Tak sem si chvíli hrál s VAGem. Auto stojí v garáži, v suchu, v asi 15°C (garáží vedou stoupačky topení, takže čím větší kosa venku, tím tepleji je vevnitř).
1. napřed jsem dal takový ten automatický full check a protože v tom VAGu není volba Passat B5.5, ale pouze Passat B5 (1997-2005), volím to.
-------------------------------------------------------------------------------
VAG-COM verze: Release 409.1-S
Model: 3B - VW Passat B5
Kontrola: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,57,58,76
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor
Řídící jednotka: 038 906 019 GK
Díl: 1,9l R4 EDC 0000SG 1494
Kódování: 00002
Dílna #: WSC 00012
WVWZZZ3BZ2P453600 VWZ7Z0B5214666
Nalezena 1 chyba:
18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring
P1855 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS brzdy
Řídící jednotka: 4B0 614 517 G
Díl: ABS/ESP front 1728
Kódování: 04255
Dílna #: WSC 00028
3 závad nalezeno.
00526 - Brake Light Switch-F
27-10 - Implausible Signal - Sporadická
00283 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
27-00 - se zaregistrujte!!
01425 - Shareware verze, pro zobrazení VŠECH chyb
57-00 - se zaregistrujte!!
Tak sem vlezl do ŘJ motoru a tu chybu smazal. Pak sem vlezl do ŘJ ABS a smazal ty 3. A hned jak sem je smazal, tak rovnou vyskočila další
Číslo dílu: 4B0 614 517 G
Díl a/nebo verze: ABS/ESP front 1728
Kódování: 04255
Číslo dílny: WSC 00028
Nalezena 1 chyba:
01425 - Yaw Rate Sensor (G202): Signal Wire
57-00 - Electric Circuit Failure
A ještě pár postřehů z dnešního bádání.
- po chvíli připojení VAGu se mi rozmrkala kontrolka ruční brzdy
- tu chybu
00526 - Brake Light Switch-F už jsem jednou měl. Přesně podle VISu - za jízdy mi najednou začalo blikat žhavení a Mechanik vymazal všecky chyby vč., týhle a mě řekl, že to bude asi spínač pod pedálem brzdy. Vyndal sem ho, je tam tenhle
http://www.aci.cz/sa-4a0945515a-7-06-sp ... 49687.html. Rozcvaknul sem ho, vopucoval 150 šmirglem kontakty a zas vrátil zpět. Pak se mi ale ABS/ESP rozsvítilo znovu a já byl přesvědčenej, že problém je jinde. Jenže sem neměl čas to řešit, auto mě denně vozilo do práce. Až teď sem se sám naučil kabel+VAG...
- asi mi fakt tvrdne pedál brzdy. Na první pomalej stisk v pohodě až dolů. Ale pak na druhý.., třetí maximální sešlápnutí a víc ani ťuk. Musím uvolnit pedál brzdy, trošku prošlápnout motor, a pak to zas jde...
Jdu googlit