid.direct
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3875
Registrován: 17.02.2008 20:08
Kontaktovat uživatele:

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od rapid.direct »

Proč je to tak důležité to slovo prvovýroba?

mikelight
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 10.08.2010 17:18

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od mikelight »

rapid.direct píše:Proč je to tak důležité to slovo prvovýroba?
No ja myslim, ze je, ptz kdyz si koupis napr. ATE kotouce primo u VW nebo nekde v Auto Kelly, tak to nutne nemusi znamenat, ze se bude jednat o dva identicke vyrobky.

Nevim jak u VW, ale napr. u BMW to tak je, znam mraky lidi, co si na bawo koupili ATE z normalni obchodni site a meli problemy-hlavne krouceni. U bmw origo kotoucu zadne problemy nejsou, i kdyz je to ATE.

Co si tak vzpominam z te diskuse, co se na toto tema na bmwklubu vedla, tak se delaji verze pro zapadni trhy a pak pro ty vychodni...takze asi tak.

Tal by me zajimalo, jak to je u VW - zkusenosti s origo a druhovyrobou.
U BMW to vychazelo tak, ze se proste vyplati priplatit a dat origo, nez pak resit reklamace a apod.

Uživatelský avatar
Jenda.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 801
Registrován: 11.07.2009 19:02
Bydliště: BRNO

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od Jenda. »

Já mám ATE 1,5 roku a spokojenost :D . Dávají se i na Supa.

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od majkl1 »

U kotoučů nevím, ale u ATE destiček jsou minikálně 3 řady dle kvality (a ceny pochopitelně). Ty nejsračkovatěšní jsem nezkoušel, ty prostřední ano a už nikdy více. Ty nejlepší nemám odzkoušené. A zato, že se kotouče zkoutí mohou mít a často i mají na svědomí špatně zvolené destičky. :wink:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
ameron
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od ameron »

Mne sa kotuce stale krutily (aj povodne aj kupene nove Ferodo) vzdy vydrzali asi 3000 km a potom sa uz nedalo jazdit. Tak som dal ATE powerdisc a uz drzia treti rok (60 tkm). Obcas ale robia cudne zvuky nakolko su drazkovane. Ja nabuduce kupim asi dierovane Zimmerman. Ale aj Ate su fajn. A ozaj dozadu som tiez dal ATE.

Uživatelský avatar
bmwm3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 26.12.2007 17:14

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od bmwm3 »

Já tady teda nechci chytračit, ale na BMW jsem řešil brzdy ranec dlouho.
Naprosto nejlepší kombinace, co jsem vykoumal a mám/měl jsem i na Pašíku je Brembo kotouče a Textary. Destičky jsou pěkně měkký, takže to brzdí jako svině, jak účinkem, tak nevadnou po tvrdším zacházení.
Teď je neměli, tak jsem musel dát přední Ferodo Premier a NEJVĚTŠÍ tragedie. Sice neubývají, ale když jsou úplně ledový (v dešti na dálnici, když dlouho nebrzdím), tak pak ani na mokru nejsem schopnej zašlápnout ze 160, aby zasáhlo ABSo, když už se zahřejou, tak jeden, dva brzdné účinky jsou ok, ale po tvrdším zacházení se okamžitě uvařej, fakt obrovská tragedie a to nejsem žádnej závodník..
ATE je taky cajk, ale Brembo + Textar lepší, ale třeba počítat s tím, že ty desky mizej, ale zase brzděj a to tak, že super ...

Uživatelský avatar
ma-jkl
Pilot
Pilot
Příspěvky: 829
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od ma-jkl »

info pro další lidi. Koupil jsem tam nakonec Brembo easy check a destičky Textar a perfektní. Jak tu někdo doporučoval, brzdný efekt je super, i když se zahřejí, účinnost bych řekl stejná, stejně tak, když potřebujete zabrzdit rychle na dálnici a jsou studené, perfektně to šlape pohromadě :)
...ford?

pepe labros
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 28.06.2009 12:18

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od pepe labros »

ATE power disk. A brzdí to jak přeražený. Jen trochu mizej destičky.
Kámoš tam napral zimmermany a teky spokojenost.

