Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 28.01.2013 00:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

59

Bydliště:

Severní Čechy/Praha

Zdravim,
po repasi (tesneni, pistek) zadniho brzdice (kvuli unikajici kapaline) nekdy minuly rok mi trochu povolila rucni brzda. Nevim sice proc, ale neresil jsem to, proste jsem za ni tahal vic.

Pred dvema tydny jsem ale musel rozebrat i druhej trmen (kvuli zatuhlymu pistku -> pripecenej) a rucni brzda se povolila jeste vic. Ted uz pri zatahovani prekazi operka a ani tak to v kopci nedrzi. Navic pri prvnim seslapnuti brzdy pedal trochu povoli (to predtim nedelalo) a pri druhym uz jde do tuha. Kapalina neubyva.

Vi nekdo kde se stala chyba?

Diky moc...

_________________
Golf VI 1.4 TSI 118 kW Highline
Ex: Passat Variant 1.9 TDi 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 28.01.2013 19:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3245

Bydliště:

Karlovarsko

Musis si nastavit lanovody rucni brzdy.U predokolky jsou schovane za tepelnym stitem vyfuku.Zajistis si vahadlo za pakou rucni brzdy.Na faceliftu se tam dostanu popelnikem loketky.Skripnul jsem tam plochy sroubovaky.A ted dolu pod auto.Na lanovodu vytahnes segrovku,vysroubujes pruchozi sroub lanovodu,roztahnes obe casti lanovodu od sebe a utahnes zpet a vratis segrovku.Na druhem lanovodu totez.Ja to mel celkem slusne zarezle,ale u ctyrkolky jsou ty stelovaci casti lanovodu az u spodniho pricneho ramene zad. napravy.Tak to tam vic hnije.A jsou tam male plosky,ktere se hned zvejknou.Jinak predokolku jsem nikdy nezkoumal,tak nevim jestli ti nebude prekazet vyfuk.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 29.01.2013 09:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

59

Bydliště:

Severní Čechy/Praha

Diky za navod :) me ale primarne zajimalo, proc doslo k tomu rozstelovani, kdyz se s tim nehejbalo. A taky co znamena ten povolujici pedal.

Diky...

_________________
Golf VI 1.4 TSI 118 kW Highline
Ex: Passat Variant 1.9 TDi 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 29.01.2013 19:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

hejbalo se z pistkem ne?

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 29.01.2013 20:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3245

Bydliště:

Karlovarsko

Tak k tomu pedalu.System je absolutne tesny? Obzlast ted po vymene to netece kolem hridelky packy rucni brzdy zezadu na brzd. trmenu? Mas dobre odvzdusneno? Myslim jak oba okruhy,tak i jednotku ABS.Je to tu sice omilane,ale jednoduse bud Vaginou nebo ted na snehu nechat spustit ABS a jeste bych to zkusil jednou kolo po kole odvzdusnit.A k te poloze paky rucky.Me se to take takto rozhodilo,ze jsem mel paku pomalu ve svisle poloze.A to jsem ty packy co jsou zezadu na brzd. trmenu vracel tak,aby poloha na hridely v tom drazkovani byla az k tomu dorazu o ktery se packa opira v povolene poloze.Bez toho "natazeni" lanovodu jsem se neobesel.Jen ze zvedavosti.Ty jsi menil vsechny tesneni a manzetu trmenu?

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 29.01.2013 23:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

59

Bydliště:

Severní Čechy/Praha

luki píše:
hejbalo se z pistkem ne?


jj preventivne jsem ho menil, kdyz uz to bylo rozebrany...

_________________
Golf VI 1.4 TSI 118 kW Highline
Ex: Passat Variant 1.9 TDi 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 29.01.2013 23:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

59

Bydliště:

Severní Čechy/Praha

Diky za reakce...

Domnivam se, ze kapalina nikde neunika, pravidelne kontroluju hladinu. Odvzdusnovali jsme jen u toho kola, kde se opravoval trmen (pri oprave jsme zmackli hadicku do klesti)...zkusime teda odzvdusnit vsude. S tim abs to bude tezky, kdyz ted prisla obleva :)...

Jinak nevim co myslis manzetou trmenu...proste jsem koupil opravnou sadu Frenkit a vymenil vse, co tam bylo (nejaky kousky tusim zbyly).

_________________
Golf VI 1.4 TSI 118 kW Highline
Ex: Passat Variant 1.9 TDi 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 30.01.2013 00:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3245

Bydliště:

Karlovarsko

Ano,myslel jsem komplet sadu.Takze i tesneni co je z vnitrni strany hridelky packy rucky.Snad pomuze odvzdusneni.Jinak u nas je ted vsude ledu dost.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 30.01.2013 09:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

59

Bydliště:

Severní Čechy/Praha

jj tak i ta se menila...vsak ono zase brzo prituhne :) a jak dlouho cca je nutny zasahovat abs, aby se odvzdusnilo?

_________________
Golf VI 1.4 TSI 118 kW Highline
Ex: Passat Variant 1.9 TDi 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 30.01.2013 10:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8972

zasah do ABS aby se ovzdušnilo by mělo po prvnim rozběhu čerpadla

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Změna chování brzd po repasi
PříspěvekNapsal: 02.02.2013 20:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9730

Bydliště:

Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Po repasu brzdiče odvzdušňuji tak 5x (každý den jednou). Ono se pár bublinek udrží na závitu samoštelu a je potřeba kolo "prodrcat" na silnici, aby došlo k dokonalému odvzdušnění. Uvidíš, že nějaký vzduch tam ještě zbyl, i když při odvzduňění už žádný nešel. Změna polohy ručky je tou změnou pístku.

_________________
Pašoun B5,5 4motouz 96kw, Toyota Rav4 II 2.0 VVTI Virago XV 535


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group