Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s řízením...
PříspěvekNapsal: 10.12.2012 22:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.08.2012

Příspěvky:

12

Zdravím všechny zdejší clubáky :) Mám takovej problém... Dnes ráno jsem sedl do svýho mazlíka (Passat B5 1,9TDi AFN 98), všechno bylo v pohodě, až do první zatáčky... Najednou, jakoby mi vypnulo servo a volant šel dost ztuha... Když jsem ale zvednul otáčky motoru, volant šel úplně krásně. To samý, když stojím na místě, volant jde z lehka a plynule... Když třeba jedu na neutrál z kopce, tak se zatáčí hodně špatně... Zkouknul jsem vše co mě napadlo v první chvíly - podběhy čistý, nikde nic nedře ani sníh nepřekáží, olej v nádržce na servo taky je, a mezi ryskama... Pumpa pro servo se točí, neprokluzuje. Četl jsem všude na foru, nikde jsem nenašel odpověď přímo na můj problém... Co mě zarazilo, někdo zde popisoval, že při špatným homokineťáku může "jakoby dřít" řízení... Levej mám v háji, v zatáčce lupe... Nemůže to být tím? BTW, VAG samozřejmě nic nevypsal... Díky předem za odpovědi a názory :)

_________________
Passat B5 1,9TDi 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s řízením...
PříspěvekNapsal: 11.12.2012 12:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.11.2009

Příspěvky:

715

Bydliště:

Zličín blízké okolí

patrix15 píše:
Zdravím všechny zdejší clubáky :) Mám takovej problém... Dnes ráno jsem sedl do svýho mazlíka (Passat B5 1,9TDi AFN 98), všechno bylo v pohodě, až do první zatáčky... Najednou, jakoby mi vypnulo servo a volant šel dost ztuha... Když jsem ale zvednul otáčky motoru, volant šel úplně krásně. To samý, když stojím na místě, volant jde z lehka a plynule... Když třeba jedu na neutrál z kopce, tak se zatáčí hodně špatně... Zkouknul jsem vše co mě napadlo v první chvíly - podběhy čistý, nikde nic nedře ani sníh nepřekáží, olej v nádržce na servo taky je, a mezi ryskama... Pumpa pro servo se točí, neprokluzuje. Četl jsem všude na foru, nikde jsem nenašel odpověď přímo na můj problém... Co mě zarazilo, někdo zde popisoval, že při špatným homokineťáku může "jakoby dřít" řízení... Levej mám v háji, v zatáčce lupe... Nemůže to být tím? BTW, VAG samozřejmě nic nevypsal... Díky předem za odpovědi a názory :)

Ahoj ja měl něco podobného nakonec jsem měnil jak servo tak řízení začínalo to podobně nejdřív to cca 500 metru šlo z tuha jen do prava do leva to bylo v pohodě pak v pohodě nakonec jak píšeš tak na volnoběh nešlo točit při vyšších otáčkách celkem v pohodě ,měnil jsem olej pak servo pořad žádná změna nakonec výměna řízení a už to funguje ,začal bych u oleje pokud nebyl měněnej pak bych prubnul nejlépe od někoho pujčit servopumpu no a na konec je řízení .s tím homo si nejsem moc jistej ale jakpíšeš že to při vyšších otačkách funguje. jo olej v servu se kontroluje při nastarovaném motoru


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s řízením...
PříspěvekNapsal: 11.12.2012 22:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.08.2012

Příspěvky:

12

Tak z dneška další poznatek... Něco někde hrozně skřípe, když jsou kola v krajní poloze... Tipoval bych servo pumpu... A olej už to má asi taky za sebou, a smrdí jak po přidřeným železe, nebo k něčemu podobnýmu bych to přirovnal... No, takže asi opravdu začnu výměnou oleje, třeba to ještě nemá pumpa za sebou... PS: Dá se eventuelně použít olej, kterej bych tam nalil a zjistil, že to nepomohlo? Nebo musím pak znova koupit novej?

_________________
Passat B5 1,9TDi 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s řízením...
PříspěvekNapsal: 12.12.2012 10:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.11.2009

Příspěvky:

715

Bydliště:

Zličín blízké okolí

patrix15 píše:
Tak z dneška další poznatek... Něco někde hrozně skřípe, když jsou kola v krajní poloze... Tipoval bych servo pumpu... A olej už to má asi taky za sebou, a smrdí jak po přidřeným železe, nebo k něčemu podobnýmu bych to přirovnal... No, takže asi opravdu začnu výměnou oleje, třeba to ještě nemá pumpa za sebou... PS: Dá se eventuelně použít olej, kterej bych tam nalil a zjistil, že to nepomohlo? Nebo musím pak znova koupit novej?
ahoj asi by to šlo ale jak je tu popsane pokud vyměnuješ olej měl bys minimálně jedním litrem propláchnout okruh a druhej použít na doplnění ,ja to raději dolejval vždy novým olejem ono pak řešit že ti nejakej bordel ucpe přepouštěcí kroužky v řízení což byl asi muj problém a měnit ted v tomhle mrazu řízení a jít na geometrii je jen přeci zimmaaaa jo a kupoval jsem ve škodovce origo litr za 330 Kč ono kupovat v Kelly olej od Febi vyjde skoro nastejno


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group