Tvrdost podvozku

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

geometrie je udělána, kola 16" podle TP. Pneu z hlavy nevim, ale asi 205/55. Foukano na 2

NOVON
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 18.04.2013 19:13
Bydliště: Kopr

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od NOVON »

Spajwer píše:geometrie je udělána, kola 16" podle TP. Pneu z hlavy nevim, ale asi 205/55. Foukano na 2
No to by melo byt o.k .Ja na 15" foukam 2.2 a je to pekne komfortni svezeni,treba oktavka je tvrdsi..Napadlo me jestli tam nedal nekdo treba pruziny z V6 motoru,tim spise z V6 TDI..Ty jsou o dost tuzsi..Nejsou na pruzinach nahodou nejake barevne znacky?Podle toho bychom mohli pruziny identifikovat nebo zmer presne (i desetiny mm) prumer dratu pruziny..
VW Passat Variant B5, 1.9 TDI 81 kW AFN

NOVON
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 18.04.2013 19:13
Bydliště: Kopr

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od NOVON »

skacel99 píše:No já nevím,ale pokud tam byly stejný pružiny i tlumiče před výměnou a tlumiče jsou prastarý,řešil bych prvně ty tlumiče,ideálně origo
Muze i Bilstein,Sachs,Trw,Meyle..ty jsou komfortnejsi (pokud se bavime o klasicke zakladni rade tlumicu),oproti tomu Kayaba jsou dost tuhe.Monroe v soucasnosti nevim,dlouho jsem je nemontoval.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDI 81 kW AFN

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

Tak já to prolezu až se k tomu dostanu, případně udělám nějaký fotky a jebnu to sem.

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Ipanema »

Jestli z těch teček někdo něco vyčte, tak klobouk dolů. Já měl tvrdý péra (na autě ;-) ) a kontroloval jsem si je sám podle kódu a i ve VW mi to potvrdili, že jsou dobré, přesné pro můj typ auta i motoru a nejsou pro špatné silnice. Takže jsem si barevnými tečkami nepomohl.

Jinou pohádkou je, že se mi snažili "vnutit", že na pérech asi zůstaly převozní plasty nebo jak se tomu říká. To jsem byl rád, že sedím, když mi to řekli jen tak od boku ve VW u přepážky servisu.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

No tak to je síla :D

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Ipanema »

Tak oni tam zůstat můžou, to zase netvrdím, ale né na 5,5 let starém autě.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

to by byl docela fór no :D

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Ipanema »

Ne. Tvářil se u toho úplně vážně.... I před a i po spadení mé spodní čelisti.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

NOVON
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 18.04.2013 19:13
Bydliště: Kopr

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od NOVON »

ipanema: V etce to mas vypsano k jakemu motoru,provedeni..jake pruziny.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDI 81 kW AFN

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Ipanema »

Já vím, že to tam je. Ale když zjistíme, že to jsou správný pružiny na správného Passata, to Spajwerovi nepomůže od vyřešení.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

Jinak tohle už sem řešil na felicii kdysi davno, měnil sem tlumiče a pružiny, kuláky a čepy řízení a pak sem zjistil že mam nafoukaná kola na skoro 4.... sem myslel že mi jebne :D nevim kdo to kdy nafoukal na takovou hodnotu pač já to určitě nebyl :D

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od M@ty »

No v Etce rozhodně není k jaké motorizaci, převodovce a druhu podvozku je daná pružina. Něco jsem se tím už natrápil takže vím o čem píšu... :lol:
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Spajwer
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 28.07.2016 09:29

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od Spajwer »

nějaký doporučení na obchod s díly?

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Tvrdost podvozku

Příspěvek od M@ty »

Já osobně nakupuji v vícero Eshopů. Není žádný kam vyloženě nelezu. Beru dle ceny. Někde se vyplatí podvozkové díly Lemförder (Cardo), jinde zase oleje a filtry (prodejdílů), zmíněná brka můžou být zase cenově nejníž třeba na Autorozvody.cz

Prostě vyber vhodné kandidáty, najdi nejlevnější Eshop a ber...

Jinak k úplně prvotnímu dotazu a problému - tlumiče Monroe jsou krám. Pokud chceš měkký podvozek a kvalitní tlumiče ber Sachs. Když nechceš dělat z Vepře parník a trpět mořskou nemocí tak Kayaba a když nemáš problém pustit chlup navíc tak Bilstein B6 a vyšší řady popř. Koni. Tvrdost pružin takto na dálku neposoudím. Zajímal by mě pochopitelně typ (v případě neoriginálních dílů) nebo barevné označení. Zároveň i výška auta k lemu. Nejděsivější scénář co mě napadá je že tam někdo nacpal brka z těžší motorizace a teď to drží na uzdě (výšku) jen pístnice tlumiče. Navíc ta sada ramen Frap už může také vyluzovat pazvuky. :lol:
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“