Špatné řízení

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
luke18
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 23.05.2016 14:01

Špatné řízení

Příspěvek od luke18 »

Prosím Vás chlapi,
můj Passat B5 byl ťuknutej o svodidla. Byl ohnutej čep řízení- ten se vyměnil. Šlo se na geometrii. Po geometrii bylo auto strašně citlivé na každou sebemenší změnu směru jízdy. V řízení není taková ta "příjemná vůle" prostě to hned zatočí. Zdá se mi, že když s volantem zatočím trošku doprava a nechám to jet, tak se to po chvilce jakoby zařízne a jde to doprava ještě víc. Jak tam není ta "vůle" tak např. při 130 km/h ten volant furt honím doleva doprava a vypadá to jak nějaká splašená jízda. Ve volantu cítím strašnou nejistotu. Dokonce Felicia má lepší ovládání, než můj Passat... Vyměnil jsem všechny ramena, prohlídl tlumič, šel na geošku a dělá to stejný. Přikládám protokol. Nevíte co s tím? Napadla mě těhlice nebo třeba celé řízení? Díky za názory.
Přílohy
pass.jpeg

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Špatné řízení

Příspěvek od majkl1 »

Pokud čep řízení dostal takovou prdu, že se ohnul, mohlo by být i něco s převodkou řízení. Měl jsem kdysi takový špek, že si řízení v zatáčce samo od sebe přidávalo rejd - volant se sám otočil ještě o čtvrt otáčky. To byl adrenalin. Pomohla až výměna převodky. Předpokládám, že byl poškozený torzní člen.
Geometrii máš v pořádku, takže pokud si seš jist funkčností tlumičů, tipoval bych to na tu převodku řízení. :roll:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

luke18
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 23.05.2016 14:01

Špatné řízení

Příspěvek od luke18 »

majkl1 píše:Pokud čep řízení dostal takovou prdu, že se ohnul, mohlo by být i něco s převodkou řízení. Měl jsem kdysi takový špek, že si řízení v zatáčce samo od sebe přidávalo rejd - volant se sám otočil ještě o čtvrt otáčky. To byl adrenalin. Pomohla až výměna převodky. Předpokládám, že byl poškozený torzní člen.
Geometrii máš v pořádku, takže pokud si seš jist funkčností tlumičů, tipoval bych to na tu převodku řízení. :roll:
Díky za odpověď,
asi mi nezbude nic jiného, než vyměnit řízení. Dám pak vědět, jak jsem dopadl.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“