7J VS 8J

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stonefield
Řidič
Řidič
Příspěvky: 175
Registrován: 26.06.2013 22:30

7J VS 8J

Příspěvek od Stonefield »

cau,

mam v planu nove 17" disky.. jsou to 8Jx17 ET37.
v TP mam ale zapsane 7Jx17 ET37 s 225/45, bude to problem na paskalu, nebo se to tam v pohode vejde? Jestli to dobre chapu, tak 8J by mely byt sirsi.
5.5 tiptronic v6tdi~akn limo

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: 7J VS 8J

Příspěvek od M@ty »

S šířkou disku na autě mít problém nebudeš. Papírově snad také ne. Na to se mi zatím nikdo nekoukal. Také mám ve velkém tech. průkazu 7J R17 a mé O.Z. budou širší.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: 7J VS 8J

Příspěvek od PlusOne »

To "J" určuje akorát tvar patky ráfku, v dnešní době se snad ani jiné, než "J" nedělá, takže naprosto nedůležitý údaj.
8 je šířka disku v palcích, tzn. rozdíl 7" vs. 8" je přesně 2,54cm. Při ET 37 se naprosto v klidu vejdou, proti disku o palec užšímu se stejným ET budeš mít 1,27 cm na každou stranu, dovnitř i ven.
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...

Uživatelský avatar
Stonefield
Řidič
Řidič
Příspěvky: 175
Registrován: 26.06.2013 22:30

Re: 7J VS 8J

Příspěvek od Stonefield »

aha tim lip.
no jsou to vw funplay, tusim ze na turana se delaly 2x8J a vepredu min. Disky co jsem koupil jsou vsechny ctyri 8J, tak snad to bude ok, zitra je budu mit, jeste musim sehnat pneu :)
dik
5.5 tiptronic v6tdi~akn limo

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: 7J VS 8J

Příspěvek od PlusOne »

Funplay se dávaly na Crosse, tomu dost slušely, jsem zvědavý, jak budou vypadat na Passatu.
Určitě pak dej foto ;-)
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...

Uživatelský avatar
Stonefield
Řidič
Řidič
Příspěvky: 175
Registrován: 26.06.2013 22:30

Re: 7J VS 8J

Příspěvek od Stonefield »

tak jedna prvni rychla
Přílohy
2.jpg
5.5 tiptronic v6tdi~akn limo

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: 7J VS 8J

Příspěvek od PlusOne »

Proč ne :) Je to jiné, než ohrana klasika ála Phoenix, a přesto je to origo VW, navíc sluší.
Za mě dobrý!
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...

Uživatelský avatar
Stonefield
Řidič
Řidič
Příspěvky: 175
Registrován: 26.06.2013 22:30

Re: 7J VS 8J

Příspěvek od Stonefield »

jo vypada to celkem pekne.. passat hlavne neni vubec fotogenicky auto. na fotkach se mi nelibi.
kazdopadne asi to necham trosku posadit k zemi. tak 30/30 by mohlo byt ok.
budou mi stacit pruziny, nebo potrebuju komplet? nevite +1 / m@ty?
5.5 tiptronic v6tdi~akn limo

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: 7J VS 8J

Příspěvek od M@ty »

Já měl -30/-30 a originál tlumiče to ještě vzaly. Teď jen nevím zda máš předoplaz nebo 4motion. Na předoplaz koupíš stavitelný podvozek za cenu samotných pružin na čtyřkolku. Stavítko je pak za nesmyslný peníze.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
PlusOne
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10258
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Haná :-D

Re: 7J VS 8J

Příspěvek od PlusOne »

Stonefield píše:jo vypada to celkem pekne.. passat hlavne neni vubec fotogenicky auto. na fotkach se mi nelibi.
kazdopadne asi to necham trosku posadit k zemi. tak 30/30 by mohlo byt ok.
budou mi stacit pruziny, nebo potrebuju komplet? nevite +1 / m@ty?

Tohle snížení snese v pohodě jen pružinou, je ale otázka, jak dlouho už tam máš stávající tlumiče. Někde jsem se dočetl, že není dobré dávat kratší pružiny na už v určité dráze vychozené tlumiče, že pak jdou rychleji do kytek. Nevím, co je na tom pravdy, já jsem nad tím přemýšlet nemusel, měl jsem měnit tlumiče komplet, a za cenu nových tlumičů jsem vzal celý pevný podvozek AP Sportfahrwerke (-40/-30). Mám ho třetí rok, drží, najel jsem na tom kolem 50.000, až vyteče, tak buď koupím klasické tlumiče, s tím, že tam dám ty AP pružiny, tohle snížení by v pohodě měly sériové tlumiče snést pokud to bude "od novoty", anebo přemýšlím nad nějakým stavitelným, s tím, že si to vyšroubuju tak, jak se mi to bude líbit a vyhovovat....
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“