Servo cuká volantem
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
Servo cuká volantem
Začalo mi cukat servo volantem at točím při jízdě do leva či prava,tak se snaží jemným cukáním vracet volant zpět.Olej v servu je OK. kde hledat chybu..
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
- Gromda
- Člen klubu
- Příspěvky: 219
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Servo cuká volantem
Osobně bych hledal příčinu v servočerpadlu - odchází do věčných lovišť...
-
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 06.01.2012 20:21
Re: Servo cuká volantem
zkusit vymenu oleje, nepiska
remen ? pak asi jen to cerpadlo
remen ? pak asi jen to cerpadlo
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Servo cuká volantem
Asi servo pokud nemáš špatné ramena. Nejspíše se nějak špatně vracejí lopatky nebo ten propouštěcí ventil na vývodu ze serva do tyče řízení...
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
Re: Servo cuká volantem
může to mít něco společného z homokloubem,zdá se mi,že při rejdu pravé kolo cvaká.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Servo cuká volantem
A nemáš v háji volnoběžku alternátoru? Nejprve jí zkontroluj. Je to na pět min.(alespoň u AVF). Shoď řemen a zkus jí protočit.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
Re: Servo cuká volantem
Kluci auto mám teprve týden,tak odhaluji záludy co má Servo je staré asi půl roku,dle majitele.Pohledem je servo jako nové,jako by bylo montované včera,tak asi nekecal.Volnoběžka je OK....jen co jsem zjistil je že homokinetický kloub na jednom kole je ůplně na výměnu a druhý dlouho taky nebude čekat.Akorát nevím co do serva dal za olej.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Servo cuká volantem
podle vička nadržky takže zelene barvy poptej se ve vw
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Servo cuká volantem
Originální zelený má označení G 004 000 (stejné mají i neorig. náhrady).
- Přílohy
-
- Servo olej.jpg (15 KiB) Zobrazeno 3363 x
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
Re: Servo cuká volantem
Dnes měním klouby a koukal jsem na tu kapalinu a je spíše do červena a víčko je zelené
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Servo cuká volantem
Tak někdo použil na místo servooleje olej pro aut. převodovky Dextron II. U některých aut (ne koncern) je to tak normálně.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- galaher
- Závodník
- Příspěvky: 599
- Registrován: 27.10.2007 06:52
- Bydliště: Slezsko
Re: Servo cuká volantem
Tak mám ji raději vyměnit ? Pokud ano je někde popsáno,jak na to.M@ty píše:Tak někdo použil na místo servooleje olej pro aut. převodovky Dextron II. U některých aut (ne koncern) je to tak normálně.
Passat r.v. 2005 1.9 TDI PD 74kw
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Servo cuká volantem
Na to ti neodpovím. Já měl ještě originální oranžovou náplň G 002 000, tak jsem jí měnil za její náhradu G 004 000. Ale je tu určitě dost lidí co mají Dextron a bez problémů. Pokud není nijak kalný, tak bych si nedělal hlavu. Ale pokud chceš měnit, tak určitě s proplachem nějakou tou deckou nového oleje navíc, aby to nebyl mix dvou různých olejů.
Něco o výměně je zde : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=160&t=267569
Obsah náplně serva je cca litr, takže počítej s případnou koupí dvou litrů oleje.
Něco o výměně je zde : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=160&t=267569
Obsah náplně serva je cca litr, takže počítej s případnou koupí dvou litrů oleje.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Servo cuká volantem
stějně si myslim že tvuj problem z cukanim volantu to nevyřeši
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10095
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Servo cuká volantem
Pokud rychlost cukání se mění s rychlostí otáčení kol a nezáleží na otáčkách motoru, pak bych to viděl na ten kloub.
Červený olej je v pohodě, dokonce se uvádí, že je kvalitnější než ten zelený a je využíván v daleko citlivější a i výkonnější hydromechanice, než je naše servo. Dva litry neupotřebíš, pokud nebudeš teda dělat proplach. Když z toho vymačkáš, co se dá, tak víc než 0,8 litru do toho nenapumpuješ. Když nevymáčkneš oej přímo z převodky řízení, tak ani půl litru ne. Dělal jsem to teď za poslední půlroku u sebe asi dvacetkrát, naposled včera
Červený olej je v pohodě, dokonce se uvádí, že je kvalitnější než ten zelený a je využíván v daleko citlivější a i výkonnější hydromechanice, než je naše servo. Dva litry neupotřebíš, pokud nebudeš teda dělat proplach. Když z toho vymačkáš, co se dá, tak víc než 0,8 litru do toho nenapumpuješ. Když nevymáčkneš oej přímo z převodky řízení, tak ani půl litru ne. Dělal jsem to teď za poslední půlroku u sebe asi dvacetkrát, naposled včera
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)