měkké brzdy - vyřešil prosím někdo problém?
Napsal: 19.07.2013 09:57
Omlouvám se, že zakládám na toto nové vlákno, ale podle témat na to snad ještě nikdo nepřišel.
Starám se o Passata B5 2,3 VR5.
I po výměně komplet jednotky ABS s hydraulikou a brzdového válce je problém měkkého brzd. pedálu s dlouhým krokem.
ABS funguje na trávě a šotolině ok. pedál se vypumpuje.
Když prudce šlápnu na br. pedál např při 120km/h tak se v zapření pod silou nohy dostanu néměř až na konec jeho dráhy, auto začne brzdit, ale do zakvílení se dostanu až po! momentu kdy je pedál plně stlačen. U jiných aut se mi to to nikdy nestalo.
Ventil v hadici - trubce k posilovači je ok. Stav obložení ok, jsou tam však montovány vpředu děrované kotouče.Odvzdušnění nekolikrát.
Má cenu řešit odvzdušnění VAG auto má zřejmě elektronickou uzáverku dif. podle čísla jednotky ABS.
Hadičky k brzdičům se také zdají být měněny.
Podařilo se někomu problém prosím vyřešit???? Mám se na něco ještě zaměřit? Nechápu to..
Alda
Starám se o Passata B5 2,3 VR5.
I po výměně komplet jednotky ABS s hydraulikou a brzdového válce je problém měkkého brzd. pedálu s dlouhým krokem.
ABS funguje na trávě a šotolině ok. pedál se vypumpuje.
Když prudce šlápnu na br. pedál např při 120km/h tak se v zapření pod silou nohy dostanu néměř až na konec jeho dráhy, auto začne brzdit, ale do zakvílení se dostanu až po! momentu kdy je pedál plně stlačen. U jiných aut se mi to to nikdy nestalo.
Ventil v hadici - trubce k posilovači je ok. Stav obložení ok, jsou tam však montovány vpředu děrované kotouče.Odvzdušnění nekolikrát.
Má cenu řešit odvzdušnění VAG auto má zřejmě elektronickou uzáverku dif. podle čísla jednotky ABS.
Hadičky k brzdičům se také zdají být měněny.
Podařilo se někomu problém prosím vyřešit???? Mám se na něco ještě zaměřit? Nechápu to..
Alda