Stránka 2 z 4

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 19.01.2013 17:17
od wladi
to sa podla mna neoplati..ked som mal znizenie takych 4-5-6 tak sa zjazdievali, ked som mal 8 dole bolo to okej :)

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 21.01.2013 12:43
od Dymák
:arrow: Qweros: prosim te, nevis jeste kolik mas mista mezi predni gumou a sroubem horniho ramene s tim et35?
Uz mi to leze na mozek a nerad bych se zasek prave o ten sroub, kdyz si jinou tehlici posunu dosedaci plochu kola o 20mm dovnitr...

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 28.01.2013 00:32
od RabbiTBiker
Zdarec, zaujal mě příspěvek s dávánim ětších kotoučů z W8, psali jste že je potřeba dat těhlice a spodni rameno. Už jste někdo ten upgrade dodělal a funguje to? Já bohužel z duvodu nehody budu muset rameno měnit tak, že bych to udělal najednou i s tímhle vylepšením. Dále jestli lze měnit kus za kus, nebo jestli bude problém při montáži díky za rady

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 28.01.2013 09:15
od Dymák
hotový to ještě nemám, ale fungovat to bude bez problému - jen si připrav dost peněz na ty brzdy... a kvuli bouchlýmu ramenu dávat 334mm brzdy je trochu mimo mísu... (rameno je ta nejmeší cenová položka z toho všeho)

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 28.01.2013 09:59
od wladi
hlavne v podpise mas 2003 passat a tam rameno menit netreba..osobne by som sa vykaslal na brzdy z W8, zbytocne nakladne na servis a podobny ucel ti splnia aj 347 z A6 C6, pripadne 321 z A4 B7..na A4ku su kotuce a platnicky lacne, pri A6tke stoja viac..ale stale to nie je ako na W8mu ze po zlave vychadzal jeden kotuc na 260€/kus a robi ho len zimmerman

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 28.01.2013 11:31
od RabbiTBiker
Mno to je zase spis muj problém, že když už se to posralo tak proč to neudělat lepší :)

Jinak ty brzdy z A6 tam pujdou bez problemu??, těhlice budu muset asi každopadně vyměnit? nejsem automechanik, tak se radši 10x zeptam na tu samou pičovinu, než abych to pak pomrdal.. :) dík

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 28.01.2013 11:44
od wladi
Potrebujes najlepsie komplet nastrojene tehlice z tej A6tky..3,0TDi uz mala 347 kotuc.brzdic je rovnaky ako ma aj S4 B6/B7..na tehlici je iny ABS snimac takze ten budes potrebovat vymenit..teoreticky je to vsetko :)

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 28.01.2013 12:00
od RabbiTBiker
Tak okej :-) kdyby vás lidi ještě k tomu cokoliv napadlo tak budu rád.... Takže sehnat brzdy s nastrojenýma těhlicema tedy.... :)a nějakym zpusobem vyměnit čidlo abs.. :) :twisted: děkuju

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 28.01.2013 16:25
od Dymák
Čidlo ABS (resp. kabel) jde skrz těhlici a spousta lidí ho nevyndavá, takže při troše štěstí bude k tomu
Jinak ten W8 kotouč je tak drahej, protože je už v originále plovoucí, což ten z A6 není...
Jo a minimální rozměr kola je 17"

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 29.01.2013 00:19
od wladi
ano a kotuc na RS6 co ma 365mm stoji len o par euro viac :mrgreen: caro Passatu W8, platis mrte penazi za nic extra :)

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 29.01.2013 00:41
od RabbiTBiker
17ky mám... :-) jinak o5 podotýkam, že nejsem mechanik, tak bych ještě prosil vysvětlení mezi plovoucim a normálnim kotoučem díkes :-)

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 29.01.2013 07:33
od Dymák
Laicky řečeno: normální kotouuč je odlitek z jednoho kusu materiálu a plovoucí kotouč se skládá ze dvou kusů (unašeč - ta část, co je přišroubovaná k náboji a rotor - ta část, kde působí destičky)
Výhoda plovoucího kotouče spočívá v lepším odvodu tepla, tudíž je menší riziko zkroucení při ostý jízdě a zároveň dýl vydrží, zež "zvadne"

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 30.01.2013 01:29
od Dymák
zpět k tématu: :arrow: wladi
jsem trochu prošel možnosti podvozku na 4x4 a máš pravdu - štelovací ramena jsou zbytečně drahý, když na pořádným podvozku mám už štelování odklonu na horním uložení v ceně.... viz D2

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 01.02.2013 11:35
od wladi
D2 robi aj pre passat so stelovanim odklonov? viem ze na G5 a ine hej ale pri Passate som to nepostrehol..

Re: Alu 8,5x18 ET 20

Napsal: 01.02.2013 11:38
od Qweros
Dymak : Na ten šroub se podívam kolik tam je místa.. ale mam dojem,že moc ne.. Ale myslím že hodně malo místa je od vnitřní hrany disku/pneu k tlumiči.. Ale tet si nevybavim co tam ,,překaží,, jeslti je to pružina a nebo matka na štelováku..

A jinak snížení VS sjíždění

Když jsem měl podvozek TA Technix tak nevim proč ale geo jsem nedělal.. Jen tak od oka při výměně ramen.. Jelo to rovně, pneu se sjížděli.. Myslel jsem že je to normální..
Když jsem dal podvozek od HR, tak rozdíl v jizde nepopsatelnej tak jsem nechal udělat i geo a parada.. za cca 7tis km se vnitřky nesjeli víc než středy.. Ale za to venkovní strana jo, ale co jsem zjištoval tak je to tím že si ,,užívam,, zatačky.. Protože neni možný aby při snížení byly kola do V místo do A..

Ale nějak to neřešim, protože pneu mam tak nějak vždy od kamarada za par korun ktery jsou aspon na jedno sezonu.. To mi stačí.. Než dát ranec za nové pneu a pak byt nasrán že se sjeli za sezonu kvuli rozhozený geo s nějaky díry..