Uživatelský avatar
Hallo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWYSOČINA
Kontaktovat uživatele:

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od Hallo »

Mám Ferodo SL a katastrofa.Píská to jak vlak,dal je tam mechoš a říkal že na všech autech ok.Myslel jsem si že sednou a přestanou,ale ne.Pískaj víc a víc.Kotouč (taky ferodo) je od nich odřenej,takže pujdou asi ven a na reklamaci,co mám koupit místo nich?Přemýšlel sem o těch levnějších rzimmerman,nebo o TRW (ty mám vzadu a ok),pak mě napadá už jen textar,ale ty stojej už skoro2t.Co doporučíte za kompromis?Díky

komin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 11.03.2008 11:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od komin »

Daj brembo + textar alebo zimmerman + textar - prvu kombinaciu som mal druhu mam teraz obe max. spokojnost ber co zozenies lacnejsie akurat nech to nema ziadne drazky a dierky. Drazky su hlucne a dierky sa aj tak zanesu prachom a neplnia svoj ucel a zaroven znizuju pevnost kotuca plus zmensuju treciu plochu. A ak dobre viem tak zimmerman berie polotovary od bremba cize su to vlastne rovnake kotuce :roll:

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od Currahee »

komin píše:Daj brembo + textar alebo zimmerman + textar - prvu kombinaciu som mal druhu mam teraz obe max. spokojnost ber co zozenies lacnejsie akurat nech to nema ziadne drazky a dierky. Drazky su hlucne a dierky sa aj tak zanesu prachom a neplnia svoj ucel a zaroven znizuju pevnost kotuca plus zmensuju treciu plochu. A ak dobre viem tak zimmerman berie polotovary od bremba cize su to vlastne rovnake kotuce :roll:
Člověče komíne, to by mě zajímalo, když teda dirky snižují pevnost kotouče a zmenšují třecí plochu, proč se dělají právě u extrémně namáhaných brzd, třeba na závodních autech? Asi jsi toho hodně nazávodil, když máš takovou zkušenost. Já jezdil rally docela dlouho a mám opačnou zkušenost. Jinak bez direk jsem z Mořiny pod kopcem v Letech málem nedobrzdil. Brzdy totálně zvadly, ale s dirkama no problem. No možná až jednou vyzkoušíš sprotovní kotouče, tak změníš názor :lol:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od Currahee »

Currahee píše:
komin píše:Daj brembo + textar alebo zimmerman + textar - prvu kombinaciu som mal druhu mam teraz obe max. spokojnost ber co zozenies lacnejsie akurat nech to nema ziadne drazky a dierky. Drazky su hlucne a dierky sa aj tak zanesu prachom a neplnia svoj ucel a zaroven znizuju pevnost kotuca plus zmensuju treciu plochu. A ak dobre viem tak zimmerman berie polotovary od bremba cize su to vlastne rovnake kotuce :roll:
Člověče komine, to by mě zajímalo, když teda dirky snižují pevnost kotouče a zmenšují třecí plochu, proč se dělají právě u extrémně namáhaných brzd, třeba na závodních autech? Asi jsi toho hodně nazávodil, když máš takovou zkušenost. Já jezdil rally docela dlouho a mám opačnou zkušenost. Jinak bez direk jsem z Mořiny pod kopcem v Letech málem nedobrzdil. Brzdy totálně zvadly, ale s dirkama no problem. No možná až jednou vyzkoušíš sprotovní kotouče, tak změníš názor :lol:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

komin
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 11.03.2008 11:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: b5.5 kotouce a desky

Příspěvek od komin »

To je sice fajn ale mi sa bavime o beznych brzdach a beznych dostickach ci mi chces povedat ze vrtane zimmermany su sportove brzdy? To nemyslis vazne, ceny sportovych brzd sa pohybuju niekde inde a neviem otom zeby som na WRC autach F1 ci na LE mans videl nejake auto co by malo vrtane kotuce :wink:

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“