čus
existuje nějaká tolerance pro házivost kotoučů.Mám na LP kole 0,3mm,PP 0,1mm,LZ 0,1mm a PZ 0,0mm.Měřil jsem to hodinkama z frézy.Tři desetiny milimetru mi nepřijdou žádnej extrém,nebo spíš mi nepřijde že by to házelo natolik aby mi při brzdění cukalo auto.Dal jsem i nový pístky do třmenů,ramena jsou taky nový.Jediný co zbylo jsou ty kotouče.Ale jak píšu 3 desetiny????
Házivost kotoučů
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 11.10.2009 18:11
Re: Házivost kotoučů
Tak jsem vzal dneska kotouč na soustruh a záhada se stala ještě větší záhadou.V místě kde mi začla kudla brát jako poslední se kotouč docela pěkně rozdrnčel,tak že to místo bylo po přetočení sice v rovině s celou plochou kotouče,ale oskákaný že to vypadalo jak valcha.Nevim co se stalo za chybu,ale nejspíš se kotouč v jednom místě nějak divně vyhřál či přehřál,že to zkurvilo ten materiál a proto se to kudle ze soustruhu nelíbilo.No tak jsem na auto namontoval nový kotouče v záloze a ty tři desetiny milimetru opravdu dokážou rozhoupat auto při brždění.Docela jsem čuměl.Takový malý vychílení a co to dělá.No tak snad to pomůže i někomu jinýmu
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20.10.2012 20:15
Re: Házivost kotoučů
Jseš soustružník?Pokud ne,pak ti musím říci,že to drnčení nemá s vyhřátým materiálem nic společného.Je to jen nedostatečné upnutí.Určitě jsi upínal za díru.Vzhledem k tomu,že kotouče jsou celkem tvrdý materiál,nelze se tomu divit.Chce to dělat na malé otáčky a po malých šponách./plně nejlepší je nůž s výměnnou destičkou a maličkým rádiusem.Já to měl lehce odrnčené taky(samo že v tom nesmí být rýhy)ale po poslední šponě jsem to přejel šmirglem a bylo to.
VW Passat 2.8 V6 4motion