Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 11.06.2016 12:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2012

Příspěvky:

44

Zdravím, nějak jsem si nepohlídal zadní destičky a už brzdím kov na kov a potřeboval bych poradit jaké pořídit nové brzdy (destičky+kotouče). Vyměnil bych rovnou i předek. Je to Passat B5.5 2003 96kW. Nechtěl bych žádnou čínu, něco kvalitnějšího, nebránil bych se i vrtaným kotoučům. Děkuji za Vaše typy :).


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 13.06.2016 20:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.01.2011

Příspěvky:

866

Ate,brembo,textar nebo trw. jinak je toho tady napsanýho mraky..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 15.06.2016 09:14 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

15.06.2016

Příspěvky:

8

Ahoj VWmaniaci :) prosím poraďte, už jsem z toho na prášky.
B5.5 96kw PD 2004 předokolka - přibržďovalo pravé přední kolo, takže proběhla výměna hlavního brzdovýho válce, pravého třmenu, předních kotoučů a destiček, na pravé straně hadice k brzdiči. Nátrubek tandemu utěsněný, průchodka k posilovači i hadičky se zdají ok. Při jízdě po městě je vše zdá se normální, ale když jedu meziměsto, brzdový pedál začne být brutálně citlivý, už na dotyk nohy účinek. Dnes jsem si všiml ohřátých předních kol (obou stejně) aniž bych nějak prudce brzdil, ale ruku na nich i na třměnech udržím. Po našlapání pedál změkne na "normál" co jsem byl zvyklej před problémem. Po chvilce jízdy zase šílená citlivost na dotyk. Posilovací účinek se zdá v pořádku, po našlapání změkne, ale pořád brzdí dobře. VAG nic, ABS spíná normálně. Začínám mít strach s tím jezdit, aby někde něco neprasklo a nepřestalo to brzdit až bude potřeba. Forum prolejzám už měsíc, ale podobný příznaky snad nikdo nepopisuje, nebo jsem nenašel. Zkratka čím míň brzdím tím je pedál citlivější, až se pak lekám jak moc to brzdí. Začalo se to projevovat cca po 500km od výměn. Jestli píšu na špatný místo, tak naposled. Děkuji za každej nápad.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 15.06.2016 17:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3206

Bydliště:

Karlovarsko

Takže pro upřesnění - ty přední brzdy ti ohřívají kola nebo saháš přímo na kotouče? Pokud seti při normálním brždění (nepočítám ze 150km/h na nulu :lol: ) neadekvátně ohřívají př. disky tak bych vyčistil př. brzd. třmeny, vyměnil těsnění a prachovky popř. i pístky. Měl jsem problém s jedním repasovaným třmenem kterému jsem věřil a nesral se do něj když jsem ostatní tři repasoval a hajzl se mi vždy po citelnějšíím brždění při větším prohřátí začal hůř vracet. Repas byl udělán na pendrek a musel jsem si vyčistit začátek díry válce třmenu k zápichu pro těsnící kroužek. Nejspíš se to po zahřátí kouslo a pístek se nevracel i přesto že s ním problém nebyl. Jinak ale nevím co by mohlo způsobovat nárůst tlaku (pokud to dobře chápu z tvého popisu). Nebudu plácat že by to mohlo být jednotkou ABS... :roll:


Přílohy:
DSC04684.jpg
DSC04684.jpg (563.37 KiB) Zobrazeno 1078 krát


_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 15.06.2016 19:16 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

15.06.2016

Příspěvky:

8

S tím ohříváním kol už je to asi schíza, po 40km jsem si na kotouče netroufl šáhnout, ale na třmeny jo a to nebylo nějak závratně ohřátý, taky pršelo a žádný odpařování vody se nedělo. Jinak dneska po příjezdu jsem na to dupnul na mokrý trávě lehce ve smyku a ABS i ESP zafungovalo řekl bych normálně. Ještě takovej poznatek, když zastavím, vypnu motor a šlápnu na brzdovej pedál, tak z prostoru kolem posilovače foukne a to jako že FOUKNE. Zkoušel jsem to u známího na starším B5 a tomu to jen jakoby zasyčí. Po třetím šlápnutí už to neudělá. Když stojím během startu na pedálu tak povoluje hodně pozvolna. Jinej známej říká, že by to mohl dělat i posilovač. Ten pravej třmen měl zadřenej pístek a teď je tam komplet novej třmen i s pístkem a na levý straně šel pístek zamáčknout růčo. Takový ty vodící tyčky na třmenech jsou promazaný a běhá to (při montáži běhalo) dobře. Na mírném kopci i po delší jízdě se to samo rozjede. Přesně jak píšeš, nárůst tlaku, není tam nějaká regulace?

