Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: brzdy, abs, tlumice?
PříspěvekNapsal: 06.08.2012 19:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2008

Příspěvky:

652

Bydliště:

OstraVWa

tak tady mam dalsi problem.

pri intenzivnim brzdeni se se mi auto docela dost rozvibruje. prvni myslenka byla krive kotouce, tak jsem je aspon sundal, ocistil, zkontroloval i desky a vypadaji fakt rovne a v pohode. je mi jasne, ze male odchylky nepoznam, kontroloval jsem je jen okem, ze jsem je dal k sobe a otacel, jestli tam terba nebude mezerka nekde, ale asi to neni moc dobry zpusob, lepsi bohuzel neznam.

no nicmene si myslim, ze tim by to ani nemuselo byt, protoze auto vibruje jeste i kdyz uz skoro stoji, fakt divne.

tak me napadlo, jestli by nemohl byt problem v ABS. nevim jak to funguje, nikdy jsem to nevidel rozebrane, ale pri takovem silnem brzdeni by mi to snad melo kopat do pedalu, coz delalo a ted uz nic. muze se pokazit nejaka mechanicka cast ABS? je tam nejake zubate kolo, ktere by treba mohlo mit sjete zoubky? fakt netusim, jsem na tohle uplna lama.

nebo myslite, ze to budou kotouce spolecne se spatnyma tlumicema a proto to vibruje i kdyz uz skoro stojim? kdyz brzdim jako normalni clovek, tak se to nijak neprojevuje. jen tak zhruba pred dvemi mesici jsem mel podezreni na ty krive kotouce, protoze i pry slabsim brzdeni treba u krizovatky to trochu hazelo, ale to nejak preslo.

ma nekdo podobnou zkusenost? vag jsem jeste nezkousel, ale myslim ze to bude fakt mechanicka zalezitost.

diky za rady

_________________
moje instruktážní videa!
-->KAT-OFF
-->EGR-OFF
-->MAF-OFF
-->výroba dvojité koncovky výfuku
dejte vědět jak se líbily! :)

_________________
VW Passat Variant B5, r.v.1999, AFN, 140PS, 325Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: brzdy, abs, tlumice?
PříspěvekNapsal: 07.08.2012 18:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

stopro křivý kotouče a určitě zkontroluj pohyblivost pístku ve třmenu, jestli se nepřidírá.
Pak mrkni na čepy řízení a axiální táhla.
ABS by tě kopalo do pedálu a tlumiče ti maximálně udělaj z auta parník
VAG ti nic z toho neodhalí - jedině poruchu ABS, ale na to máš i kontrolku na palubce

ABS funguje tak, že na každým kole (náboji) je takovej věnec s dírama, proti němu čidlo, který snímá pohyb kola. Pokud se kolo vlivem silnýho brždění zastaví, tak ABS upustí tlak v brzdovým válci, aby nedošlo ke smyku, pak se zase kolo zasekne na nepatrnou chvilku a zase pustí a tak pořád dokola, dokud stojíš na brzdě. To kopání do pedálu je způsobený právě změnama tlaku v brzdový soustavě

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group