Dík :good:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 16.06.2016 13:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3206

Bydliště:

Karlovarsko

Regulace tlaku zadku zde není, to mají jen auta bez ABS (takže se to Passata 3B/3BG netýká). To odfouknutí posilovače odzkouším u sebe. Dvojitý může dělat větší zvuk než jednoduchý u B5.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 16.06.2016 18:06 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

15.06.2016

Příspěvky:

8

Snad to nezakřiknu :baseball: , ale dnes bez problému, žádný změny v pedálu a auto se téměř celej den nezastavilo. Že by pomohlo jak jsem včera potrápil ABS na zahrádce? Napadá mě jedině, že v systému mohla cestovat ještě nějaká bublinka. Děkuju M@ty, uvidím další dni.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 17.06.2016 10:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3206

Bydliště:

Karlovarsko

I to je možné. V každém případě jsem se ani neoptal zda máš ESP a jakou kapalinu DOT4 máš v okruhu? Obyčejnou nebo tu speciální pro ASR/ESP? Sice jsem o tom ještě neslyšel že by s tím byl problém ale nějaký rozdíl nejspíš ve viskozitě bude.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 17.06.2016 15:23 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

15.06.2016

Příspěvky:

8

Takže jsem to úspěšně zakřiknul.
Jinak ESP mám a kapalina se dolívala nějaký standard, určitě ne spešl pro ESP. Podařilo se mi přes známého položit dotaz mechanikovy v Porsche Plzeň, prý se tam s tím setkali a že to bylo způsobeno při výměně hlavního brzdového válce. Jsou tam nebo někde u něj nějaký tyčky, na které se nemá sahat, že v nich má být velká vůle a když to někdo rádoby "došteluje" a odstraní tu vůli, tak se to takto chová.
Co myslíš? Diks!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 17.06.2016 16:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3206

Bydliště:

Karlovarsko

Tak pochopil bych kdyby nebyla vůle mezi táhlem posilovače. Můžeš na to mrknout.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 18.06.2016 06:52 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

15.06.2016

Příspěvky:

8

ok, vyměním kapalinu a omrknu to táhlo. Dík M@ty!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 25.06.2016 17:28 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

13.01.2016

Příspěvky:

9

Ahoj, nechci zakládat nové téma. Tak to s dovolením píchnu sem. Seká se mi přední třmen, prachovka je sežraná. Tak to vyměním, ALE nevím jaký mám vzít průměr opravné sady. Jak to zjistím ? Prodávají se 54mm a 57mm. Mám passat syncro 2.8 1999. Děkuju moc


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 25.06.2016 18:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.01.2011

Příspěvky:

866

DeWWoRcz píše:
Ahoj, nechci zakládat nové téma. Tak to s dovolením píchnu sem. Seká se mi přední třmen, prachovka je sežraná. Tak to vyměním, ALE nevím jaký mám vzít průměr opravné sady. Jak to zjistím ? Prodávají se 54mm a 57mm. Mám passat syncro 2.8 1999. Děkuju moc


Odšroubuj třmen a posuvkou změř průměr pístku.myslím že to není nic těžkýho


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 29.06.2016 12:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.05.2012

Příspěvky:

3206

Bydliště:

Karlovarsko

2.8 V6 v B5 má brzdy s kot. 288mm a třmen má pístek oprům. 57mm. Dělal jsem i "návod" s fotkami. Mohu ti dát odkaz (není zde na fóru).

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion
VW Golf IV AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy-přední, zadní
PříspěvekNapsal: 02.11.2016 02:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

28

Bydliště:

Portland, OR

Ano prosim o ten navod. Potrebuji menit zadni brzdy. Musim nutne mnenit i kotouce?

_________________
GolfIII 1,8 66kw GolfIII 1,8 66kw GolfIII 1,8 66kw Passat 2,8 V6


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group